Mynona Skrevet 25. juli 2016 #641 Del Skrevet 25. juli 2016 2 timer siden, Rosalie skrev: Her jeg bor er det nesten bare flaggermus og spurver. Samme her. Rattata (7stk), pidgey (10stk), spearow (5 stk), Zubat (6 stk) - Fugledyr yngler tydeligvis her. Men jeg fikk en sel i stad. Den var søt. Og nå mens jeg skrev dette dukket det opp en Eevie her i stua. De har jeg hørt er bra. Men hvorfor hender det at jeg må fange de 3 ganger? De blir putta i ballen også er det bare tilbake til å måtte kaste ballen igjen. Har skjedd flere ganger i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #642 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Mynona skrev: Samme her. Rattata (7stk), pidgey (10stk), spearow (5 stk), Zubat (6 stk) - Fugledyr yngler tydeligvis her. Men jeg fikk en sel i stad. Den var søt. Og nå mens jeg skrev dette dukket det opp en Eevie her i stua. De har jeg hørt er bra. Men hvorfor hender det at jeg må fange de 3 ganger? De blir putta i ballen også er det bare tilbake til å måtte kaste ballen igjen. Har skjedd flere ganger i dag. De blir tøffere når du stiger i levels. De stikker av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #643 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Mynona skrev: Samme her. Rattata (7stk), pidgey (10stk), spearow (5 stk), Zubat (6 stk) - Fugledyr yngler tydeligvis her. Men jeg fikk en sel i stad. Den var søt. Og nå mens jeg skrev dette dukket det opp en Eevie her i stua. De har jeg hørt er bra. Kanskje dette har litt å gjøre med hvor dere faktisk prøver å fange slike Pokemon? Dersom man bor tett inntil havet, en innsjø eller andre ting. Så er det vel større potensiale for å møte vann-dyr? Hvis man bor på fjellet (eller i skogen) så er det vel ynglende fugledyr og / eller "krypdyr" Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #644 Del Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dette har litt å gjøre med hvor dere faktisk prøver å fange slike Pokemon? Dersom man bor tett inntil havet, en innsjø eller andre ting. Så er det vel større potensiale for å møte vann-dyr? Hvis man bor på fjellet (eller i skogen) så er det vel ynglende fugledyr og / eller "krypdyr" Anonymkode: 39283...30f Hvorfor er det ikke noe her jeg bor, da? Øde. Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #645 Del Skrevet 25. juli 2016 Funker det på windowstelefoner? Jeg har en microsoft (tidligere Nokia) - men fant bare noe annet innen pokemon... Litt artig det der, ser spesielt gutter i 11-13- årsalderen gå rundt i gata med hver sin mobiltelefon. Lett å skjønne hva de gjør på :D Og biler som kjører sakte i gata og sidemann nistirrer på tlf sin. Anonymkode: c5b74...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. juli 2016 #646 Del Skrevet 25. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dette har litt å gjøre med hvor dere faktisk prøver å fange slike Pokemon? Dersom man bor tett inntil havet, en innsjø eller andre ting. Så er det vel større potensiale for å møte vann-dyr? Hvis man bor på fjellet (eller i skogen) så er det vel ynglende fugledyr og / eller "krypdyr" Anonymkode: 39283...30f Bor i Oslo, så jeg er tett på havet og burde få mye havdyr da... På stranda var det ikkeno. De har glemt hele Sørenga tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #647 Del Skrevet 25. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke noe her jeg bor, da? Øde. Anonymkode: 8387d...815 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva med oss som bor på landet da? Ikke noe i sikte her. Anonymkode: 8387d...815 Pokemon spawnes der det er mye datatrafikk og gps-aktivitet så på øde steder blir det lite pokemon. Jeg bor også på landet og må kjøre noen kilometer for å komme til nærmeste pokestops og områder med pokemon. Skal jeg fange noen her hjemme må jeg bruke incense og det har man jo ofte lite av. Enten må du kjøpe incense eller så må du pent vente til du får incense, noe som skjer ca hver tredje gang du går opp i level som trener. Ellers kan det være lurt å dra innom pokestops så ofte du kan når du er i mer sentrale strøk, for da får du kanskje egg som du kan klekke ved å gå tur i områder der det ikke er noen pokemons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #648 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Pokemon spawnes der det er mye datatrafikk og gps-aktivitet så på øde steder blir det lite pokemon. Jeg bor også på landet og må kjøre noen kilometer for å komme til nærmeste pokestops og områder med pokemon. Skal jeg fange noen her hjemme må jeg bruke incense og det har man jo ofte lite av. Enten må du kjøpe incense eller så må du pent vente til du får incense, noe som skjer ca hver tredje gang du går opp i level som trener. Ellers kan det være lurt å dra innom pokestops så ofte du kan når du er i mer sentrale strøk, for da får du kanskje egg som du kan klekke ved å gå tur i områder der det ikke er noen pokemons. ok. Fint de tar hensyn til ikke bare byboere, liksom Jeg er i byen sånn... 1 gang hver 2. uke. Blir mye pokemons på meg skjønner jeg. Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #649 Del Skrevet 25. juli 2016 Men jeg fikk charmander, da. Første pokemonen min, yay. Får sikkert ikke flere, brukte et kvarter på å skjønne hvordan man kaster en ball. Han kjefta litt på meg underveis. Anonymkode: 8387d...815 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. juli 2016 #650 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg tok meg selv i å bli forvirret når jeg så duer rundt på gata i går Siden jeg får så mye fugler ble de liksom litt forvirrende for meg der jeg gikk i min egen verden Og jeg drømte om pokemon i natt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #651 Del Skrevet 25. juli 2016 20 minutter siden, CoolSistah skrev: Kan disse videreutvikles til andre ting senere da? Vet du hvilke som kan utvikles flest ganger? Ofte virker det som det er stopp etter en eller to ganger. Byttet forresten navn på den ene eevien til Rainer og utviklet- det funket! For Eevee så sier det stopp etter den første evo'en For mange andre pokemon så sier det stopp etter en eller 2 ganger og noen kan du ikke utvikle heller http://vignette4.wikia.nocookie.net/pokemon/images/e/ed/Red150.jpg/revision/latest?cb=20131105004823 Dette er en liste med alle 151 stk, noen er ikke sett enda, de legendariske blir vel utgitt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 25. juli 2016 #652 Del Skrevet 25. juli 2016 33 minutter siden, Chibi skrev: For Eevee så sier det stopp etter den første evo'en For mange andre pokemon så sier det stopp etter en eller 2 ganger og noen kan du ikke utvikle heller http://vignette4.wikia.nocookie.net/pokemon/images/e/ed/Red150.jpg/revision/latest?cb=20131105004823 Dette er en liste med alle 151 stk, noen er ikke sett enda, de legendariske blir vel utgitt etterhvert Slowpoke heter den rosa "katten" jeg jaktet på i går! Har sett den på kartet to ganger uten å finne den. Det ble ikkeno Pokemon på meg i dag heller (bortsett fra at jeg evolva en Kakuna til en Beedrill og en Spearow til en Fearow. Ellers har det bare blitt flere Krabby, Zubat og Pidgeot på meg i dag. Dro til et sted hvor det var 4 lures på Pokestops rett ved hverandre, men fikk aldri rusla bort dit siden jeg fortsatt er syk og kjente meg veldig dårlig. Måtte bare dra hjem igjen. Stoppa innom et pokestop, men fikk ingenting der siden sekken min var full. Syntes jeg bare har kjedelige Pokémons. Jaja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #653 Del Skrevet 25. juli 2016 9 minutter siden, appelsinjuice skrev: Slowpoke heter den rosa "katten" jeg jaktet på i går! Har sett den på kartet to ganger uten å finne den. Det ble ikkeno Pokemon på meg i dag heller (bortsett fra at jeg evolva en Kakuna til en Beedrill og en Spearow til en Fearow. Ellers har det bare blitt flere Krabby, Zubat og Pidgeot på meg i dag. Dro til et sted hvor det var 4 lures på Pokestops rett ved hverandre, men fikk aldri rusla bort dit siden jeg fortsatt er syk og kjente meg veldig dårlig. Måtte bare dra hjem igjen. Stoppa innom et pokestop, men fikk ingenting der siden sekken min var full. Syntes jeg bare har kjedelige Pokémons. Jaja... Hehe, du får nok mer etterhvert! Og god bedring! :D Jeg får heller ikke fanget mye nå, jobber igjen ._, Også var det den her foten da Du vet, du kan slette ting fra sekken din? Velge antall si...Du har mange potions og ikke bruker de så ofte-eller revives, så går det an å slette unna ett par stykker siden man alltid får dette likevel x) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #654 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg skulle gjerne hatt en Pidgeot. Har så langt fått en haug Pidgeys og et par Pidgeotto, men ingen Pidgeot. Lurer på å utvikle den sterkeste Pidgeottoen min. Ble med kjæresten på multebærtur og da fikk jeg klekket ene 5km-egget. Fikk en Rhyhorn! Ble fornøyd med den, både fordi jeg ikke hadde den i fra før og fordi den så langt er den med høyest CP i samlinga mi Er bare knappe 100 m unna å klekke 2km-egget men nå måtte jeg sette både telefonen og meg selv på lading Er ikke så veldig optimistisk i forhold til det egget uansett. Er mer spent på 10km-egget! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. juli 2016 #655 Del Skrevet 25. juli 2016 Dro til Oslo idag og gikk nesten 2 mil! Fikk totalt 6 nye pokemon, men må innrømme at jeg hadde forventet litt mer Sinnsykt mye Drowzee i byen! Og Aker Brygge kryr av Magikarp.. tror jeg har nesten 200 Magikarp candy nå liksom Halvveis til Gyrados, yay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #656 Del Skrevet 25. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ok. Fint de tar hensyn til ikke bare byboere, liksom Jeg er i byen sånn... 1 gang hver 2. uke. Blir mye pokemons på meg skjønner jeg. Anonymkode: 8387d...815 Ja man mister litt motet når man ikke kan gå seg en liten tur og hamstre pokemon som mange i mer sentrale strøk kan gjøre. Jeg ble såpass desperat at jeg kjøpte pokecoins og kjøpte pokeballs, incense og et par egginkubatorer. Å kunne ruge ut flere egg samtidig er en stor fordel når man bor uti ødemarka, for da kan man få noen pokemons på den måten, ved å gå seg turer i nærområdet mens man venter på neste bytur. Det er nå bedre enn ingenting i hvert fall Incense er jo også en fin måte å fange pokemons uti ødemarka på, men de koster tid og penger å få tak i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #657 Del Skrevet 25. juli 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Ja man mister litt motet når man ikke kan gå seg en liten tur og hamstre pokemon som mange i mer sentrale strøk kan gjøre. Jeg ble såpass desperat at jeg kjøpte pokecoins og kjøpte pokeballs, incense og et par egginkubatorer. Å kunne ruge ut flere egg samtidig er en stor fordel når man bor uti ødemarka, for da kan man få noen pokemons på den måten, ved å gå seg turer i nærområdet mens man venter på neste bytur. Det er nå bedre enn ingenting i hvert fall Incense er jo også en fin måte å fange pokemons uti ødemarka på, men de koster tid og penger å få tak i. Du får ta deg en bytur/langhelg i nærmeste framtid ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #658 Del Skrevet 25. juli 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Du får ta deg en bytur/langhelg i nærmeste framtid ^^ Det hjalp godt på med halvannen times spasertur i nærmeste småby i dag da, så jeg skal ikke klage Har jo i tillegg ferie og kan kjøre hvor jeg vil når jeg vil. Om et par dager får jeg meg antakelig en tur til en større by, så da blir det kanskje mer fres over sakene! Gleder meg som en unge! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 25. juli 2016 #659 Del Skrevet 25. juli 2016 7 minutter siden, Ardwinna skrev: Det hjalp godt på med halvannen times spasertur i nærmeste småby i dag da, så jeg skal ikke klage Har jo i tillegg ferie og kan kjøre hvor jeg vil når jeg vil. Om et par dager får jeg meg antakelig en tur til en større by, så da blir det kanskje mer fres over sakene! Gleder meg som en unge! Jeg skjønner godt at det er demotiverende å bo langt unna Pokestops og en drøss Pokemon på hvert gatehjørne. Jeg forsøkte å spille litt ute på "landet" for noen dager siden og fant såpass lite at jeg skrudde av spillet fordi det ble for kjedelig. Rusler jeg ned til sentrum her hvor jeg bor er det så mye Pokémons at det nesten blir for mye og jeg begynner å lure på om jeg skal gidde å ta alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #660 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg bor ikke så sentralt, men litt mer enn bygda sikkert. Var innom et kjøpesenter i dag og det ble nesten litt for mye faktisk. Det rant på! Desverre er det mest fugler og rotter her da, men nå og da dukker det opp noe nytt. Jeg bruker insense noen ganger når jeg er ute og går, det tar likevel litt tid mellom hver observasjon. Jeg kommer nok til å gå lei snart, eventuelt ta en tur til Oslo. Whatever comes first Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå