Ms. Steele Skrevet 9. august 2016 #1541 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, momo skrev: Da ble det 25 nye pokemon i dag, 3 jeg fant i byen, 1 i egg, også brukte jeg Lucky egg, og evolvet veldig mange. Og nå er jeg på Level 21. Og har nå 96 pokemon. 25 NYE på en dag?? Hvordan er det mulig? Hvor fant du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 9. august 2016 #1542 Del Skrevet 9. august 2016 11 timer siden, Aamu skrev: Ja, det er den da ! Hvilket lag er du? Beklager, så ikke denne. Rødt lag, veldig få andre her er det. Hvis jeg først kommer over en sterk rød gym, så er det garantert ikke plass til å sette en pokemon der. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1543 Del Skrevet 9. august 2016 Da jeg kom hjem etter en tur i dag sto det en Dragonair i hagen min å ventet på meg. Har hatt så lyst på han! Fanget han heldigvis. God dag i dag Anonymkode: a41e5...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1544 Del Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da jeg kom hjem etter en tur i dag sto det en Dragonair i hagen min å ventet på meg. Har hatt så lyst på han! Fanget han heldigvis. God dag i dag Anonymkode: a41e5...49b Dragonite skulle det stå, ikke Dragonair. Anonymkode: a41e5...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1545 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg fikk kabuto i 10km-egget. Var først misfornøyd, men leste litt om den og det den utvikler seg til og nå håper jeg at jeg får en til !! Yay. Har 900m igjen av det neste 10km-egget ! Og 200m igjen av 2km-egget. Men orker ikke å gå mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. august 2016 #1546 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg fikk akkurat en feilmelding hvor det sto at Pokemonen var for langt unna, selv om den sto rett oppå meg ? Og rett etterpå forduftet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 9. august 2016 #1547 Del Skrevet 9. august 2016 Hvilket level er folk på her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2016 #1548 Del Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fikk akkurat en feilmelding hvor det sto at Pokemonen var for langt unna, selv om den sto rett oppå meg ? Og rett etterpå forduftet den. Det var litt kluss i stad hos meg og. Fikk blant annet tatt et pokestop selv om jeg egentlig var for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2016 #1549 Del Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? Jeg er på level 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. august 2016 #1550 Del Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, Brimi skrev: Det var litt kluss i stad hos meg og. Fikk blant annet tatt et pokestop selv om jeg egentlig var for langt unna Jeg har opplevd et par ganger å ikke få noe på Pokestop selv om jeg står rett oppå de. Mannen har fått ting der samtidig, så kanskje det er noe med min telefon ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2016 #1551 Del Skrevet 9. august 2016 4 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg har opplevd et par ganger å ikke få noe på Pokestop selv om jeg står rett oppå de. Mannen har fått ting der samtidig, så kanskje det er noe med min telefon ? Har du prøvd å slått av og på tlf? Kanskje det er noe med GPS'en? I går fikk jeg error på et gym og da slo jeg av og på tlf. Fikk fighta en gang før jeg fikk error igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. august 2016 #1552 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: 25 NYE på en dag?? Hvordan er det mulig? Hvor fant du de? Jeg har spart pokemon, veldig lenge, så evolvet de, og fikk de fleste nye på den måten. Men fant 3 nye ved Drammen teater i dag, og var der vel i 30 min. Så var heldig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1553 Del Skrevet 9. august 2016 16 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fikk akkurat en feilmelding hvor det sto at Pokemonen var for langt unna, selv om den sto rett oppå meg ? Og rett etterpå forduftet den. Laster ikke ned frivillige updates av spillet. Sist gang mista folk alle levlene sine f.eks. Godtar det når spillet ikke lar seg begynne før man MÅ godta da, uansett hva slags ''goder (fanger Pokemon lettere)'' det er i updates. 10 minutter siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? Bare 21. Langt igjen til 40 der trenere capper (inntil videre). Men dette er jo bare en Demo-variant. Du har jo 6 generasjoner Pokemons, og spillet er ikke lansert i alle land. Vil tro man skal kunne nå level 150 minst til slutt, men dette blir vel et såpass evighetspill da man trenger 1 million XP for hver level oppover en stund derfra. På level 21 til 22 trenger jeg 75 K XP, jeg har 15. Snart vil man ikke engang merke effektene av å evolve via Lucky Eggs og bør nok finne motivasjonen i noe annet enn å levle opp raskt. Spiller heller ikke altfor mye. Startet for litt under 10 dager siden, og har vel spilt i 2 bolker dagen (a 60-90 min, det er så mye batteriet mitt tåler (må lade det mye) og jeg kan tillate meg selv å bruke av mobildata) 1 time siden, Ms. Steele skrev: Du henter ut dine 10 umiddelbart når du har tatt over et gym. Du kan ikke hente disse dersom andre overtar gymmet innen 21 timer. Da står det null i skjoldet selv om nedtellingen har startet. Men hva skjer egentlig etter 21 timer? Eier det ''vinnende'' laget gymmen for alltid? Får man overført alle coins (Pokemons-verdi) automatisk, hvis man f.eks. drar på ferie dagen etter, osv.? Liten vits i å satse på å ha flere Pokemons i gyms samtidig, hvis det er det man skal bruke batteritiden på å løpe rundt for. Da kan man kanskje få til 3-4 samtidig. Men når spillet er såpass nytt at selv avsidesliggendes gyms er befolket av trenere, så sier det jo sitt at man bør safe seg, selv om det ikke haster å satse på å ha 2 Pokemons i forskjllige ggyms og ta ut 20 coins istedet. Det kunne jeg i dag. Men hvem ville trodd at en gym i såvidt level 2 med min Pokemon 1050 CP og en annen på rundt 1900 CP skulle få stå uberørt i over en time? Dette var midt på Oslo vest med kollektivpunkter, boliger og parker rundt... den sto i hvertfall uberørt, for med kamp ville den sunket med en gang. PS: Forstår ikke hvordan dere kan få så mange nye? Jeg er i level 21 og har bare 66 sett og 66 fått. Dere er i level under 20 og har fått over 90... Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 9. august 2016 #1554 Del Skrevet 9. august 2016 29 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg har opplevd et par ganger å ikke få noe på Pokestop selv om jeg står rett oppå de. Mannen har fått ting der samtidig, så kanskje det er noe med min telefon ? Jeg har fått samme feilmelding på et gym, selv om jeg var midt i en kamp og ikke hadde flyttet på meg 38 minutter siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? Fortsatt på 19, går sent oppover nå.. Sett 77 Pokemon og fanget 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 9. august 2016 #1555 Del Skrevet 9. august 2016 45 minutter siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? 25 Glad den nye oppdateringen innebar bytte av nickname. Tenkte ikke på at noen kom til å se det, så kalte meg det ekte navnet mitt. Vegret meg nesten for å ta over gym, slik at navnet mitt ble stående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 9. august 2016 #1556 Del Skrevet 9. august 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS: Forstår ikke hvordan dere kan få så mange nye? Jeg er i level 21 og har bare 66 sett og 66 fått. Dere er i level under 20 og har fått over 90... Anonymkode: 8abda...af6 Det virker som om du har vært flinkere til å evolve mens du bruker Lucky Egg enn de andre kanskje? Jeg har 120 forskjellige og er "bare" på level 23 (hadde rundt 100 da jeg var på level 21), men jeg har kasta vekk Lucky Eggs på tull og heller evolvet underveis. Du sier jo selv at du ikke har spilt lenge, så det har nok kanskje også noe med saken å gjøre. Jeg har spilt i en måned og har reist rundt i både Norge og Europa. Merker at det kan variere fra sted til sted hvilke pokemons som er mest vanlige så derfor har jeg fått en del forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. august 2016 #1557 Del Skrevet 9. august 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Har du fått mye av det i egg? Kjipt! Jeg har ikke klekket så mange at det gjør noe, men hittil har jeg vært relativt heldig. 2km-egg gidder jeg nesten ikke klekke siden de har vist seg å inneholde mest Zubat, Rattata og Weedle. Men hender jeg klekker et i evighetsinkubatoren mens jeg likevel er ute og klekker andre egg. Sist fikk jeg Magikarp og da ble jeg gledelig overrasket De spawnes enkelte steder nede i byen, ved brygga, men man må tråle frem og tilbake hele dagen dersom man skal få særlig mange. Tror neppe det blir noen Gyarados på meg med det første 1 time siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? Jeg har såvidt bikka level 16 nå og har så langt sett 71 forskjellige pokemon og fått fatt i 70 av dem. I kveld tok jeg en liten runde før jeg skulle møte noen venner på kino og da var det satt ut lures på de to nærmeste pokestopene. Fikk fanget noen jeg hadde i fra før og én ny: Tentacruel. Ikke verdens høyeste CP men alltid gøy å fange en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 9. august 2016 #1558 Del Skrevet 9. august 2016 Level 13, fanga og sett 55 (syns det er litt lite) Flere som har problemer med at spillet henger seg når man bruker battery saver på android? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 9. august 2016 #1559 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? 27 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1560 Del Skrevet 10. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dragonite skulle det stå, ikke Dragonair. Anonymkode: a41e5...49b Kult Jeg så en dragonair på kartet mandag. Hadde ikke tid til å se etter. Angrer litt mtp at den viste seg å være sjelden! 10 timer siden, Ixnay skrev: Beklager, så ikke denne. Rødt lag, veldig få andre her er det. Hvis jeg først kommer over en sterk rød gym, så er det garantert ikke plass til å sette en pokemon der. Du? Gult lag jeg 9 timer siden, Mibella skrev: Hvilket level er folk på her nå? 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå