Aamu Skrevet 10. august 2016 #1561 Del Skrevet 10. august 2016 7 timer siden, Ardwinna skrev: 2km-egg gidder jeg nesten ikke klekke siden de har vist seg å inneholde mest Zubat, Rattata og Weedle. Men hender jeg klekker et i evighetsinkubatoren mens jeg likevel er ute og klekker andre egg. Sist fikk jeg Magikarp og da ble jeg gledelig overrasket De spawnes enkelte steder nede i byen, ved brygga, men man må tråle frem og tilbake hele dagen dersom man skal få særlig mange. Tror neppe det blir noen Gyarados på meg med det første Jeg har såvidt bikka level 16 nå og har så langt sett 71 forskjellige pokemon og fått fatt i 70 av dem. I kveld tok jeg en liten runde før jeg skulle møte noen venner på kino og da var det satt ut lures på de to nærmeste pokestopene. Fikk fanget noen jeg hadde i fra før og én ny: Tentacruel. Ikke verdens høyeste CP men alltid gøy å fange en ny Aha nei, tar litt tid å samle opp til den da.. sist fikk jeg bulbasaur i et 2km egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1562 Del Skrevet 10. august 2016 Måtte slette en haug med apper for å få plass til oppdateringen. Hva er nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. august 2016 #1563 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg er på level 8. Hurra for å bo på landet...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1564 Del Skrevet 10. august 2016 Står at jeg ikke har nok lagrinsplass til å oppdatere Appen til den nyeste versjonen. Jeg har fortsatt masse MB igjen før noen grense overstiges. Altså; WTF? Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1565 Del Skrevet 10. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står at jeg ikke har nok lagrinsplass til å oppdatere Appen til den nyeste versjonen. Jeg har fortsatt masse MB igjen før noen grense overstiges. Altså; WTF? Anonymkode: 8abda...af6 Har du lagring på rett plass? Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1566 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg oppdaterte her om dagen og har ikke åpnet appen enda etter det, men nå får jeg beskjed om å oppdatere igjen. Noe feil eller ny versjon igjen? Anonymkode: d62c1...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2016 #1567 Del Skrevet 10. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaterte her om dagen og har ikke åpnet appen enda etter det, men nå får jeg beskjed om å oppdatere igjen. Noe feil eller ny versjon igjen? Anonymkode: d62c1...f70 Ny versjon igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1568 Del Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Edie skrev: Jeg er på level 8. Hurra for å bo på landet...! Ditto. Angående landet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1569 Del Skrevet 10. august 2016 5 minutter siden, VinterSnø skrev: Ny versjon igjen. Ja, det var svært så mange versjoner det skulle komme.. Syntes det fungerte ok! Er dog misfornøyd med at de tok vekk funksjonen med at man kunne velge ut pokemons fra "i nærheten"-dingsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2016 #1570 Del Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Ja, det var svært så mange versjoner det skulle komme.. Syntes det fungerte ok! Er dog misfornøyd med at de tok vekk funksjonen med at man kunne velge ut pokemons fra "i nærheten"-dingsen.. Den nyeste har endret hele den 'dingsen' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1571 Del Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Den nyeste har endret hele den 'dingsen' Ja, det står "sighted" eller noe (tlf er slått av så får ikke sjekka). Men ellers så er det vel det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1572 Del Skrevet 10. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lagring på rett plass? Anonymkode: 6b3f2...aec Hva mener du? Pokemon er lagret der den alltid har vært lagret. Trykket bare på Oppdatering jeg, fikk feilmelding. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 10. august 2016 #1573 Del Skrevet 10. august 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står at jeg ikke har nok lagrinsplass til å oppdatere Appen til den nyeste versjonen. Jeg har fortsatt masse MB igjen før noen grense overstiges. Altså; WTF? Anonymkode: 8abda...af6 Lagringsplass på telefonen.. Har ingenting med mb å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1574 Del Skrevet 10. august 2016 Haha, her passer folk virkelig på gymmene sine ass. Vant en gym, 4 min etterpå var den SAMME spilleren på plass med pokemonen sin igjen. Så intr er jeg ikke ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. august 2016 #1575 Del Skrevet 10. august 2016 14 timer siden, Ms. Steele skrev: Du henter ut dine 10 umiddelbart når du har tatt over et gym. Du kan ikke hente disse dersom andre overtar gymmet innen 21 timer. Da står det null i skjoldet selv om nedtellingen har startet. Er det ikke typisk. da har jeg gått glipp av mye coints 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltid Vår Skrevet 10. august 2016 #1576 Del Skrevet 10. august 2016 Gikk en tur etter gårsdagens oppdatering, og opplevde flere ganger at alle pokestops og gym forsvant fra kartet. Når de kom tilbake gikk det ikke an å hente ut ting fra stoppene. Fikk tatt over en gym da, som jeg holdt til i dag, men det er kanskje ikke så rart om andre har hatt samme problemer som meg. Den eneste pokémonen som dukket opp på 3,5 km var en weedle rett utenfor døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. august 2016 #1577 Del Skrevet 10. august 2016 31 minutter siden, Aamu skrev: Haha, her passer folk virkelig på gymmene sine ass. Vant en gym, 4 min etterpå var den SAMME spilleren på plass med pokemonen sin igjen. Så intr er jeg ikke ass Haha, jeg stod og tok over et gym, så kom det to karer løpende for å forsvare det Så ringte han ene kompis nummer tre, og sa at han måtte komme, for noen prøvde å ta gymmet deres Må bare le 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1578 Del Skrevet 10. august 2016 Er det noen som vet om de gresstustene som dukker opp på "i nærheten"-greia har noen betydning? Anonymkode: d016e...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. august 2016 #1579 Del Skrevet 10. august 2016 Om den siste oppdateringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. august 2016 #1580 Del Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, Mormont skrev: Haha, jeg stod og tok over et gym, så kom det to karer løpende for å forsvare det Så ringte han ene kompis nummer tre, og sa at han måtte komme, for noen prøvde å ta gymmet deres Må bare le Jeg har ikke hatt problemer etter siste oppdatering. Har iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå