Aamu Skrevet 29. juli 2016 #921 Del Skrevet 29. juli 2016 Fanget en pikachu, men den rømte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #922 Del Skrevet 29. juli 2016 Morsom at det virker som folk sliter med å finne pikachu, for her jeg bor vrimler det av den. Finner minst en for dagen! Men den er alltid vanskelig å fange, da. Anonymkode: 102af...db5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. juli 2016 #923 Del Skrevet 29. juli 2016 Det gjelder jo veldig mange av dem. Jeg sliter med å finne Charmander og Magikarp, men det er bare fordi jeg ikke er der det er mest av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #924 Del Skrevet 29. juli 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsom at det virker som folk sliter med å finne pikachu, for her jeg bor vrimler det av den. Finner minst en for dagen! Men den er alltid vanskelig å fange, da. Anonymkode: 102af...db5 Får flytte til deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #925 Del Skrevet 29. juli 2016 11 minutter siden, Zzyzx skrev: Det gjelder jo veldig mange av dem. Jeg sliter med å finne Charmander og Magikarp, men det er bare fordi jeg ikke er der det er mest av dem. Jeg fikk Charmander som starter, men har ikke sett noen siden. Ser veldig mye weedle, caterpie og zubat for tiden. Men fant fisker på et kjøpesenter som ligger 1 km fra vannet (magikarp og goldeen) Og her - midt på landet - har jeg funnet 2 stk krabby. Satser på at jeg ved hytta (som ligger rett ved vannet) kan finne noen vannpokemons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #926 Del Skrevet 29. juli 2016 3 minutter siden, Aamu skrev: Jeg fikk Charmander som starter, men har ikke sett noen siden. Ser veldig mye weedle, caterpie og zubat for tiden. Men fant fisker på et kjøpesenter som ligger 1 km fra vannet (magikarp og goldeen) Og her - midt på landet - har jeg funnet 2 stk krabby. Satser på at jeg ved hytta (som ligger rett ved vannet) kan finne noen vannpokemons? Om du bor i Oslo så er det mange Charmandere på Vulkan Anonymkode: 2b30a...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #927 Del Skrevet 29. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du bor i Oslo så er det mange Charmandere på Vulkan Anonymkode: 2b30a...6d6 Aha, nei, gjør ikke det.. men er i Oslo sånn 1 gang i året hehe. Får vel bare se hva jeg får, takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #928 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg fikk charmander i et 2km-egg :D skal til byen å fange litt Idag. Bor langt uti skauen så er ingen pokemon her Anonymkode: 40cb0...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 29. juli 2016 #929 Del Skrevet 29. juli 2016 Argh, så irriterande! Bikka level 20 i går kveld, og etter kva folk seier og skriv, er det då ein skal få dei skikkelig høge levlane på ville pokemon. Men eg får framleis berre rundt 2-3-400 i cp på dei. Fann ein Dragonair i natt (!), og kjærasten (som også er level 20) fekk sin med over 600 i cp, medan min var 178. Forstår ikkje greia. Har funne TO pokemon med cp over 500 etter eg vart level 20. What is this?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 29. juli 2016 #930 Del Skrevet 29. juli 2016 9 minutter siden, Amantheia skrev: Argh, så irriterande! Bikka level 20 i går kveld, og etter kva folk seier og skriv, er det då ein skal få dei skikkelig høge levlane på ville pokemon. Men eg får framleis berre rundt 2-3-400 i cp på dei. Fann ein Dragonair i natt (!), og kjærasten (som også er level 20) fekk sin med over 600 i cp, medan min var 178. Forstår ikkje greia. Har funne TO pokemon med cp over 500 etter eg vart level 20. What is this?! Patience grasshopper Ja du kan finne sterkere pokemons, men det er fortsatt tilfeldig hvilken cp du finner dem med. Du vil fortsatt finne nok av pidgeys med ~20 cp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 29. juli 2016 #931 Del Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, hog skrev: Patience grasshopper Ja du kan finne sterkere pokemons, men det er fortsatt tilfeldig hvilken cp du finner dem med. Du vil fortsatt finne nok av pidgeys med ~20 cp Blir alt for engasjert her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 29. juli 2016 #932 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg jubler hver gang jeg finner Pokémon med lav CP jeg Så mye lettere å fange 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. juli 2016 #933 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg fikk en Magmar på 835 CP i 10 km egget mitt, så jeg er storfornøyd! Var redd jeg skulle få noe skikkelig kjipt, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. juli 2016 #934 Del Skrevet 29. juli 2016 3 timer siden, Aamu skrev: Fanget en pikachu, men den rømte Jeg føler at Vulpix og pikachu er helt umulige å fange. Uansett om jeg kaster bra eller bruker razberry, så ender det 90% av gangene med at de rømmer fra meg. Skikkelig nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 29. juli 2016 #935 Del Skrevet 29. juli 2016 Fant en Cubone i huset i går, som jeg ikke hadde fra før, ellers ble det lite Pokemon spilling siden jeg var stuck i huset (ventet på rørlegger. Som kom 5 minutter før det 6-timers vinduet han skulle komme i var over :P) Skal nok rusle en liten tur i dag, men det pleier ikke være så mye Pokemon der jeg har tenkt å gå. Og jeg har lite batteri på telefonen... Det at jeg spillet Pokemon ble faktisk et tema under en middag med venner for noen dager siden. De syntes nok det var litt snålt at jeg, i min alder, spiller mobilspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #936 Del Skrevet 29. juli 2016 5 minutter siden, BabyBlue skrev: Jeg føler at Vulpix og pikachu er helt umulige å fange. Uansett om jeg kaster bra eller bruker razberry, så ender det 90% av gangene med at de rømmer fra meg. Skikkelig nedtur Ja, enig! razberry, hvordan bruker man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #937 Del Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, appelsinjuice skrev: Fant en Cubone i huset i går, som jeg ikke hadde fra før, ellers ble det lite Pokemon spilling siden jeg var stuck i huset (ventet på rørlegger. Som kom 5 minutter før det 6-timers vinduet han skulle komme i var over :P) Skal nok rusle en liten tur i dag, men det pleier ikke være så mye Pokemon der jeg har tenkt å gå. Og jeg har lite batteri på telefonen... Det at jeg spillet Pokemon ble faktisk et tema under en middag med venner for noen dager siden. De syntes nok det var litt snålt at jeg, i min alder, spiller mobilspill Jeg unnskylder meg med at det var poppis da jeg var liten Synes det er koselig, jeg. Pikachu var favoritten min, og charmander. Og så hadde jeg Nidoking glinsekort. Det var stas husker jeg haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. juli 2016 #938 Del Skrevet 29. juli 2016 7 minutter siden, Aamu skrev: Jeg unnskylder meg med at det var poppis da jeg var liten Synes det er koselig, jeg. Pikachu var favoritten min, og charmander. Og så hadde jeg Nidoking glinsekort. Det var stas husker jeg haha. Det var poppis når jeg var rundt 20, funker det og som unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #939 Del Skrevet 29. juli 2016 24 minutter siden, canacas skrev: Det var poppis når jeg var rundt 20, funker det og som unnskyldning? hehe, sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. juli 2016 #940 Del Skrevet 29. juli 2016 39 minutter siden, Aamu skrev: Ja, enig! razberry, hvordan bruker man det? Det er det røde/rosa bæret som er i items Mener jeg fikk det fra level 1, men kan godt hende jeg tar feil. Man får det gjennom å levle opp og ta pokestop. Hvis du vil ha større sjanse for å fange en pokemon så bruker du den før du skal hive ballen. Du trykker på den i items når du skal fange pokemonen, så dukker den opp foran pokemonen, du trykker på den igjen også kommer det sånn rosa sky rundt pokemonen som gjør at den blir roligere. Også kaster du ballen. Jeg føler det funker for meg, spesielt om det dukker opp en pokemon med spørsmålstegn istedenfor CP (det tyder på at pokemonen har høy CP). Kombinerer man det med et bra kast og treffer den grønne ringen, pluss great ball, så er jeg mindre redd for at den skal bryte seg ut av ballen og stikke av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå