Gjest Kaida Skrevet 28. juli 2016 #901 Del Skrevet 28. juli 2016 53 minutter siden, Fiolinisten skrev: Restartet flere ganger, men dette er helt vanlig i mitt område. Den har GPS signal så det er ikke det som er problemet. Da må du nok bruke incense for at det skal være noe vits. Det er det samme for meg her jeg bor også, utenfor byen er det nesten ingenting å finne ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #902 Del Skrevet 28. juli 2016 Får ikke logget inn :o Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 28. juli 2016 #903 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, Cata skrev: Yay, enda en "gamlis" som spiller (Ikke fornærmende ment, siden jeg så avgjort er i den kategorien sjøl) 38-åring her :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juli 2016 #904 Del Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: 38-åring her :-) Jeg er og 38 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. juli 2016 #905 Del Skrevet 28. juli 2016 29 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: 38-åring her :-) 27 minutter siden, momo skrev: Jeg er og 38 år. Ungdommer! Jeg er over 50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. juli 2016 #906 Del Skrevet 28. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke logget inn :o Anonymkode: 8387d...815 Er nede :-) vært litt av og på idag^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #907 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg fikk en eevee i kveld Og en caterpie som jeg evolverte så den ble en puppe-dings. Og en nidoran (?) som rømte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 28. juli 2016 #908 Del Skrevet 28. juli 2016 Nesten ingen av vennene mine bryr seg om pokemon, så denne tråden er så deilig å lese, haha! Dårlig med fangst i dag, foruten en 400+ CP Mr. Mime som randomly hoppet frem på en fotballbane, pluss en Oddish jeg ikke hadde fra før. Ellers har appen klikka så mye i dag at det har vært mer frustrerende enn gøy å spille, men jeg har jo blitt helt hekta.🙈 23 år og sykler stadig rundt i bygda og besøker samtlige Pokestops mens jeg prøver å klekke egg og fange monstere om hverandre (lite trafikksikkert I know). Jeg må ha blitt hun rare Pokemon-dama på den skjeve sykkelen. Prøvde for første gang å fighte på et gym i dag, da! På vei hjem stoppa jeg på et øde gym, og der vant jeg et par kamper med Vaperonen min (730 cp). På gymmene her hjemme har alle så villt høy CP at vi har ikke sjanse (ennå☝🏼️) gitt! Døde tvert. Lurer på sånne great balls, er dette noe man får på Pokestopsa etter hvert eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 28. juli 2016 #909 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, Ixnay skrev: Kanskje du har fri roaming i Europa i abonnementet, sjekk med operatøren. Det virker i alle fall ikke som det bruker mye mobildata, jeg har fortsatt ikke kommet over en 1gb totalt (inkl. vanlig bruk ellers), og jeg har spilt noen timer hver dag, siden det ble sluppet. Jeg var i Sverige i dag, og siden jeg har fri roaming i EU tenkte jeg at jeg skulle spille litt. Men det gikk ikke. Jeg satt på roaming, og prøvde både uten og å krysse av for "bruk lokal leverandør". Jeg kom meg så vidt inn på en nettside, men nettet var ekstremt dårlig, og appen virket ikke i det hele tatt. Er det noen som vet hva jeg gjør galt? Og har dere merket at det er færre spillere rundt omkring (kanskje det er været)? Føler meg litt tåpelig når jeg går (og går, og går) rundt og fanger pokemon, mens andre har blitt lei og gått videre til viktigere saker, haha. Men jeg har fått litt dilla på selve gåingen også, må liksom ha minst en mil daglig, ellers føler jeg at jeg ikke har fått gjort noen ting som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 28. juli 2016 #910 Del Skrevet 28. juli 2016 5 minutter siden, CoolSistah skrev: Jeg var i Sverige i dag, og siden jeg har fri roaming i EU tenkte jeg at jeg skulle spille litt. Men det gikk ikke. Jeg satt på roaming, og prøvde både uten og å krysse av for "bruk lokal leverandør". Jeg kom meg så vidt inn på en nettside, men nettet var ekstremt dårlig, og appen virket ikke i det hele tatt. Er det noen som vet hva jeg gjør galt? Og har dere merket at det er færre spillere rundt omkring (kanskje det er været)? Føler meg litt tåpelig når jeg går (og går, og går) rundt og fanger pokemon, mens andre har blitt lei og gått videre til viktigere saker, haha. Men jeg har fått litt dilla på selve gåingen også, må liksom ha minst en mil daglig, ellers føler jeg at jeg ikke har fått gjort noen ting som helst Hmm jeg hadde veldig problemer på ferie, og måtte skru av 4G, var sikkert ikke bygget ut godt nok i Spania (i allef all ikke der jeg var), da slo det inn på 3g også fungerte det. Jeg har ikke fått gått noe i dag. Jeg har begynt på jobb igjen, også har kvelden måttet brukes på andre ting. I morgen håper jeg på en tur ned til byen så jeg kan komme innom noen Pokestops og fange noen Pokemons igjen. Kanskje mange er bortreist, eller på jobb igjen der du går? Gleder meg til å fortsette. Jeg har virkelig tatt den helt ut da, har sett en episode Pokemon i dag Synd jeg ikke var litt yngre når det var populært, jeg hadde garantert blitt hektet på den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 28. juli 2016 #911 Del Skrevet 28. juli 2016 33 minutter siden, Eira. skrev: Lurer på sånne great balls, er dette noe man får på Pokestopsa etter hvert eller? På level 12 låser du opp great balls, og da begynner du å få dem på pokestops også. http://www.polygon.com/2016/7/19/12227650/pokemon-go-level-rewards Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 28. juli 2016 #912 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Tuslet ned i sentrum og overtok et gym fra de blå i ro og mak, levlet til 20 før jeg samlet opp en haug med makk og fugler. Etterpå kom det en bil susende ned og raskt etter skiftet gymmet farge tilbake til blå. Men noen andre kom til og hjalp meg med å overta det tilbake og økte prestigen. Wooohooo! Håper gymmet fortsetter å holde seg rødt! Trenger flere xp, man får jo mer xp og stardust for hvert døgn man er leder eller defender på et gym, stemmer det ikke? Endret 28. juli 2016 av FarDareisMai Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 28. juli 2016 #913 Del Skrevet 28. juli 2016 8 minutter siden, Zzyzx skrev: På level 12 låser du opp great balls, og da begynner du å få dem på pokestops også. http://www.polygon.com/2016/7/19/12227650/pokemon-go-level-rewards Aha! takk for svar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juli 2016 #914 Del Skrevet 28. juli 2016 Her er det utrolig mange, som er ute og jakter på pokemon. Men det er flest skole elever, de har jo fortsatt ferie, en god stund til. Jeg har bare gått 2 km i dag, men har fanget 20 pokemon, og klekket 2 egg. Bare fått 2 nye i dag. Og de aller fleste pokemon, fanger jeg i stuen min. I morgen skal jeg til byen, for må fylle opp med egg, og finne noen nye pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 28. juli 2016 #915 Del Skrevet 28. juli 2016 Endelig alle tre varianter av Eevee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. juli 2016 #916 Del Skrevet 28. juli 2016 11 timer siden, Aamu skrev: Serrr... hadde på incence i 30 min, gikk rundt, fant ikke ÉN pokémon uflaks Da vil jeg tro spillet hadde hengt seg opp. Det skal alltid komme pokemon ved bruk av incense, selv langt ute i ødemarka. Jeg har oppdaget at spillet av og til henger seg opp i det skjulte, ved at alt tilsynelatende fungerer (treneren rører på seg, kartet er normalt og alle menyer er normale), men det er plutselig ingen pokemon i nærheten, selv der man vet det alltid pleier å være pokemon. Jeg tror spillet slutter å telle kilometer på eggeklekkinga også, irriterende nok. I dag har det regnet så jeg har ikke vært på tuslerunde i byen eller gjort noen store pokemonsprell. Jeg kjørte innom noen pokestop og fanget noen vanlige pokemon (pidgey, weedle og en zubat) mens jeg sto parkert ved pokestopene. Jeg kjørte på besøk til min bestemor på bygda og åpnet spillet der bare på moro, tenkte at det er vel aldri i verden pokemon her. Men der tok jeg feil! Det var faktisk flere pokemon der enn her jeg bor! Jeg fanget en Pidgey i stua hennes og en Drowzee utenfor huset hennes! Tror jeg må gå meg en tur bortover veien der en gang jeg er der, og se om jeg finner noen spennende pokemon. Ellers klekket jeg tre egg på en liten gåtur i kveld, og endte opp med en Oddish og min første Cubone fra de to 5km-eggene og en forbaska Weedle nr ørtogfjørti i 2km-egget Men i morgen er det atter en ny pokemon-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 28. juli 2016 #917 Del Skrevet 28. juli 2016 11 timer siden, Mynona skrev: Her i utlandet har de ting jeg ikke har funnet i Oslo ... Ble misunnelig på Exeggcute! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 28. juli 2016 #918 Del Skrevet 28. juli 2016 2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: 38-åring her :-) 2 timer siden, momo skrev: Jeg er og 38 år. 2 timer siden, Cata skrev: Ungdommer! Jeg er over 50 Trodde gamliser var over 40, ja... Jeg er nærmere gamlisgrensa da, om man må være over 50 for å få den ærefulle tittelen... (Trodde du og jeg var sånn ca like gamle, jeg, Cata) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #919 Del Skrevet 29. juli 2016 7 timer siden, Ardwinna skrev: Da vil jeg tro spillet hadde hengt seg opp. Det skal alltid komme pokemon ved bruk av incense, selv langt ute i ødemarka. Jeg har oppdaget at spillet av og til henger seg opp i det skjulte, ved at alt tilsynelatende fungerer (treneren rører på seg, kartet er normalt og alle menyer er normale), men det er plutselig ingen pokemon i nærheten, selv der man vet det alltid pleier å være pokemon. Jeg tror spillet slutter å telle kilometer på eggeklekkinga også, irriterende nok. I dag har det regnet så jeg har ikke vært på tuslerunde i byen eller gjort noen store pokemonsprell. Jeg kjørte innom noen pokestop og fanget noen vanlige pokemon (pidgey, weedle og en zubat) mens jeg sto parkert ved pokestopene. Jeg kjørte på besøk til min bestemor på bygda og åpnet spillet der bare på moro, tenkte at det er vel aldri i verden pokemon her. Men der tok jeg feil! Det var faktisk flere pokemon der enn her jeg bor! Jeg fanget en Pidgey i stua hennes og en Drowzee utenfor huset hennes! Tror jeg må gå meg en tur bortover veien der en gang jeg er der, og se om jeg finner noen spennende pokemon. Ellers klekket jeg tre egg på en liten gåtur i kveld, og endte opp med en Oddish og min første Cubone fra de to 5km-eggene og en forbaska Weedle nr ørtogfjørti i 2km-egget Men i morgen er det atter en ny pokemon-dag! Kjipt å kaste bort en insence på Det liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #920 Del Skrevet 29. juli 2016 Skal ikke til byen idag og jeg lærte først i går at man kan få egg på pokestop. Stod rett ved et i går men i morgen blir det andre boller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå