Zzyzx Skrevet 31. juli 2016 #1061 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du powra de opp før du evolver? Anonymkode: 27343...942 Slettes ikke. De jeg utvikler bytter jeg stort sett mot candy der og da, er ikke noe vits i å ha dem liggende. Jeg tar bare vare på de sterkeste av hver type. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 31. juli 2016 #1062 Del Skrevet 31. juli 2016 Hva syns dere om de nye oppdateringene av spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 31. juli 2016 #1063 Del Skrevet 31. juli 2016 Hvordan virker kameraet, egentlig? Nå har jeg tatt flere bilder, trykker på kameraet og på tilbakepila for å fortsette å spille, men finner ingen bilder i galleriet. Har Samsungtelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2016 #1064 Del Skrevet 31. juli 2016 13 minutter siden, Sly skrev: Hvordan virker kameraet, egentlig? Nå har jeg tatt flere bilder, trykker på kameraet og på tilbakepila for å fortsette å spille, men finner ingen bilder i galleriet. Har Samsungtelefon. Jeg har tatt bilde og det legger seg i en egen mappe som heter PokemonGo i Galleriet. Har Samsung S7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 31. juli 2016 #1065 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Dumt spørsmål kanskje, men er det flere og bedre pokemon i byene enn på bygda? Har bare spilt på bygda, og har omtrent bare funnet pidgeys og weebles. Sykt kjedelig Endret 31. juli 2016 av nutella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 31. juli 2016 #1066 Del Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg har tatt bilde og det legger seg i en egen mappe som heter PokemonGo i Galleriet. Har Samsung S7 Jeg fant den mappa nå, men der ligger det bare et bilde som jeg ikke husker å ha tatt engang. Du gjør ikke noe annet enn å trykke på kameraikonet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 31. juli 2016 #1067 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg fikk ikke gjenskapt situasjonen akkurat nå, siden jeg ikke hadde noen pokemoner i nærheten for å ta noe bilde. Men, såvidt jeg husker så trykket jeg bare på kamera, ja. Og så trykket tilbake på det ikonet øverst til venstre for å gå tilbake, tro... Jeg hadde ett bilde der. Av en kul Cloyster. Og et par andre jeg tok som satt på dashbordet i bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 31. juli 2016 #1068 Del Skrevet 31. juli 2016 56 minutter siden, FarDareisMai skrev: Hva syns dere om de nye oppdateringene av spillet? Syns det er kjempeteit av Niantic å fjerne trackingsystemet på spelet heilt, og samtidig blokkere sider som viser kor det spawner pokemon. Hadde forstått det meir om ingame tracking virka, men no blir det jo berre å gå rundt på måfå, og det er jo ikkje like kjekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1069 Del Skrevet 31. juli 2016 Har de tatt ned PokeVision? Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 31. juli 2016 #1070 Del Skrevet 31. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har de tatt ned PokeVision? Anonymkode: 7adf5...e8b Ja, Niantic blokkerer den informasjonen dei treng for å vise kor det spawner pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1071 Del Skrevet 31. juli 2016 4 minutter siden, Amantheia skrev: Ja, Niantic blokkerer den informasjonen dei treng for å vise kor det spawner pokemon. Pokestop ser heldigvis ut til å fungere. Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 31. juli 2016 #1072 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Har noen av dere funnet ut hvilken pokemon dere er? Jeg fant en ting på Facebook der man regner sammen fødselsdato og år og finner resultatet i en Pokedex. Eksempel: Du er født 1.1.01, da er tallet 3 og du er Venusaur. Jeg er 84 og er en Doduo. Må prøve å skaffe en sånn. For øvrig er jeg en totalt noob på lvl 3 med 5 pokemon. Loading gif Endret 31. juli 2016 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1073 Del Skrevet 31. juli 2016 Akkurat nå sitter jeg og spiller på et pokestop i sentrum av det lille tettstedet vårt og spiller sammen med en haig guttunger og alibiet mitt på 5 år som egentlig ikke bryr seg 😂 Anonymkode: b084a...00a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 31. juli 2016 #1074 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, sofie777 skrev: Har noen av dere funnet ut hvilken pokemon dere er? Jeg fant en ting på Facebook der man regner sammen fødselsdato og år og finner resultatet i en Pokedex. Eksempel: Du er født 1.1.01, da er tallet 3 og du er Venusaur. Jeg er 84 og er en Doduo. Må prøve å skaffe en sånn. For øvrig er jeg en totalt noob på lvl 3 med 5 pokemon. Loading gif Jeg ble Starmie! : D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1075 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, sofie777 skrev: Har noen av dere funnet ut hvilken pokemon dere er? Jeg fant en ting på Facebook der man regner sammen fødselsdato og år og finner resultatet i en Pokedex. Eksempel: Du er født 1.1.01, da er tallet 3 og du er Venusaur. Jeg er 84 og er en Doduo. Må prøve å skaffe en sånn. For øvrig er jeg en totalt noob på lvl 3 med 5 pokemon. Loading gif Jeg ble Ditto Anonymkode: 0564f...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. juli 2016 #1076 Del Skrevet 31. juli 2016 1 time siden, Amantheia skrev: Syns det er kjempeteit av Niantic å fjerne trackingsystemet på spelet heilt, og samtidig blokkere sider som viser kor det spawner pokemon. Hadde forstått det meir om ingame tracking virka, men no blir det jo berre å gå rundt på måfå, og det er jo ikkje like kjekt. Ja, det blir lite spilling utenom der man vet at det er mye Pokemon. Det som har gjort det OK å spille i en drabantby, har jo vært at man har kunnet finne ut i hvilke veier det er Pokemon, sånn omtrentlig (PokeVision har aldri vært helt nøyaktig). I går var jeg i Oslo sentrum, og der går man på Pokemon hele tiden, men her jeg bor kan man gå en hel dag uten å ha slik flaks. Syns det er rart at ut utviklerne ikke ser behovet for tracking. Om så kunne det bare vært prikker på kartet, uten angiving av type eller hvor lenge den kommer til å være der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 31. juli 2016 #1077 Del Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Kraula skrev: Jeg ble Starmie! : D Jeg og. Skuffa. Vannpokemon som ikke engang har et fjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. juli 2016 #1078 Del Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, FarDareisMai skrev: Hva syns dere om de nye oppdateringene av spillet? Syns slettes ikke noe om det. Hele kontoen min ble slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 31. juli 2016 #1079 Del Skrevet 31. juli 2016 12 minutter siden, Passive skrev: Jeg og. Skuffa. Vannpokemon som ikke engang har et fjes. Kan trøste deg med at du ikke ble Krabby, det ble jeg. Er ikke alltid det er bedre å ha et fjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 31. juli 2016 #1080 Del Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, Kaida skrev: Kan trøste deg med at du ikke ble Krabby, det ble jeg. Er ikke alltid det er bedre å ha et fjes. HAhah kanskje du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå