Ghostwalker Skrevet 24. juli 2016 #561 Del Skrevet 24. juli 2016 4 minutter siden, appelsinjuice skrev: Fikk det til å fungere til slutt, og så det skulle være masse Pokémons i gata her. Tok babyen på armen og løp ut, men fant bare en Zubat (som jeg kastet bort mange baller på og ikke klarte å ta, var visst vanskeligere å kaste med babyen på armen enn jeg hadde forutsett ) og en Drowzee. Fant ingen av de som var på kartet, så gikk hjem igjen med uforettet sak. Noen minutter senere sjekket jeg kartet igjen, og det skulle være en Pokemon jeg ikke hadde fra før der (så ut som en slags rosa katt ?) så jeg ba mannen se etter babyen og løp ut av døra igjen. "Jammen det er middag hvert øyeblikk!", sa mannen. "Jammen det er en Pokemon jeg ikke har rett nedi gata her!" svarte jeg. "Ta med deg bikkja!" fikk jeg til svar, så jeg dro med meg hunden og gikk på Pokemon-jakt. Brukte insence for å øke sjansene mine for å finne den, men fant aldri den rosa "katten", ei heller noen av de andre Pokemonsene på kartet, bare en Pigdley og en Caterpie. Sjekket kartet flere ganger for å forsikre meg om at den rosa "katten" ikke var borte og gikk opp og ned gata der hvor den skulle være flere ganger, men fant den aldri. Den var dog plassert litt utenfor gata på kartet, men jeg kunne jo ikke akkurat gå inn i hagen til folk... Det var dessuten et gjerde rundt hagen det gjaldt... Fant en port inn bak noen busker, men turte ikke gå inn Jeg fant dog en Oddish som jeg ikke hadde fra før, men denne var ikke på kartet. Og nå fant jeg enda en Jigglypuff på badet mitt, så skal ikke klage Er ikke litt av moroa, at du ikke vet hvilken pokemon du kan møte på? Må være litt kjedelig å bare ha kartet på mobilen og følge den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 24. juli 2016 #562 Del Skrevet 24. juli 2016 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: I følge kartet skulle det vært noe som så ut som en Parasect kanskje (men den var rødere på kartet, så er ikke sikker) rett uti hagen her, men den forsvant før jeg rakk å sjekke (har en fra før også) I tillegg skal det være en Ghastly der (har også en av den fra før, men trenger jp flere så skal sjekke hvis jeg rekker) Fant bare en Nidoran og en Wild Paras i hagen. Null Ghastly eller Parasect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 24. juli 2016 #563 Del Skrevet 24. juli 2016 4 minutter siden, Ghostwalker skrev: Er ikke litt av moroa, at du ikke vet hvilken pokemon du kan møte på? Må være litt kjedelig å bare ha kartet på mobilen og følge den? Det er faktisk litt moro å kaste fra seg alt man har i hendene og løpe ut etter en Pokemon som liksom skal være rett rundt hjørnet Problemet er bare at jeg ikke har funnet noen som har vært på kartet enda, bare mange som ikke er på kartet. Så kartet stemmer ikke så vidt jeg kan se så langt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. juli 2016 #564 Del Skrevet 24. juli 2016 32 minutter siden, appelsinjuice skrev: Brukte insence for å øke sjansene mine for å finne den, men fant aldri den rosa "katten", ei heller noen av de andre Pokemonsene på kartet, bare en Pigdley og en Caterpie. Incense lokker vel bare frem tilfeldige pokemons, helt uavhengig av hvilke som spawnes frem rundt der du er. Tror ikke det nytter å lokke frem en spesiell pokemon med incense. Jeg brukte nettopp en incense i vill desperasjon for å få fanget noen pokemons her ute i ødemarka. Det ble ingen stor høydare nei. Den beste pokemonen jeg fikk lokket til meg var en Paras med 151 CP. Ellers fant jeg to Weedles med bare 10 CP (gikk rett til professoren for å få candy), en Caterpie med 17 CP, en Bellsprout med 43 CP (hadde ikke den fra før så da fikk jeg i det minste litt ekstra poeng) og til slutt en Eevee med 133 CP (egentlig den jeg ble aller mest glad for). Litt skuffa egentlig... Men gikk nå opp til level 7 og fikk ny incense og noen flere pokeballs, så greit nok. Kjenner jeg er spent på hva som er i eggene jeg har til ruging men nå får det holde med trim for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2016 #565 Del Skrevet 24. juli 2016 26 minutter siden, appelsinjuice skrev: Det er faktisk litt moro å kaste fra seg alt man har i hendene og løpe ut etter en Pokemon som liksom skal være rett rundt hjørnet Problemet er bare at jeg ikke har funnet noen som har vært på kartet enda, bare mange som ikke er på kartet. Så kartet stemmer ikke så vidt jeg kan se så langt ? Det er alltid en Pokemon der det er markert på kartet, etter min erfaring. Men gjerne en helt annen enn den figuren som kartet antyder. Jeg hadde ikke brukt kartet mye dersom avstandsvisning fungerte. Men slik det er nå, blir man bare gående fullstendig på måfå, og her jeg bor kan man gå i timesvis uten å tilfeldigvis gå på en Pokemon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghostwalker Skrevet 24. juli 2016 #566 Del Skrevet 24. juli 2016 43 minutter siden, appelsinjuice skrev: Det er faktisk litt moro å kaste fra seg alt man har i hendene og løpe ut etter en Pokemon som liksom skal være rett rundt hjørnet Problemet er bare at jeg ikke har funnet noen som har vært på kartet enda, bare mange som ikke er på kartet. Så kartet stemmer ikke så vidt jeg kan se så langt ? Kan si at jeg mistet all gløden. Jeg gikk mot Kampen Park, og gikk et sted hvor "ingen" ferdes, og hva(!) Jeg fant en Dragonite!!! Skal være ærlig, jeg ble glad når jeg fanget den! Jeg gikk videre og det kom plutselig 5 stykker løpende fra Kampen Park, og sa at han er rett her borte. Jeg snudde, og så at det kom minst 5 biler, og det bare strømmet på med mennesker, og det stoppet ikke, og jævla Dragooniten var der i 7 minutter?!!!!!! Jeg mistet plutselig all gløden for spillet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2016 #567 Del Skrevet 24. juli 2016 1 time siden, appelsinjuice skrev: Fikk det til å fungere til slutt, og så det skulle være masse Pokémons i gata her. Tok babyen på armen og løp ut, men fant bare en Zubat (som jeg kastet bort mange baller på og ikke klarte å ta, var visst vanskeligere å kaste med babyen på armen enn jeg hadde forutsett ) og en Drowzee. Fant ingen av de som var på kartet, så gikk hjem igjen med uforettet sak. Noen minutter senere sjekket jeg kartet igjen, og det skulle være en Pokemon jeg ikke hadde fra før der (så ut som en slags rosa katt ?) så jeg ba mannen se etter babyen og løp ut av døra igjen. "Jammen det er middag hvert øyeblikk!", sa mannen. "Jammen det er en Pokemon jeg ikke har rett nedi gata her!" svarte jeg. "Ta med deg bikkja!" fikk jeg til svar, så jeg dro med meg hunden og gikk på Pokemon-jakt. Brukte insence for å øke sjansene mine for å finne den, men fant aldri den rosa "katten", ei heller noen av de andre Pokemonsene på kartet, bare en Pigdley og en Caterpie. Sjekket kartet flere ganger for å forsikre meg om at den rosa "katten" ikke var borte og gikk opp og ned gata der hvor den skulle være flere ganger, men fant den aldri. Den var dog plassert litt utenfor gata på kartet, men jeg kunne jo ikke akkurat gå inn i hagen til folk... Det var dessuten et gjerde rundt hagen det gjaldt... Fant en port inn bak noen busker, men turte ikke gå inn Jeg fant dog en Oddish som jeg ikke hadde fra før, men denne var ikke på kartet. Og nå fant jeg enda en Jigglypuff på badet mitt, så skal ikke klage Har merket at om jeg startet opp spillet, eller latt den gå i dvalemodus så tar det gjerne ett par minutter før pokemon dukker opp og er det mindre enn 30sek til den forsvinner, så forsvinner den gjerne før jeg får tatt den >.> Men de er der x) Djeeezus. Leste dere om han her? http://www.vg.no/nyheter/pokemon-go/fanget-600-pokemon-paa-ett-doegn-uten-aa-gaa-en-meter/a/23747453/ Brukt gps-spoofing, for å jukse seg fram i spillet ._. Jeg blir litt forbanna over slike folk jeg :/ Men heldigvis, så får gjerne slike ban etterhvert ^_^ Leste om en fyr på reddit som hadde laget seg en fake konto og jukset og han fikk ban etter noen dager. Han kunne logge seg inn på spillet, men kunne ikke motta ting fra pokestops, eller fange pokemon, ta over gymmer, så da er jo spillet litt meningsløst ^_^ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 24. juli 2016 #568 Del Skrevet 24. juli 2016 8 minutter siden, Ghostwalker skrev: Kan si at jeg mistet all gløden. Jeg gikk mot Kampen Park, og gikk et sted hvor "ingen" ferdes, og hva(!) Jeg fant en Dragonite!!! Skal være ærlig, jeg ble glad når jeg fanget den! Jeg gikk videre og det kom plutselig 5 stykker løpende fra Kampen Park, og sa at han er rett her borte. Jeg snudde, og så at det kom minst 5 biler, og det bare strømmet på med mennesker, og det stoppet ikke, og jævla Dragooniten var der i 7 minutter?!!!!!! Jeg mistet plutselig all gløden for spillet... Hahaha! Hvorfor var det negativt? Jeg hadde daua om jeg så det, høres jo kjempegøy ut! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #569 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg lastet ned spillet i dag, og skjønner ikke helt hva det går ut på enda, men det kommer vel. I dag har jeg fanget tre pokemons i mitt eget hus. Er det normalt? Slange på badet nå nettopp.... Anonymkode: 2fb0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2016 #570 Del Skrevet 24. juli 2016 Ekans -Snake Arbok - Kobra Muk...... -Ok dårlig humor da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghostwalker Skrevet 24. juli 2016 #571 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) 9 minutter siden, Kaida skrev: Hahaha! Hvorfor var det negativt? Jeg hadde daua om jeg så det, høres jo kjempegøy ut! :D Så fjernt ut, spesielt bilistene, da går man virkelig inn for det. Var morsomt å se, men jeg følte at Dragonite var utilstrekkelig og sjeldent, det er den jo ikke. "Alle" har jo den, og ingen vil tro at jeg fant den på den "normale" måten. Endret 24. juli 2016 av Ghostwalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 24. juli 2016 #572 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Jeg gikk opp to levels uten å gå ut døra. Ingen stops i nærheten, og ikke spesielt sentralt. Det er mulig. Gått mye i dag da, og møtte på denne. Tre baller, to kirsebær, men dama stakk av Den irriterer meg. Er dette en sterk pokemon? Endret 24. juli 2016 av canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2016 #573 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg bor i blokk. Ingen Pokemoner som finner opp trappene hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 24. juli 2016 #574 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg bor i andre etasje, også blokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2016 #575 Del Skrevet 24. juli 2016 2 minutter siden, Ghostwalker skrev: Så fjernt ut, spesielt bilistene, da går man virkelig inn for det. Var morsomt å se, men jeg følte at Dragonite var utilstrekkelig og sjeldent, det er den jo ikke. "Alle" har jo den, og ingen vil tro at jeg fant den på den "normale" måten. I min by er hverken Dragonite, Lapras, Gyrados og Sandslash sjelden de popper opp titt og ofte på kartet-griden i spillet. Broren min ser ofte Tauros og Magmar i sin by, har ikke sett de her enda :/ Åh har Jynx da, den har jeg ikke sett i byen min i det hele tatt, mange har sett den typen i New York -Fikk mitt i ett egg...^^ Bare vent til de slipper ut legendariske pokemon! :D -Garantert under diverse events Mewtwo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 24. juli 2016 #576 Del Skrevet 24. juli 2016 37 minutter siden, Ghostwalker skrev: Kan si at jeg mistet all gløden. Jeg gikk mot Kampen Park, og gikk et sted hvor "ingen" ferdes, og hva(!) Jeg fant en Dragonite!!! Skal være ærlig, jeg ble glad når jeg fanget den! Jeg gikk videre og det kom plutselig 5 stykker løpende fra Kampen Park, og sa at han er rett her borte. Jeg snudde, og så at det kom minst 5 biler, og det bare strømmet på med mennesker, og det stoppet ikke, og jævla Dragooniten var der i 7 minutter?!!!!!! Jeg mistet plutselig all gløden for spillet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 24. juli 2016 #577 Del Skrevet 24. juli 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #578 Del Skrevet 24. juli 2016 32 minutter siden, Chibi skrev: Har merket at om jeg startet opp spillet, eller latt den gå i dvalemodus så tar det gjerne ett par minutter før pokemon dukker opp og er det mindre enn 30sek til den forsvinner, så forsvinner den gjerne før jeg får tatt den >.> Men de er der x) Djeeezus. Leste dere om han her? http://www.vg.no/nyheter/pokemon-go/fanget-600-pokemon-paa-ett-doegn-uten-aa-gaa-en-meter/a/23747453/ Brukt gps-spoofing, for å jukse seg fram i spillet ._. Jeg blir litt forbanna over slike folk jeg :/ Men heldigvis, så får gjerne slike ban etterhvert ^_^ Leste om en fyr på reddit som hadde laget seg en fake konto og jukset og han fikk ban etter noen dager. Han kunne logge seg inn på spillet, men kunne ikke motta ting fra pokestops, eller fange pokemon, ta over gymmer, så da er jo spillet litt meningsløst ^_^ Ta det med ro, han blir bannet. All GPS-spoofing vil bli luket ut og sperret, og kontoer som har brukt det blir utstengt. Anonymkode: 931a7...86e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2016 #579 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro, han blir bannet. All GPS-spoofing vil bli luket ut og sperret, og kontoer som har brukt det blir utstengt. Anonymkode: 931a7...86e Jo ja, men det er jo andre som bruker det også, som ikke har blitt bannet til nå,så lenge de holder seg i nærområdet :-/ irriterende er det uansett ^^ *vi andre får ekstra gevinst da....bedre helse^^ så lenge vi ikke faller ned fra kaier,bygninger...bro...blir påkjørt....* Endret 24. juli 2016 av Chibi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. juli 2016 #580 Del Skrevet 24. juli 2016 Hvorfor har noen like figurer ulike cp? Altså, f.eks. så har jeg fire pidgey, hvor to har cp 10, en cp 44 og siste cp 89. Har også flere like av andre. Hva er det beste å gjøre med de? Forskjell på power up, evolve og transfer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå