AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #741 Del Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, Amantheia skrev: Du får det på pokestops. For å sjå om du har nokre egg allereie, trykker du på pokeballen, så på pokemon, og deretter på "eggs". Om det er egg der, kan du trykke på eit av dei, og så på "Start incubation". Og nei, lucky egg er eit item du får når du levlar opp, og som gjev deg dobbel xp i ein halv time. hva er dobbel xp? Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #742 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvor finner man egg hen, da? Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 26. juli 2016 #743 Del Skrevet 26. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: hva er dobbel xp? Anonymkode: 8387d...815 Dobbel experience. Så du går fortere opp i level Lurt å bruke dette, og utvikle ("evolve") masse pokemon i ein halv time. Også lurt å gjere dette når du byrjar å komme opp i level, og du treng mykje experience for å levle opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 26. juli 2016 #744 Del Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man egg hen, da? Anonymkode: 8387d...815 På pokestops, som eg skreiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. juli 2016 #745 Del Skrevet 26. juli 2016 Alle gymmene i nærheten blir holdt av Pokémons med nær 2000 (!) i CP. Da er det vel liten vits i å prøve å ta de, når min sterkeste Pokemon har godt under 1000 i CP ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. juli 2016 #746 Del Skrevet 26. juli 2016 6 minutter siden, appelsinjuice skrev: Alle gymmene i nærheten blir holdt av Pokémons med nær 2000 (!) i CP. Da er det vel liten vits i å prøve å ta de, når min sterkeste Pokemon har godt under 1000 i CP ? Jeg prøvde meg på et slikt stunt i dag. Det gikk skikkelig ikke bra... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. juli 2016 #747 Del Skrevet 26. juli 2016 9 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg prøvde meg på et slikt stunt i dag. Det gikk skikkelig ikke bra... 🙄 Litt kjipt. Det er en gym i nærheten her som blir holdt av en Pigdeotto med lav CP, men jeg får ikke gått dit siden det er på en sti og jeg ikke får med meg vogna dit. Mulig pappaen må holde et øye med babyen i morgen mens hu mor går tur med hunden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 26. juli 2016 #748 Del Skrevet 26. juli 2016 Ble litt pokemon på kvelden idag. Var ved Munch museet med et titalls andre fremmede da noen hadde satt lure. Fikk de vanlige,dere vet drowzee,zubat og co men fikk også Pikachu😆 og en ape pluss et par andre jeg har få fra før av. Stte på en incense da jeg tok bussen hjem og det kom så mange at jeg gikk tom for baller ca 2 min før incense var feig. Hadde ca 80 røde baller og 15 great balls..så når jeg kom hem at jeg hadde fått ca 30 zubat og 18 drowzee..pluss endel andre😊 Men synes dere det er flaut å spille?hvorfor det?ser flere nevner det...Mange av men venner synes dett er superidiotisk og barnslig, men det er også de samme som sender snap av seg selv med hundeansikt og blomsterkrans på hodet... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 26. juli 2016 #749 Del Skrevet 26. juli 2016 Herregud så mye skrivefeil....😢😢😢😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. juli 2016 #750 Del Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Herregud så mye skrivefeil....😢😢😢😢 Jeg så et innlegg jeg skrev i går, og det var skammelig mange skrivefeil. Vi er for ivrige vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 26. juli 2016 #751 Del Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg så et innlegg jeg skrev i går, og det var skammelig mange skrivefeil. Vi er for ivrige vettu Hehe ja...det heter jo også "mange skrivefeil" ikke mye😀😀 dette spillet tar meg tilbake til barneskolen på flere måter😣😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. juli 2016 #752 Del Skrevet 26. juli 2016 26 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ble litt pokemon på kvelden idag. Var ved Munch museet med et titalls andre fremmede da noen hadde satt lure. Fikk de vanlige,dere vet drowzee,zubat og co men fikk også Pikachu😆 og en ape pluss et par andre jeg har få fra før av. Stte på en incense da jeg tok bussen hjem og det kom så mange at jeg gikk tom for baller ca 2 min før incense var feig. Hadde ca 80 røde baller og 15 great balls..så når jeg kom hem at jeg hadde fått ca 30 zubat og 18 drowzee..pluss endel andre😊 Men synes dere det er flaut å spille?hvorfor det?ser flere nevner det...Mange av men venner synes dett er superidiotisk og barnslig, men det er også de samme som sender snap av seg selv med hundeansikt og blomsterkrans på hodet... Jeg syns ikke det er flaut i det hele tatt. I dag var jeg på en lure sammen med bare gutter i 10-12 års alderen. De var nysgjerrige og lurte på om jeg også spilte, også snakket vi litt om hvilke level vi var på, hvilket lag vi hadde valgt, litt om slåssing (nei, jeg har ikke prøvd det enda, for gamle damer som meg syns det er litt skummelt med slikt vi ikke har prøvd før), at det suger å gå tom for batteri uten å ha med nødlader etc. Vi hadde garra aldri kommet til å prate sammen uten spillet. Tror jeg må spane litt på Tøyen i morra. Vil også ha Pikachu! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. juli 2016 #753 Del Skrevet 26. juli 2016 Da har jeg karret meg opp til level 10. Det går i hvert fall fremover. Kaaanskje det blir bytur på meg i morra, type større by enn den jeg pleier å dra til! Håper jeg finner pokemon som har høyere CP enn et par hundre. Så langt er den med høyest CP i samlinga mi en Clefable med litt under 400. Gidder ikke å prøve å ta over noen gym med den Alle gymene her i området er blå og har Vaporeons, Flareons, Dragonite og Snorlax, alle på rundt 1000 CP eller mer. Har ikke orket å prøve meg på noen overtagelse av gyms enda men det hadde vært gøy å overta en av dem, omså bare for noen timer. Eller minutter. Men jeg kjenner ingen som er team Valor. Ingen av vennene mine er vel særlig opptatt av Pokemon Go heller, og det nytter så lite å ha bare én pokemon til å forsvare en gym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 27. juli 2016 #754 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 25.7.2016 at 19.57, Chibi skrev: 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Andre som sliter med å finne Pokemons som er enkle å "evolve" når man har kommet litt opp i levelene? Trasker og trasker men finner stort sett Pokemons som er vanskelige å fange. Bruker fort en 5-8 pokeballer på hver Er snart på level 20. Anonymkode: d41f8...f88 Jeg synes forsatt det kommer flest flaggermus,rotter og larver- men spesielt flaggermusene (zubat?) er vanskelige ja! Er også på level 20- woop woop! Fra nå av tar det sikkert tid, så prøver å fange alt som kan krype og gå bare for Xp😁 Jeg tok en tur inn til hovedstaden idag og ble skikkelig glad når jeg fikk masse nye typer,inkludert den gale dama. Men når jeg kommer hjem og leser på Pokemon-gruppen for byen min på Facebook ser jeg at de har fått masse av de sterkeste slåss-typene. Selv om mange av de bare er level 6-10. Surt for meg😂 Noe komisk som skjedde i Oslo idag (og sikkert andre steder òg, kanskje det er sånn verden har blitt rett og slett 😁) ; jeg går langs Aker brygge og fanger "lommemonster" da jeg hører hyling og skriking. Jeg snur meg og ser den haug stressa mennesker løpe etter en gutt/mann, og tenker at han må ha ranet noen. Så ser jeg at alle har mobil i hendene og plutselig skriker personen ved siden av meg. "Det er en skjelden en den veien!" Deretter begynner flere folk å løpe med mobilen foran seg, og enda flere løpende grupper kommer bakfra. Og hva gjør jeg, som allerede er forsinket til en avtale? Løper etter en haug ukjente mennesker i helt motsatt retning av avtalen min😇 Igår var jeg ute i parken (alene, nattestid) og møter en "skummel" mann som nistirrer på meg. Han spør om jeg er der for å "ta over gym'en", og jeg svarer som den naturligste tingen i verden at jeg er der for å øve på å sloss. Haha, hva har skjedd med verden, og er dette livet mitt nå? 👾👶💩😻 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #755 Del Skrevet 27. juli 2016 Er det vanlig å kjøpe pokeballer? Anonymkode: da900...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #756 Del Skrevet 27. juli 2016 Er det vanlig å kjøpe noe som helst? Anonymkode: da900...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #757 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, CoolSistah skrev: Jeg synes forsatt det kommer flest flaggermus,rotter og larver- men spesielt flaggermusene (zubat?) er vanskelige ja! Er også på level 20- woop woop! Fra nå av tar det sikkert tid, så prøver å fange alt som kan krype og gå bare for Xp😁 Jeg tok en tur inn til hovedstaden idag og ble skikkelig glad når jeg fikk masse nye typer,inkludert den gale dama. Men når jeg kommer hjem og leser på Pokemon-gruppen for byen min på Facebook ser jeg at de har fått masse av de sterkeste slåss-typene. Selv om mange av de bare er level 6-10. Surt for meg😂 Noe komisk som skjedde i Oslo idag (og sikkert andre steder òg, kanskje det er sånn verden har blitt rett og slett 😁) ; jeg går langs Aker brygge og fanger "lommemonster" da jeg hører hyling og skriking. Jeg snur meg og ser den haug stressa mennesker løpe etter en gutt/mann, og tenker at han må ha ranet noen. Så ser jeg at alle har mobil i hendene og plutselig skriker personen ved siden av meg. "Det er en skjelden en den veien!" Deretter begynner flere folk å løpe med mobilen foran seg, og enda flere løpende grupper kommer bakfra. Og hva gjør jeg, som allerede er forsinket til en avtale? Løper etter en haug ukjente mennesker i helt motsatt retning av avtalen min😇 Igår var jeg ute i parken (alene, nattestid) og møter en "skummel" mann som nistirrer på meg. Han spør om jeg er der for å "ta over gym'en", og jeg svarer som den naturligste tingen i verden at jeg er der for å øve på å sloss. Haha, hva har skjedd med verden, og er dette livet mitt nå? 👾👶💩😻 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 27343...942 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 27. juli 2016 #758 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, CoolSistah skrev: Jeg synes forsatt det kommer flest flaggermus,rotter og larver- men spesielt flaggermusene (zubat?) er vanskelige ja! Er også på level 20- woop woop! Fra nå av tar det sikkert tid, så prøver å fange alt som kan krype og gå bare for Xp😁 Jeg tok en tur inn til hovedstaden idag og ble skikkelig glad når jeg fikk masse nye typer,inkludert den gale dama. Men når jeg kommer hjem og leser på Pokemon-gruppen for byen min på Facebook ser jeg at de har fått masse av de sterkeste slåss-typene. Selv om mange av de bare er level 6-10. Surt for meg😂 Noe komisk som skjedde i Oslo idag (og sikkert andre steder òg, kanskje det er sånn verden har blitt rett og slett 😁) ; jeg går langs Aker brygge og fanger "lommemonster" da jeg hører hyling og skriking. Jeg snur meg og ser den haug stressa mennesker løpe etter en gutt/mann, og tenker at han må ha ranet noen. Så ser jeg at alle har mobil i hendene og plutselig skriker personen ved siden av meg. "Det er en skjelden en den veien!" Deretter begynner flere folk å løpe med mobilen foran seg, og enda flere løpende grupper kommer bakfra. Og hva gjør jeg, som allerede er forsinket til en avtale? Løper etter en haug ukjente mennesker i helt motsatt retning av avtalen min😇 Igår var jeg ute i parken (alene, nattestid) og møter en "skummel" mann som nistirrer på meg. Han spør om jeg er der for å "ta over gym'en", og jeg svarer som den naturligste tingen i verden at jeg er der for å øve på å sloss. Haha, hva har skjedd med verden, og er dette livet mitt nå? 👾👶💩😻 Ahahah takk for en god start på dagen med dette innlegget, lot for meg selv. Også så jeg for meg videon av fuglene, tror den er postet tidligere i tråden som løper i gruppe. SNU - en Pokemon i den retningen Det ble lite Pokemon på meg i går, både jobb og andre greier. Hadde spillet på å håp om å fange noe hjemme, men det dukker ikke opp en eneste Pokemon gitt.. Er fortsatt på level 15, og hvis det går som jeg vil skal jeg i ut og samle Pokemons i kveld! Da skal jeg bruke lucky egg og levle opp. Ja, også skal jeg se om jeg kan ta tilbake gymmene her nede Skulle ønske vi var i juni, så det fortsatt var skikkelig lyst på natta haha, jeg tør ikke løpe rundt her alene i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 27. juli 2016 #759 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å kjøpe pokeballer? Anonymkode: da900...dbc JEg har aldri kjøpt noen, regner med det avhenger av hvor langt unna pokestops du bor, og hvor mye får fylt på. 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å kjøpe noe som helst? Anonymkode: da900...dbc Vet ikke, jeg kjøpte incense en gang i desperasjon når jeg måtte holde meg hjemme, og hadde veldig lyst til å fange Pokemon. Så jeg har brukt 11kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #760 Del Skrevet 27. juli 2016 43 minutter siden, Ixnay skrev: JEg har aldri kjøpt noen, regner med det avhenger av hvor langt unna pokestops du bor, og hvor mye får fylt på. Vet ikke, jeg kjøpte incense en gang i desperasjon når jeg måtte holde meg hjemme, og hadde veldig lyst til å fange Pokemon. Så jeg har brukt 11kr Bor 1 km unna pokestop i 2 uker framover, så må nok ut å gå og stå ved pokestoppet hvis jeg vil ha 3 og 2 og 3 og 3 og 2 pokeballer. Kjipt at man ikke kan samle sånn20 på rappen 😆 Får bare smøre meg med tålmodighet! Føler at så fort jeg begynner å kjøpe ting jeg i teorien kunne fått hvis jeg bare orka å gå, så har jeg tapt litt 💩 Anonymkode: da900...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå