AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1301 Del Skrevet 5. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det kun jeg som får vondt i sjela når jeg ser voksne mennesker løpe rundt etter virtuelle tegneserie figurer på mobilen dagen lang? Det er så usexy, og nesten hjerteskjærende, at det er til å grine av! Hvor ble det av alle mennene?! Anonymkode: e1f55...ea3 Nå er verken jeg eller mannen ihuga pokemon go fans, men om vi skal fra A til B spiller vi på veien, eller om vi er på tur med hunden osv. Men mannen min holder på med sin andre master, lærer seg tysk på fritiden (kan allerede 4 språk flytende fra før av), leser diverse faglitteratur, biografier, diverse filosofi bøker (On Liberty akkurat nå), pusser opp badet, er stor og muskuløs, skikkelig mannemann, men han har vokst opp med pokemon, nostalgi og slikt vet du, er lov til å være litt barnslig også. Mannen min er hvert fall mer kompleks enn et mobilspill. Anonymkode: 35761...692 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. august 2016 #1302 Del Skrevet 5. august 2016 31 minutter siden, Fiolinisten skrev: Pokemon går fortsatt på TV, og det selges fortsatt pokemon kort på de fleste Nille o.l. butikker så jeg regner med de har en anelse på hva det er for noe. Ikke for å snakke om alle filmene de har laget, tror det var 16 stykker, den siste ble gitt ut i fjor. Ja, bare dumt at pokémonkortene er nye og ukule 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 5. august 2016 #1303 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) GPS'en tuller noe voldsomt, bare på det tullet så har jeg (ved at TLF har ligget helt rolig innendørs) gått 100 meter, helt gratis! Istad var det 2,1 KM på 5KM-egg. Nå er det 2,2KM. Yay. Den hopper frem og tilbake, tror jeg er hos naboen, så er jeg oppå veien, så tilbake igjen. Endret 5. august 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 5. august 2016 #1304 Del Skrevet 5. august 2016 50 minutter siden, Aamu skrev: GPS'en tuller noe voldsomt, bare på det tullet så har jeg (ved at TLF har ligget helt rolig innendørs) gått 100 meter, helt gratis! Istad var det 2,1 KM på 5KM-egg. Nå er det 2,2KM. Yay. Den hopper frem og tilbake, tror jeg er hos naboen, så er jeg oppå veien, så tilbake igjen. Klarte å gå rett i underkant av 2 km på denne måten, og fekk klekka eit 2 km egg. Trur karma slo inn sia eg ikkje faktisk hadde gått dei 2 km sjølv, så fekk ein magikarp Men den hadde høgare cp enn den eg hadde frå før, så klagar faktisk ikkje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1305 Del Skrevet 5. august 2016 Har rundt 200 Poke Balls og 150 Great Balls. Hvordan står det til med dere? Vi som er i lav level (15-ish) og fanger maksimalt 400 CP Pokemons fighter ikke i Gyms så ofte og trenger ikke helsefrembringende Potions, så har resten i Razz Berry og ett lucky egg. Husker jeg for et par dager siden hadde 0 Poke Balls. Men nå ser jeg at i level 15 er det bedre å ta det man kan få på et Pokestop enn å fange en av tusen Pidgeys (som du møter på uansett om du vil eller ikke et par min senere...) Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1306 Del Skrevet 5. august 2016 Må man faktisk ha telefonen i hånda med appen åpen for å få registrert km ved eggklekking? Eller funker det å ha appen åpen og så slå på skjermspareren? Jeg har gått noen korte turer med appen åpen når jeg har prøvd å fange pokemon, men nå har jeg et 10 km egg, og jeg tror ikke jeg gidder å gå sa langt mens jeg tviholder på telefonen. Anonymkode: d016e...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flow100 Skrevet 5. august 2016 #1307 Del Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man faktisk ha telefonen i hånda med appen åpen for å få registrert km ved eggklekking? Eller funker det å ha appen åpen og så slå på skjermspareren? Jeg har gått noen korte turer med appen åpen når jeg har prøvd å fange pokemon, men nå har jeg et 10 km egg, og jeg tror ikke jeg gidder å gå sa langt mens jeg tviholder på telefonen. Anonymkode: d016e...287 Hos meg funker det ihvertfall å ha appen åpen og skru av skjermen, og så gå med telefonen i lomma/veska for å få registrert km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. august 2016 #1308 Del Skrevet 5. august 2016 I dag fikk jeg endelig et 10km-egg! Nå kommer jeg til å bli helt besatt av å gå tur! Fikk ikke fanget noen nye i dag (så noen grå skygger i nærheten) men fikk nok Eevees til å evolve en Flareon, og det ble min sterkeste pokemon og min første med over 1000 CP! Riktignok bare 1002 og jeg måtte trå til og svi av en runde med stardust og candy på en power up, men læll! Jeg er storfornøyd! Ja, og så fikk jeg evolvet en Bellsprout til Weepinbell! Jeg fanger såpass få pokemon at jeg ikke orker å vente til jeg har opptil 60 stk klar for evolving og så peise på med lucky egg, så jeg evolver heller én og én med ujevne mellomrom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brabla Skrevet 5. august 2016 #1309 Del Skrevet 5. august 2016 7 timer siden, appelsinjuice skrev: I går dukket forresten en fugl jeg ikke hadde fra før opp på nearby listen. Jeg fant den ikke, så jeg fikk bare sett det grå omrisset. Jeg har evolvet Pidgey til Pidgeotto og Pidgeot og Spearow til Fearow, så vet noen hvilken det kan ha vært? Høres ut som om det kan ha vært en Aerodactyl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 5. august 2016 #1310 Del Skrevet 5. august 2016 7 timer siden, appelsinjuice skrev: I går dukket forresten en fugl jeg ikke hadde fra før opp på nearby listen. Jeg fant den ikke, så jeg fikk bare sett det grå omrisset. Jeg har evolvet Pidgey til Pidgeotto og Pidgeot og Spearow til Fearow, så vet noen hvilken det kan ha vært? Jeg slet med det samme i går og fikk et bra tips om Pokedexoversikten Her Den er klar og oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 5. august 2016 #1311 Del Skrevet 5. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med at de stikker fort av er en bug. De skal rette det opp snart. Anonymkode: b734f...a5c Å, jeg håper det er sant! I dag stikker selv småfuglene av fra meg Annenhver Pokemon stikker av. Fikk høre at det var fordi jeg nå er på et høyere level og at det derfor er vanskeligere. Ja, at de spretter ut av ballene kan jeg forstå, men den "poff-i-grå-sky" greia syns jeg er skikkelig frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. august 2016 #1312 Del Skrevet 5. august 2016 Uff ja, jeg irriterer meg fremdeles over Jynx'en som forsvant i en røyksky. Det var så langt første og siste Jynx jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1313 Del Skrevet 5. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det kun jeg som får vondt i sjela når jeg ser voksne mennesker løpe rundt etter virtuelle tegneserie figurer på mobilen dagen lang? Det er så usexy, og nesten hjerteskjærende, at det er til å grine av! Hvor ble det av alle mennene?! Anonymkode: e1f55...ea3 De sitter nok inne og skriver sure oppgulp på nett om folk som liker noe annet enn dem selv og kanskje til og med våger være litt annerledes enn dem selv. Så lenge folk gjør noe ikke-destruktivt med fritida si så er å få "vondt i sjela" en gigantisk overreaksjon. Spar slikt til folk som er rasister, raner folk og/eller bare generelt er bil å få vondt i sjela av. Du kunne feks fått "vondt i sjela" av at 100 % av den norske befolkning kjøper produkter som er produsert med hjelp av slaveri. Sånn om du vil ha noe å gremme deg over i hverdagen. Anonymkode: 31ce5...3b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. august 2016 #1314 Del Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Ms. Steele skrev: Å, jeg håper det er sant! I dag stikker selv småfuglene av fra meg Annenhver Pokemon stikker av. Fikk høre at det var fordi jeg nå er på et høyere level og at det derfor er vanskeligere. Ja, at de spretter ut av ballene kan jeg forstå, men den "poff-i-grå-sky" greia syns jeg er skikkelig frustrerende Haha ja det er veldig irriterende En Kabuto dukket opp på skjermen min idag og jeg tenker med meg selv.. "Omg...han kommer til å stikke av...."Så før jeg kastet ballen tenkte jeg "Ok...1....2....3....kom igjen....yes....yes.....YES:..OMG" Herregud...Gjør nesten en sånn "victory" rop hver gang jeg faktisk får en pokemon nå..."YESSSSSS" xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 5. august 2016 #1315 Del Skrevet 5. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man faktisk ha telefonen i hånda med appen åpen for å få registrert km ved eggklekking? Eller funker det å ha appen åpen og så slå på skjermspareren? Jeg har gått noen korte turer med appen åpen når jeg har prøvd å fange pokemon, men nå har jeg et 10 km egg, og jeg tror ikke jeg gidder å gå sa langt mens jeg tviholder på telefonen. Anonymkode: d016e...287 Jeg kan ikke ha på skjermlås, da slutter appen å oppdatere. Hadde telefonen min fortsatt hatt taster hadde jeg nok lommeringt halve trøndelag. Klekket en Mr. Mime i dag, og fikk en Electabuzz med 1337 som cp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 5. august 2016 #1316 Del Skrevet 5. august 2016 11 minutter siden, Chibi skrev: Haha ja det er veldig irriterende En Kabuto dukket opp på skjermen min idag og jeg tenker med meg selv.. "Omg...han kommer til å stikke av...."Så før jeg kastet ballen tenkte jeg "Ok...1....2....3....kom igjen....yes....yes.....YES:..OMG" Herregud...Gjør nesten en sånn "victory" rop hver gang jeg faktisk får en pokemon nå..."YESSSSSS" xD Hi hi, kjenner meg igjen i den ja Tok en snartur innom parken her i ettermiddag og der fikk jeg se en Seadra med CP på 558. Ikke at det er så voldsomt, men jeg hadde ikke den fra før. *Den følelsen* når den var fanget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 5. august 2016 #1317 Del Skrevet 5. august 2016 2 timer siden, Brabla skrev: Høres ut som om det kan ha vært en Aerodactyl. Ja, det er mulig. Jeg så bare omrisset av det jeg trodde var en Fearow, men så var den jo grå så det kan ikke ha vært det. Jeg er fortsatt på level 16 og har 66 forskjellige Pokemon. Syntes jeg "aldri" finner noen nye nå, men jeg fikk i alle fall evolva en Oddish til en Gloom PG en Venonat til en Venomoth. De hadde jeg ikke fra før. Har 2 km igjen på et 10 km egg og to 5 km egg med noen km igjen på så det frister å gå en tur med hunden, men jeg kom akkurat hjem fra fjellet og kjenner meg temmelig ferdig Vi får se om det ikke blir en kveldstur med hunden litt senere Etter oppdateringen syntes jeg forresten jeg finner færre Pidgey, Zubat og larver, og flere Clefairy, Oddish og Seel, for ikke å nevne Drowzee. Jeg har aldri lykkes i å finne noe som dukket opp på Pokevision, likevel savner jeg litt at den fungerer siden det jo var moro å plutselig "måtte" løpe ned gata fordi det var en Pokemon jeg ikke hadde der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2016 #1318 Del Skrevet 5. august 2016 Nå som jeg har sett hvilken CP Gyarados kan ende opp med skal jeg gå ut og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. august 2016 #1319 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg får ikke til å overføre pokemons lenger, transfer-knappen er rett og slett ikke der. Er det min som har klikket eller har andre det slik også. Har en voldsom samling like pokemons etter en busstur gjennom bergen nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 5. august 2016 #1320 Del Skrevet 5. august 2016 Etter kveldens Lucky egg og Incense havnet jeg på 35 000 xp på det. Rakk å utvikle 28 stykker før tiden gikk ut. Incence kunne jeg bare spart meg for. Her i stua dukket det opp tre gretne Pidgeys, en Spearow og en Eevee på 30 min. Altså ikke noe annet enn det normalt sett kan gjøre på en heldig kveld. Fuglene hoppet ut i ett kjør, mens Eevee brukte jeg Ultra ball på + Razz berry for å få tak i med en gang. Så alt i alt en bra kveld med tanke på xp og level, men den Incence kunne jeg gjerne ønske meg deres erfaringer fra altså. Fra sofaen så fungerer den særdeles dårlig og det er kanskje meningen også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå