Gjest BabyBlue Skrevet 12. august 2016 #1701 Del Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, momo skrev: Da var jeg på Level 22, og har nå hele 450 XP, av 100 000 XP. For å komme på neste Level. Det kan nok ta sin tid. Dere andre som er på høye Level, går dere litt lei? Bare tenker, når det nå tar så lang tid før man er på neste Level. Og det kommer få nye, jeg kan i hvert fall gå i flere dager uten å se en ny en. Det er ikke det å levle opp som gjør meg lei, det bryr jeg meg ikke så mye om (eller, det er gøy å gni det i trynet på konkurransemennesker som er i lavere level enn meg). Men det som er kjipt er å se pokedexen fylles opp, det er ikke like spennende lenger når du har nesten alt av de vanlige pokemonene. Da må man jo blodgame for å evolve/finne de som er vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. august 2016 #1702 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg tror jeg er en sånn Eevee - samler. Uansett hvor mange jeg får er det like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 13. august 2016 #1703 Del Skrevet 13. august 2016 9 timer siden, BabyBlue skrev: Ja, der det er tall grass og sånn Spesielt på turstier er det gode sjanser for å finne pokemon om det er mye grønt i nærområdet. Det er absolutt best i sentrumsområder, men har man ikke det i nærheten så er det skauen som er plassen å gå. Jeg går mye i skogen, men der finner jeg svært få syns jeg. En og annen due eller spurv dukker visst alltid opp uansett hvor jeg er. Er det ikke slik at det må være internettaktivitet i området for at det skal dukke opp pokemon? Skal ta en god runde i skogen nå for å se. Prøver et annet turområde enn jeg pleier. Så blir det nok også en god runde rundt omkring i byen senere i dag. Den store pokemonjaktdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. august 2016 #1704 Del Skrevet 13. august 2016 Regner med at de fleste har sett dette kartet. Det forteller meg at jeg skal et sted i dag der det er ett PokeStop og en gym. Stoppet er rett ved busstoppet jeg skal gå av på, så det får jeg garantert utnytte, men jeg må se det litt an med gymmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. august 2016 #1705 Del Skrevet 13. august 2016 11 timer siden, BabyBlue skrev: Det er ikke det å levle opp som gjør meg lei, det bryr jeg meg ikke så mye om (eller, det er gøy å gni det i trynet på konkurransemennesker som er i lavere level enn meg). Men det som er kjipt er å se pokedexen fylles opp, det er ikke like spennende lenger når du har nesten alt av de vanlige pokemonene. Da må man jo blodgame for å evolve/finne de som er vanskelige å få tak i. Dette Dinger lvl 30 snart og er fortsatt ikke lei av å lvl'e, men det er kjipt å ikke ha så mange pokemons igjen å fange i pokedexen. Har et par igjen å finne og et par igjen å evolve, men jeg ser frem til det releases mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #1706 Del Skrevet 13. august 2016 3 timer siden, sofie777 skrev: Regner med at de fleste har sett dette kartet. Det forteller meg at jeg skal et sted i dag der det er ett PokeStop og en gym. Stoppet er rett ved busstoppet jeg skal gå av på, så det får jeg garantert utnytte, men jeg må se det litt an med gymmen. Kult! Har lagt til det jrg kjenner i nærområdet. Vet du hvor man finner originalen til det kartet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 13. august 2016 #1707 Del Skrevet 13. august 2016 Er det Psyduck-bonanza ute og går? Syntes det er en i sightings-listen 24/7 her, og det dukket også opp en i stua i sta. Har ikke hatt mulighet til å stikke ut for å lete etter de andre som har dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #1708 Del Skrevet 13. august 2016 Rundt en del Pokestop og gym er det helt ufattelig grisete av søppel. Så min oppfordring: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1709 Del Skrevet 13. august 2016 Fortsatt over 2 timer igjen av NM i Pokemon på Aker Brygge. Tror registreringen er ute, og jeg gadd ikke å delta. Gøy likevel en lørdag i Oslo når så mye skjer rundt i byen. Fikk klekket et par egg via trikketurer der jeg også fikk Pokemons hvert 5. min og Pokestops på hvert eneste trikkestopp. Gøy å prøve ut Aker Brygge når det var Lures på hvert eneste Pokestop til enhver tid. Tror i dag var dagen å prioritere vekk Frognerparken. Litt andre omgivelser og virkelig mange andre Pokemons som var vanlig. Her fikk jeg mest Magikarps, Psyducks og Tentacool. I Frognerparken er det mest Drowzee, Charmander og Jynx. Noen med andre erfaringer om Oslo-steder? Da tenker jeg ikke avsidesliggende steder, men steder med mange brukere og mange Pokestops. Vi har Aker Brygge/Tjuvholmen, Frognerparken/Vigelandsparken/Majorstua-området, og..? Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1710 Del Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt over 2 timer igjen av NM i Pokemon på Aker Brygge. Tror registreringen er ute, og jeg gadd ikke å delta. Gøy likevel en lørdag i Oslo når så mye skjer rundt i byen. Fikk klekket et par egg via trikketurer der jeg også fikk Pokemons hvert 5. min og Pokestops på hvert eneste trikkestopp. Gøy å prøve ut Aker Brygge når det var Lures på hvert eneste Pokestop til enhver tid. Tror i dag var dagen å prioritere vekk Frognerparken. Litt andre omgivelser og virkelig mange andre Pokemons som var vanlig. Her fikk jeg mest Magikarps, Psyducks og Tentacool. I Frognerparken er det mest Drowzee, Charmander og Jynx. Noen med andre erfaringer om Oslo-steder? Da tenker jeg ikke avsidesliggende steder, men steder med mange brukere og mange Pokestops. Vi har Aker Brygge/Tjuvholmen, Frognerparken/Vigelandsparken/Majorstua-området, og..? Anonymkode: 8abda...af6 Tøyen, Jordal og Grorud leser jeg på FB Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. august 2016 #1711 Del Skrevet 13. august 2016 Den 7.7.2016 at 1.48, Snadder skrev: Nå er endelig Pokemon go lansert for android telefoner. Har noen begynt å fange, få erfaringer? Fortell meg hva du synes om pokemon go Lastet ned igår men har ikke begynt å spille det skikkelig. Men fanget en igår på soverommet mitt. Ganske gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #1712 Del Skrevet 13. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt over 2 timer igjen av NM i Pokemon på Aker Brygge. Tror registreringen er ute, og jeg gadd ikke å delta. Gøy likevel en lørdag i Oslo når så mye skjer rundt i byen. Fikk klekket et par egg via trikketurer der jeg også fikk Pokemons hvert 5. min og Pokestops på hvert eneste trikkestopp. Gøy å prøve ut Aker Brygge når det var Lures på hvert eneste Pokestop til enhver tid. Tror i dag var dagen å prioritere vekk Frognerparken. Litt andre omgivelser og virkelig mange andre Pokemons som var vanlig. Her fikk jeg mest Magikarps, Psyducks og Tentacool. I Frognerparken er det mest Drowzee, Charmander og Jynx. Noen med andre erfaringer om Oslo-steder? Da tenker jeg ikke avsidesliggende steder, men steder med mange brukere og mange Pokestops. Vi har Aker Brygge/Tjuvholmen, Frognerparken/Vigelandsparken/Majorstua-området, og..? Anonymkode: 8abda...af6 Jeg var i dårlig form, så gadd ikke dra til byen. Rundt Jernbanetorget er det også mye Pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. august 2016 #1713 Del Skrevet 13. august 2016 Har også funnet en god del Pokemon på Grunerløkka og Vulcan. Og langs Akerselva er det en god del bra vannpokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 13. august 2016 #1714 Del Skrevet 13. august 2016 Herregud, snakk om flaks. Fikk Pikachu i et 2 km egg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. august 2016 #1715 Del Skrevet 13. august 2016 Hva er CP på deres beste Magikarp? Min har CP 136, men håper på en bedre, til den dagen jeg skal evolve den. Har hele 203 magikarp candy nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #1716 Del Skrevet 13. august 2016 4 minutter siden, momo skrev: Hva er CP på deres beste Magikarp? Min har CP 136, men håper på en bedre, til den dagen jeg skal evolve den. Har hele 203 magikarp candy nå. 123. Magikarp har maks CP 203, maks HP 37 https://battlecalculator.com/pokemon-go/pokemon-go-max-cp-hp/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. august 2016 #1717 Del Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, Rosalie skrev: 123. Magikarp har maks CP 203, maks HP 37 https://battlecalculator.com/pokemon-go/pokemon-go-max-cp-hp/ Fikk ikke endret innlegget: Jeg har 246 stykker (eller - en fisk og 245 candies) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. august 2016 #1718 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) 5 timer siden, Rosalie skrev: Kult! Har lagt til det jrg kjenner i nærområdet. Vet du hvor man finner originalen til det kartet? Nei, dessverre. Har bare funnet det her. La inn to stop jeg ikke fant på kartet. Men jeg fikk utnyttet det pokestoppet jeg fant på kartet, men ikke gymmen. Vi var samlet en gjeng og noen hadde laget en natursti, så da fikk jeg et par pokemon til som jeg hadde fra før og en Bellsprout som jeg ikke hadde. Endret 13. august 2016 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 13. august 2016 #1719 Del Skrevet 13. august 2016 Den 12.8.2016 at 18.57, hog skrev: Usikker på om den har blitt linket før, men jeg bruker ofte siden under for å sjekke om pokemons jeg får er noe å ta vare på; https://thesilphroad.com/research Bare en ny pokemon for min del i dag, men siden det var en Arcanine så går det fint Hvordan skal jeg stille inn position cp arc? Hvis jeg har en pokemon med cp på162. skal jeg velge tallet som er til venstre eller høyre på position da? altså: enten cp 157 -201 - da er tallet til venstre nærmest cpn til pokemon eller 130 - 167. da er tallet til høyre nærmest cpn til pokemonen. Hvis dette gir mening da... forklarte meg litt teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. august 2016 #1720 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg begynner allerede å bli litt lei... Det er litt kjedelig å føle at man havner i bakevja fordi man ikke får fanget like mange pokemon som folk i sentrale strøk, men jeg synes i tillegg det er langt mellom nye pokemon, de pokemon man får ligger irriterende lavt i CP og eggene man får er stort sett bare 2km og noen 5km. Når man da i tillegg går masse tur for å klekke egg og opplever at flere kilometer ikke registreres, blir det litt håpløst. Så leser man om andre som fanger 50+ pokemon om dagen og forlengst har passert level 20, mens man selv må prøve å være takknemlig om man finner 5-10 pokemon i løpet av en dag og har karret seg opp til et lavt level. Det burde i det minste være lettere å få nye inkubatorer så man kunne ha klekket flere egg samtidig. Men jeg prøver å se lyst på det. Klekket en Squirtle med 406 CP fra et 2km egg (istedet for Weedle og Zubat) og begynner å nærme meg en Gengar, en Venomoth og en Vaporeon etter å ha samlet på de samme gamle pokemonsa i dages- og ukesvis. Alle de virkelig gode pokemon (Scyther, Magmar o.l.) må jeg visst se langt etter, da de glimter med sitt fravær både i egg og i nærområdene i mils omkrets. Å samle til evolving tar ukesvis i dette tempoet, med mindre man tar til takke med Pidgeot. Men joda, som sagt så prøver jeg å holde motet oppe... I regnet, bah... Jeg trenger en tur til storbyen for å få litt mer pokemon-piff igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå