momo Skrevet 9. august 2016 #1521 Del Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Hvor var Picachu? Hvor lenge pleier de å være på samme stedet? Drammen teater. Vet ikke hvor lenge de pleier å være på samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. august 2016 #1522 Del Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, momo skrev: Drammen teater. Vet ikke hvor lenge de pleier å være på samme sted. Håper det slutter og regne og at han er der en stund til - i hvert fall til etter ettermiddagsrushen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1523 Del Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, Fiolinisten skrev: Trondhjemer her Har hørt at det er stein-pokemon oppe ved Kristiansten festning, men jeg har ikke hatt mulighet til å sjekke om det stemmer ennå. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, bor i nærheten, så skal ta meg en tur Anonymkode: 55563...182 Fikk meg en Geodude Anonymkode: 55563...182 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. august 2016 #1524 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor hen da??? :0 Dragonite altså Anonymkode: 35761...692 Bor i Troms Men vet han og Dratini ofte spawner på enkelte klokkesletter rundt i byen i allefall 1 gang om dagen, men plassen...Den er random Ofte er det med bryggene og kaiområdene. Har 1 Dratini, men er vel første og siste jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 9. august 2016 #1525 Del Skrevet 9. august 2016 Etter dei har spawna, vert pokemonen hengande rundt i ca 15-20 minutt før dei forsvinn igjen. Og eg fekk nettopp opp på mobilen ein beskjed om at eg kjørte for fort, og at PoGo ikkje skal spelas når du køyrer bil, (eg sit i sofaen heime ), og deretter kunne eg trykke på ein knapp om at eg er passasjer. Klekka forresten to 5km egg i går kveld, og fekk ein sandshrew cp 444, og ein Growlithe cp 746 <3 Så fornøgd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. august 2016 #1526 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Ser den, når det går så sjeldent. Jeg fikk nesten en vaporeon i går med høy cp til å være den levelen jeg er på, men kastet bort alle pokeballene og så stakk den av. Det er kjipt Måtte kjøpe meg nye. Hadde vært i byen og samlet opp masse great balls og greier, men nå er alt borte. Så har kjøpt meg nye, vanlige, baller og har 90 stk av dem eller noe. Jeg mister litt motet av å gå i byen å fange pokemon... En dag hadde jeg fanget over 40 voltorbs ._. Og en og annen Pidgey og rattata (med powerbank) Men her jeg bor ser jeg ofte litt andre typer, mye av det samme, men litt av andre ting også. Spottet en Charizard, men fant han aldri ._. (Om noen av naboene så meg, så må de ha trodd jeg var spinnhakka gææærn...Tråle gate opp og gate ned, fram og tilbake ) Bruker egentlig bare byen nå til å hamstre opp baller, samler rundt 200stk, så vet jeg at jeg har de ca 1 uke. Var mer påan å samle pokemon i byen når jeg starta å spille- samle så mange som mulig og levle fort opp..Men nå... Koser jeg meg bare med spillet, Får jeg 4-5pokemons dagen så er jeg happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2016 #1527 Del Skrevet 9. august 2016 Yay, i dag fikk jeg Meowth og Staryu! Ikke så høy CP da, men men De er vel kanskje vanlige? Her i nabolaget er det veldig mange Pidgey og Weedle ihvertfall. Km telleren stoppet på 4,9Typisk at jeg får hentemelding når jeg kommer hjem! Jeg var der jo akkurat xD Det passer jo egentlig bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 9. august 2016 #1528 Del Skrevet 9. august 2016 Spørsmål! Hva skjer egentlig i gymmen? har slått ut og leder nå gymmen med et par andre på "mitt" lag, vi har stått der noen timer..... Får man ikke poeng eller coints? Og HVORDAN øver/trener man for å bli sterkere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1529 Del Skrevet 9. august 2016 8 minutter siden, studenten skrev: Spørsmål! Hva skjer egentlig i gymmen? har slått ut og leder nå gymmen med et par andre på "mitt" lag, vi har stått der noen timer..... Får man ikke poeng eller coints? Og HVORDAN øver/trener man for å bli sterkere?? Du kan ta ut dine coins hver 21 time under ''Shop'' i menyen din. Jeg pleier å slå ut en lett gym og legge en Pokemon der raskt og går inn og tar ut mine 10 coins (pr. Pokemon i forskjellige gyms), ellers finner jegg bare en ledig gym og legger en Pokemon der. På skjoldet øverst til høyre i shoppen ser du hvor mange Pokemons du har i en gym, der hvver er verdt 10 coins. De kan du ta ut når du vil, men du kan kun ta ut coins for Pokemons i gyms hver 21 time. Hvis du satser på å holde på 100 Pokemons i forksjellige gyms rundt omkring, kan du altså til enhver tid (21 time) ta ut 1000 coins. Men siden gymmer ofte slås ut og tas tilbake om hverandre hvert 5. minutt f.eks. i Oslo, så holder JEG meg personlig til å legge igjen en Pokemon raskt og ta ut 10 coins hver 21. time. Du trykker på gymmen og ser f.eks. 5000/5500, det betyr at gymmen trenger kun 500 XP for å gå opp i level. For hver level tillater dette laget å ha en Pokemon til der. Som du vet kan du på oversikten over hvem som forsvarer gymmen se hvilken level gymmen er i, og sveipe til høyre for å se hvilke andre Pokemons du slåss mot for å overta den. Hvis gymmen er forlatt (ingen på andre siden av gaten som åpenbart prøver å forsvare den ved å øke gymmens XP), så kan du vinne mot den. Da går gymmens XP ned f.eks. fra 5000 til 3000, og det tar lengre tid for motstanderens lag å bygge den opp igjen. Slår du ut en gym vinner laget ditt den og du kan plassere en Pokemon i den. F.eks. så spilte jeg og en annen på Team Mystic på en tom gym. Vi levlet den opp 2 levler ogg fikk økt gymens XP og vår egen XP, vi plasserte våre Pokemons der og tok ut våre coins. Vi foortsatte å prøve å øke levelen til gymmen, for da tar det lenger tid før andre kan overta. Men når han måtte dra, og jeg så 3 andre fra et annet team prøve å overta gymmen, så skjønte jeg at her var det bare et spørsmål om tid før den ble tatt over, og da stakk jeg. Men pass på; i det du vinner en gym blir den tilgjengelig for alle andre 2 sekunder før du kan ta krav på den. Det er vanlig at folk lar andre slåss mot gymmer, for selv å ta over de for å få ut sine coins. Da får du ofte ''Error''-meldingg, og du ser at andre lag har tatt over gymmen, eller en annen på ditt lag. Det er først når man begynner å slåss i gym at man forstår viktigheten av Potions og Revives. Dine Pokemons blir ikke sterkere av å slåss i en gym. De minsker HP som du bare fyller på med Potions og Revives fra Pokestops. Gymmens eier (lag). Det er gymmen i seg selv som blir sterkere og svakere alt ettersom om du slåss mot ditt eget lag (det påvirker fortsatt HP, men øker gymens XP, altså level, og gjør at flere kan plassere Pokemons der = flere motstandere må slå ut dder for å senke gymmens XP). Lar man en gym være i fred for llenge kan den fort utvikle seg til en level 10 gym, med 10 Pokemons over 2000 i rating du må slå ut. Selv om du har 6 pokemons å bruke for å slå ut de 1, 5, eller hvor mange som forsvarer gymmen, så sier det seg selv at den gymmen er nok tapt for deg. Ser at jeg pr. nå har 5 gymmer innenfor rekkevidde, der 2 er mitt lag med en ledig plass, og 2 er motsandere men med to gymforsvarere i CP 600 og 1000, med mine 6 Pokemons over 900 i CP skal jeg lett kunne ta ut den, mens 1 er ''umulig'' når jeg kan er på level 21 og min første Evolve var CP 1090 (som jeg boosta til 1300). Ergo kan jeg gå og plassere 2 pokemmons ute, og få da 20 coins, eller slå ut de to siste oså og få 40 coins. Men som du vet; spillet er nytt, du ser fysisk at andre folk slåss mot/om samme plass i gymmen, noen venter på at andre skal gjøre gymmen ledig slik at de kan ta over med sin 2 sek. margin, så jeg prøver å safe meg 10 coins hver 21 time. Anonymkode: 8abda...af6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1530 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har 500 meter igjen før 10km-egget klekkes. VIL HA SNORLAX Spent på hva det blir. Klekket et 2km-egg istad og det var en ussel Magikarp. Nå har jeg 21 magikarpgodterier. Mangler bare 126 Magikarps til før jeg kan utvikle da Regner med at resten av eggene klekker i morra, skal gå endel... komme meg innom pokestops og få flere baller. Og xp. Er på level 15 nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1531 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Brimi skrev: Yay, i dag fikk jeg Meowth og Staryu! Ikke så høy CP da, men men De er vel kanskje vanlige? Her i nabolaget er det veldig mange Pidgey og Weedle ihvertfall. Km telleren stoppet på 4,9Typisk at jeg får hentemelding når jeg kommer hjem! Jeg var der jo akkurat xD Det passer jo egentlig bra! Meowth ser jeg mye av her, men ikke Staryu Har bare 1 og den fikk jeg fra et egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. august 2016 #1532 Del Skrevet 9. august 2016 Da ble det 25 nye pokemon i dag, 3 jeg fant i byen, 1 i egg, også brukte jeg Lucky egg, og evolvet veldig mange. Og nå er jeg på Level 21. Og har nå 96 pokemon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. august 2016 #1533 Del Skrevet 9. august 2016 23 minutter siden, Aamu skrev: Jeg har 500 meter igjen før 10km-egget klekkes. VIL HA SNORLAX Spent på hva det blir. Klekket et 2km-egg istad og det var en ussel Magikarp. Nå har jeg 21 magikarpgodterier. Mangler bare 126 Magikarps til før jeg kan utvikle da Regner med at resten av eggene klekker i morra, skal gå endel... komme meg innom pokestops og få flere baller. Og xp. Er på level 15 nå. Her finner jeg så få Magikarps at jeg ble kjempeglad da jeg fikk en i det siste 2km-egget mitt! Jeg er sjeleglad så lenge jeg får noe annet enn Zubats og Weedles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1534 Del Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Her finner jeg så få Magikarps at jeg ble kjempeglad da jeg fikk en i det siste 2km-egget mitt! Jeg er sjeleglad så lenge jeg får noe annet enn Zubats og Weedles. Har du fått mye av det i egg? Kjipt! Jeg har ikke klekket så mange at det gjør noe, men hittil har jeg vært relativt heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 9. august 2016 #1535 Del Skrevet 9. august 2016 I dag som jeg har tid til å få gått en tur så regner det jo, typisk haha Jeg orker faktisk ikke ut i dette været, men fikk fanget noe til og fra jobb i dag. Fikk en Dratini, en Staryu (mangler en på å evolve den) Mangler en for å evolve mange av pokemonene mine, men nå dukker de jo selvsagt ikke opp igjen. Er til å bli gal av Fikk også en oddish, en geodude og noen krabber. Ellers er det fugler, larver, rotter og Drowzees det går i.. Prøver å samle opp så jeg kan evolve, men tar sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 9. august 2016 #1536 Del Skrevet 9. august 2016 ny oppdatering! nå er det mulig å bytte nickname èn gang. jeg kaller meg for mitt ekte navn, så tror jeg skal bytte - men aner ikke hva. hva kaller dere dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1537 Del Skrevet 9. august 2016 4 minutter siden, fresia skrev: ny oppdatering! nå er det mulig å bytte nickname èn gang. jeg kaller meg for mitt ekte navn, så tror jeg skal bytte - men aner ikke hva. hva kaller dere dere? Vi kaller oss for Lajuto og Lajutoto. Jeg er skikkelig oppfinnsom altså (jeg er da Lajutoto) Anonymkode: 54854...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 9. august 2016 #1538 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ta ut dine coins hver 21 time under ''Shop'' i menyen din. Jeg pleier å slå ut en lett gym og legge en Pokemon der raskt og går inn og tar ut mine 10 coins (pr. Pokemon i forskjellige gyms), ellers finner jegg bare en ledig gym og legger en Pokemon der. På skjoldet øverst til høyre i shoppen ser du hvor mange Pokemons du har i en gym, der hvver er verdt 10 coins. De kan du ta ut når du vil, men du kan kun ta ut coins for Pokemons i gyms hver 21 time. Hvis du satser på å holde på 100 Pokemons i forksjellige gyms rundt omkring, kan du altså til enhver tid (21 time) ta ut 1000 coins. Men siden gymmer ofte slås ut og tas tilbake om hverandre hvert 5. minutt f.eks. i Oslo, så holder JEG meg personlig til å legge igjen en Pokemon raskt og ta ut 10 coins hver 21. time. Du trykker på gymmen og ser f.eks. 5000/5500, det betyr at gymmen trenger kun 500 XP for å gå opp i level. For hver level tillater dette laget å ha en Pokemon til der. Som du vet kan du på oversikten over hvem som forsvarer gymmen se hvilken level gymmen er i, og sveipe til høyre for å se hvilke andre Pokemons du slåss mot for å overta den. Hvis gymmen er forlatt (ingen på andre siden av gaten som åpenbart prøver å forsvare den ved å øke gymmens XP), så kan du vinne mot den. Da går gymmens XP ned f.eks. fra 5000 til 3000, og det tar lengre tid for motstanderens lag å bygge den opp igjen. Slår du ut en gym vinner laget ditt den og du kan plassere en Pokemon i den. F.eks. så spilte jeg og en annen på Team Mystic på en tom gym. Vi levlet den opp 2 levler ogg fikk økt gymens XP og vår egen XP, vi plasserte våre Pokemons der og tok ut våre coins. Vi foortsatte å prøve å øke levelen til gymmen, for da tar det lenger tid før andre kan overta. Men når han måtte dra, og jeg så 3 andre fra et annet team prøve å overta gymmen, så skjønte jeg at her var det bare et spørsmål om tid før den ble tatt over, og da stakk jeg. Men pass på; i det du vinner en gym blir den tilgjengelig for alle andre 2 sekunder før du kan ta krav på den. Det er vanlig at folk lar andre slåss mot gymmer, for selv å ta over de for å få ut sine coins. Da får du ofte ''Error''-meldingg, og du ser at andre lag har tatt over gymmen, eller en annen på ditt lag. Det er først når man begynner å slåss i gym at man forstår viktigheten av Potions og Revives. Dine Pokemons blir ikke sterkere av å slåss i en gym. De minsker HP som du bare fyller på med Potions og Revives fra Pokestops. Gymmens eier (lag). Det er gymmen i seg selv som blir sterkere og svakere alt ettersom om du slåss mot ditt eget lag (det påvirker fortsatt HP, men øker gymens XP, altså level, og gjør at flere kan plassere Pokemons der = flere motstandere må slå ut dder for å senke gymmens XP). Lar man en gym være i fred for llenge kan den fort utvikle seg til en level 10 gym, med 10 Pokemons over 2000 i rating du må slå ut. Selv om du har 6 pokemons å bruke for å slå ut de 1, 5, eller hvor mange som forsvarer gymmen, så sier det seg selv at den gymmen er nok tapt for deg. Ser at jeg pr. nå har 5 gymmer innenfor rekkevidde, der 2 er mitt lag med en ledig plass, og 2 er motsandere men med to gymforsvarere i CP 600 og 1000, med mine 6 Pokemons over 900 i CP skal jeg lett kunne ta ut den, mens 1 er ''umulig'' når jeg kan er på level 21 og min første Evolve var CP 1090 (som jeg boosta til 1300). Ergo kan jeg gå og plassere 2 pokemmons ute, og få da 20 coins, eller slå ut de to siste oså og få 40 coins. Men som du vet; spillet er nytt, du ser fysisk at andre folk slåss mot/om samme plass i gymmen, noen venter på at andre skal gjøre gymmen ledig slik at de kan ta over med sin 2 sek. margin, så jeg prøver å safe meg 10 coins hver 21 time. Anonymkode: 8abda...af6 Oi, dette var et ufyldende svar! TAKK! akkurat det jeg ville ha svar på. Har kun ett oppfølgingsspørsmål: må man være i gymmen i 21 timer, eller vil jeg fortsatt kunne hente 10 coints om noen slår meg ut innen 21 timer har gått? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 9. august 2016 #1539 Del Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, Brimi skrev: Yay, i dag fikk jeg Meowth og Staryu! Ikke så høy CP da, men men De er vel kanskje vanlige? Her i nabolaget er det veldig mange Pidgey og Weedle ihvertfall. Km telleren stoppet på 4,9Typisk at jeg får hentemelding når jeg kommer hjem! Jeg var der jo akkurat xD Det passer jo egentlig bra! Her er Meowth temmelig vanlig, og Staryu har det dukket opp temmelig mange av nylig. Jeg hadde den ikke før på fredag (tror jeg det var?), men nå har jeg flere og den dukker ofte opp i nearby-lista (men jeg har sjelden mulighet til å lete etter den) Her har det vært en temmelig lite begivenhetsrik dag på Pokemon fronten. Tok med meg mannen en tur ned til sentrum for å handle, men det begynte å regne og med baby og hund på slep gadd vi ikke gå ut av bilen Det endte med at mannen kjørte en liten rundtur et sted hvor det er flere Pokestops, mens jeg holdt begge telefonene våre og forsøkte å spinne hjulet og få med oss baller, samt at vi stoppet et par ganger slik at vi skulle få med oss noen Pokemon. Fant to Horsea som forsvant i en sky, og fikk bare med meg en Slowpoke, to Venonat, Eevee, Magikarp, Kakuna, Haunter, Poliwag, Shelldeer, Goldeen og to Rattata. Fikk også klekket to 5 km. egg mens jeg gikk rundt på butikken, og fikk en Slowpoke og en Oddish. Ikke så spennende, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 9. august 2016 #1540 Del Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, studenten skrev: Oi, dette var et ufyldende svar! TAKK! akkurat det jeg ville ha svar på. Har kun ett oppfølgingsspørsmål: må man være i gymmen i 21 timer, eller vil jeg fortsatt kunne hente 10 coints om noen slår meg ut innen 21 timer har gått? Du henter ut dine 10 umiddelbart når du har tatt over et gym. Du kan ikke hente disse dersom andre overtar gymmet innen 21 timer. Da står det null i skjoldet selv om nedtellingen har startet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå