Anjah Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Crap. Jeg kommer til å ha mensen når vi skal på ferie i Asia i begynnelsen av neste måned. Sanitetsforholdene kan være litt så som så, og jeg vil ikke ha mensen akkurat da! Jeg er ikke på p-piller fortiden, men har et par brett med yasminelle liggende i skuffen. Når bør jeg egentlig begynne å ta pillene for å forskyve neste menstruasjon? Jeg vil ikke ta pillene lengre enn jeg må....
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Bare ta dem så du forskyver menstruasjonen, verre er det ikke? Anonymkode: 486ab...52b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Dette bør du snakke med legen din eller helsesøster om. Du kan risikere å blø 24 / 7 om du er riktig uheldig enten du forskyver med p piller eller med Primolut N. Anonymkode: ff94c...26a
Gjest SuperSonic Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Det klarer du nok ikke så fort dessverre. Men verdt forsøket. Det erverre for kroppen å starte-slutte hele veien enn å bruke de konstant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå