Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Æsj, tom for baller! Og da dukker det selvfølgelig opp pokémon rundt huset her, som jeg aldri har hatt før...

Kjipt med halvannen mil til nærmeste pokéstop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ms. Steele skrev:

Du trykker på den Pokemon som du vil overføre, sveiper helt ned/scroller og trykker transfer. Overfør de med lavest CP og som du har flere av. Vær obs på at tilsynelatende like Pokemon kan ha ulike egenskaper. Lurt å sjekke før man overfører. 

Tusen takk for svar. Godt å ha alle dere her inne, til å hjelpe en godt voksen med spillet. Har prøvd å foreslå for noen venninner, at de skal laste ned spillet og, så vi kan gå sammen, og få trim samtidig. De bare ler av meg, og vil ikke laste det ned. De vet ikke hva de går glipp av.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken lvl er du og hvor mange lures/egg/insence har du/ har du hatt?

Anonymkode: 6b3f2...aec

Pr nå, er jeg lvl 21, med lvl, har jeg vel fått 4, men har 6stk i sekken, (9,10,15 & 20) Incense får du på level 5,7,10,15 & 20 +2 når du starter, men har nå 5stk, og har brukt flere i byen og fra jobb.... :/ Vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spille i utlandet (Sverige) eller blir det dyrt? 

Anonymkode: 8387d...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har bare samlet til nå og lurer veldig på dette med gymen...

Hvordan gjør jeg det? Og MÅ jeg bruken gymen for å spille, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs på ditt abonnement. Jeg skal spille på ferie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Chibi skrev:

Pr nå, er jeg lvl 21, med lvl, har jeg vel fått 4, men har 6stk i sekken, (9,10,15 & 20) Incense får du på level 5,7,10,15 & 20 +2 når du starter, men har nå 5stk, og har brukt flere i byen og fra jobb.... :/ Vet ikke jeg. 

Så rart. Alle andre jeg har sett påstå at de har fått på pokemonene stops har innsett at de kom ved lvl, men du virker nesten plausibel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at spillere leter etter Pokemon-karakterer på kirkegårder.

Spillet får folk tydeligvis til å gå over lik etter figurer... :a034:

Anonymkode: 39283...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aamu skrev:

Åja, starter med 3? Trodde det bare betydde at det var "Innen rekkevidde" :)

Men det funker ikke eller? 

Ja, starter med tre, også 2 og 1 ettersom hvor nærme de er, men det fungerer ikke for noen. De har problemer med funksjonen, men har hatt fokus på å stabilisere serverene før de fikser sånne ting (spillet, fungerer jo uten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cata skrev:

Hvorfor er Pikachu så om å gjøre å fange? Det var jo heller labert med CP å score på ham. 

Det er den mest kjente Pokemonen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Tusen takk for svar. Godt å ha alle dere her inne, til å hjelpe en godt voksen med spillet. Har prøvd å foreslå for noen venninner, at de skal laste ned spillet og, så vi kan gå sammen, og få trim samtidig. De bare ler av meg, og vil ikke laste det ned. De vet ikke hva de går glipp av.

Yay, enda en "gamlis" som spiller :ler:  (Ikke fornærmende ment, siden jeg så avgjort er i den kategorien sjøl)

Endret av Cata
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ixnay skrev:

Det er den mest kjente Pokemonen :)

Ja, pikachu var jo "hovedperson"-pokemonen i den originale serien :) 

Anonymkode: 0564f...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FarDareisMai

Vurderer å ta med med en av bikkjene og ta en tur til Tøyen imorra og se om jeg finner Pikachu og andre jeg ikke har. Dette er i allefall bra for vekta mi, samt at jeg fant en helt nydelig tursti, ikke så langt unna der jeg bor. Elsker at det står info om de ulike stedene det er pokestop på. Og så vil jeg ha flere 10 km egg, har bare 2 km egg nå og får bare klekket ut makker, flaggermus og fugler. Skulle ønske at de fuglene og makkene med høyere CP hadde litt mer i belønning. Er så dust å kaste bort fire-fem baller på en pidgey med 100 CP og få like mye tilbake som en med 10 CP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cata skrev:

Yay, enda en "gamlis" som spiller :ler: 

Godt jeg ikke er den eneste. For i byen så møter jeg på, stort sett bare tenåringer. Er det noen på min alder, er de der med barna sine. Var sammen med sønnen min jeg starta, men nå er jeg hekta. Og kompisene hans har kommet hjem fra ferie, så da henger han med de fra morgen til kveld. Og jeg må jakte alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå har jeg gått i TI kilometer uten å finne et fnugg av pokemon. Syns spillet er veldig urettferdig for de som ikke bor klin inntil byer. Jeg bor ti minutters kjøring fra bykjernen, men det er helt øde her. Gikk også 5 kilometer med mobilen i lomma, men det fordømte spillet registrerte det ikke overhodet på egg eller jogger achivementen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest FarDareisMai
1 minutt siden, Fiolinisten skrev:

Vel nå har jeg gått i TI kilometer uten å finne et fnugg av pokemon. Syns spillet er veldig urettferdig for de som ikke bor klin inntil byer. Jeg bor ti minutters kjøring fra bykjernen, men det er helt øde her. Gikk også 5 kilometer med mobilen i lomma, men det fordømte spillet registrerte det ikke overhodet på egg eller jogger achivementen. 

Har du prøvd å restarte appen ? Hender at jeg også går en stund uten å finne Pokémons, selv om det er flust av dem her jeg bor, og med null utslag på jogger achievementen. Innimellom ser det ut som om den funker, men det er ikke noe GPS kontakt. Da må jeg restarte den, og etter det funker det fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, FarDareisMai skrev:

Har du prøvd å restarte appen ? Hender at jeg også går en stund uten å finne Pokémons, selv om det er flust av dem her jeg bor, og med null utslag på jogger achievementen. Innimellom ser det ut som om den funker, men det er ikke noe GPS kontakt. Da må jeg restarte den, og etter det funker det fint. 

Restartet flere ganger, men dette er helt vanlig i mitt område. Den har GPS signal så det er ikke det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Endelig tilbake i Europa og Pokemon Go funker! I Sør-Amerika fikk jeg alltid "GPS signal not found" selv når jeg hadde WiFi, så fikk spilt lite der. Er syk, så sitter på vandrerhjemmet i Spania og fanger pokemon med incense. Sju stykker hittil :D fire Pidgey, en Zubat, en Ekans og en Cubone <3
Jeg kommer til å bli så hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har fri roaming i Europa i abonnementet, sjekk med operatøren. :)

Det virker i alle fall ikke som det bruker mye mobildata, jeg har fortsatt ikke kommet over en 1gb totalt (inkl. vanlig bruk ellers), og jeg har spilt noen timer hver dag, siden det ble sluppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...