Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Invicta skrev:

Men test det gjerne ut selv og si fra om det funker! Min mobil har vært litt rar på GPS-en noen ganger etter at den tok et bad. 

Tenker å ta en testtur i kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mormont skrev:

Kjipt :dry:

Jeg har fått klekket egg utelukkende ved å ta trikken og bussen. Jeg ser når jeg går av at den er telt opp.

Å gå litt frem og tilbake i Frognerparken er ikke 10 km, det vet alle, men buss-turene opp og ned i mente gjennom Oslo, det legges merke tiil.

Anonymkode: 8abda...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Testet det ut nå, fikk loggført en del, men ikke alt. Jogget rundt 6-7km, fikk registrert 4,5km :)

Men sånn er det da man går og. På de verste dagene, så har jeg gått 1 mil, fått registrert 3 km. På gode dager, så klarer den å registrere ca 80% av hva jeg går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, momo skrev:

Men sånn er det da man går og. På de verste dagene, så har jeg gått 1 mil, fått registrert 3 km. På gode dager, så klarer den å registrere ca 80% av hva jeg går.

Ja, det er sant. Gikk en gang ca 30 min, i følge appen var det fem meter :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg omtrent ikke fått spilt, men fikk en Lickitung som jeg ikke hadde fra før. Fant også en Poliwag, Magikarp, Meowt og Nodoran gutt og jente (pluss alle de  som jeg som oftest ikke gidder å ta; Venonaut, Rattata, fugler av div. størrelser og larver)

I morgen skal vi nok ta en tur til Forgnerparken og se om vi finner noe der :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke drevet så veldig med pokemon i dag men åpnet spillet da vi dro ned i sentrum. Fikk to Gastly på rappen og senere på dagen fikk jeg enda en i et egg. Begynner å nærme meg en Gengar nå. Bare synd Haunter'n min er så dårlig at den egentlig ikke er verdt å evolve. Må kanskje bare vente til jeg kanskje får fanget en bedre som jeg kan evolve.
Ja og så fikk jeg min tredje Vulpix i egget i dag! Nå er jeg bare ett lusent poeng unna å kunne evolve min kjære "Kanelbulle" til en Ninetales! :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes pokemon go har hengt seg opp mye i det siste, slutter å telle, slutter å vise at jeg går etc. Det er irriterende, var ute i byen og shoppet idag og det var så irriterende at jeg skrudde av hele spillet. Hrmpf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Edie skrev:

Når og hvor får man lucky egg? Det er det som dobler xp på alt man gjør i 30 min.?

Du får det når du levlar opp. Kvart 5. level får du Lucky Egg :) Eventuelt kan du kjøpe det i shopen

Endret av Amantheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Edie skrev:

Når og hvor får man lucky egg? Det er det som dobler xp på alt man gjør i 30 min.?

http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Level_Rewards_and_Unlockable_Items

Det ser ut som det stemmer ut i fra hva jeg fikk på min siste ''store'' level (20).

Du får flere av de sjeldne (som må kjøpes, som; lucky eggs, lures, og incense) jo høyere opp i level du går. Men det er jo også forståelig da level 33 til 34 krever 1 million XP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant meg en Ponyta med over 500 i cp på tur i dag^^, Ble litt fornøyd med den. Og så hang appen seg selvsagt opp da jeg skulle fange en Meowt... -_-

Anonymkode: 55563...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter den nye oppdateringen så har ikke jeg hatt noe særlig hell med pokemonjakten :) I morges var det bare en zubat og en weedle... i en lengre periode (sånn i forhold til hvor langt jeg gikk) så stod det "no sightings yet", dvs det virker som om det blir færre pokemons. Og de som faktisk er på skjermen forsvinner fort, hvis jeg går feil. Før ble de der en stund, nå poff... borte... Og pokemons med lav CP stikker av liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant meg en Ponyta med over 500 i cp på tur i dag^^, Ble litt fornøyd med den. Og så hang appen seg selvsagt opp da jeg skulle fange en Meowt... -_-

Anonymkode: 55563...182

typisk det! Min hang i går, men var heldigvis bare en drowzee ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Aamu skrev:

Etter den nye oppdateringen så har ikke jeg hatt noe særlig hell med pokemonjakten :) I morges var det bare en zubat og en weedle... i en lengre periode (sånn i forhold til hvor langt jeg gikk) så stod det "no sightings yet", dvs det virker som om det blir færre pokemons. Og de som faktisk er på skjermen forsvinner fort, hvis jeg går feil. Før ble de der en stund, nå poff... borte... Og pokemons med lav CP stikker av liksom. 

Det er jo det som er helt strålende med oppdateringen?

De skrev jo selv at nå tester de ut near-by-funksjonen, og den som er nå oppdateres raskere. Hvis det står ''no sightsing yet'' så vet jeg jo at det faktisk ikke er noen Pokemons der, og kan gå videre. Før oppdatertes den ikke like fort og man kunne jakte på Pokemons som egentlig kke var i nærheten elengre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som er helt strålende med oppdateringen?

De skrev jo selv at nå tester de ut near-by-funksjonen, og den som er nå oppdateres raskere. Hvis det står ''no sightsing yet'' så vet jeg jo at det faktisk ikke er noen Pokemons der, og kan gå videre. Før oppdatertes den ikke like fort og man kunne jakte på Pokemons som egentlig kke var i nærheten elengre.

Nei, jeg synes ikke det, for den tar feil denne også. Jeg har ikke opplevd med den gamle at jeg jaktet på noen som ikke var der, annet enn hvis jeg kjørte bil i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og det har gått treigere etter oppdateringer. Og det er fortsatt et stort problem, at de stikker av, selv om man har fanget de x antall ganger, også pokemon med lav CP. Og syntes det var få pokemon ute, og flest av de man virkelig ikke trenger. Og den som viser hva som er i nærheten, stemmer aldri hos meg. Det kommer som oftest noe helt annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin pokedag i går. Fanget riktignok ikke så mange pokemon, men fanget en Staryu, Kakuna og Weedle. Så Onix, Geodude, Rhyhorn, Electabuzz og Clefairy, hadde det for travelt til å lete aktivt etter dem dog. Fikk Goldeen, Diglett, Oddish og Krabby i egg. Har ca en half kilometer igjen på 2 km egget, håper på en Charmander eller Pikachu.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...