AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Etter å ha lest uttallige tråder om menn som blir fedre mot deres vilje så lurer jeg på om menn hadde vært villig til å bruke p-piller om det hadde fantes et marked for det til menn. Da tenker jeg både i fast forhold og ONS/FF og annen tilfeldig sex. Anonymkode: 5ccf7...5d1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Ja. Dersom det ikke var negative bivirkninger Anonymkode: bd0bd...598
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Den 7. juli 2016 at 22.55, AnonymBruker skrev: Ja. Dersom det ikke var negative bivirkninger Anonymkode: bd0bd...598 Dette er det forsket på har jeg hørt, å det kom ikke lenger fordi bivirkningene ble de samme som hos kvinner å det gikk visst ikke an. Anonymkode: 2dcfd...72d 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Mange menn mener at dette er kvinnens jobb, mange av de er sikkert de samme mennene som påstår at de er blitt lurt til å bli far. Anonymkode: f0b8b...476 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det forsket på har jeg hørt, å det kom ikke lenger fordi bivirkningene ble de samme som hos kvinner å det gikk visst ikke an. Anonymkode: 2dcfd...72d Hvor har du lest dette? Menn bør absolutt tåle å måtte gå igjennom det samme de ønsker kvinner skal gå igjennom. Anonymkode: cb695...fa0 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Den 7/7/2016 at 22.55, AnonymBruker skrev: Ja. Dersom det ikke var negative bivirkninger Anonymkode: bd0bd...598 Håpe du tuller. P-piller for kvinner har masse bivirkninger. Hvorfor skal kvinner ta p-piller, hvis menn ikke tåler å gå gjennom det samme? Anonymkode: ed08b...c20 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har lest flere ganger de siste ti årene at p-piller for menn er "rett rundt hjørnet", men det blir stadig stoppet fordi menn ikke godtar de samme bivirkningene som kvinner, og det kan jeg godt forstå. Vektoppgang, uren hud, depresjon, humørsvingninger, lavere sexlyst, ømme bryst (ømme testikler?), tørr skjede (slapp penis?), økt utflod ... Skjønner ikke at dette frister for menn Anonymkode: 8294b...0ed
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Dette finnes vel allerede? Det kalles for kondom! Anonymkode: 465c7...b9b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette finnes vel allerede? Det kalles for kondom! Anonymkode: 465c7...b9b Hvorfor må du forstørre skriften din? Anonymkode: f0b8b...476
herzeleid Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Hvis jeg var singel hadde jeg absolutt brukt en eventuell p-pille for menn. Det tror jeg de fleste andre menn hadde også, da angsten for uønskede barn med en tilfeldig jente sitter godt inne hos de fleste menn.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette finnes vel allerede? Det kalles for kondom! Anonymkode: 465c7...b9b Nei, det er noe helt annet enn en p-pille. Anonymkode: e4169...b65
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 De er allerede blitt laget, men siden bivirkningene er like ille som for p-piller for kvinner så har de ikke blitt noe av. Anonymkode: aeaf3...16d
ajarRun Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er det forsket på har jeg hørt, å det kom ikke lenger fordi bivirkningene ble de samme som hos kvinner å det gikk visst ikke an. Anonymkode: 2dcfd...72d Nå lyver du. Manglende finansiering har stoppet flere lovende forsøk. Heldigvis finnes det nå fem/seks interessante prosjekter, der iallefall et bruker hormoner. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest flere ganger de siste ti årene at p-piller for menn er "rett rundt hjørnet", men det blir stadig stoppet fordi menn ikke godtar de samme bivirkningene som kvinner, og det kan jeg godt forstå. Vektoppgang, uren hud, depresjon, humørsvingninger, lavere sexlyst, ømme bryst (ømme testikler?), tørr skjede (slapp penis?), økt utflod ... Skjønner ikke at dette frister for menn Anonymkode: 8294b...0ed Har noen kilde på dette? Ingen har kommet seg til menneskelige studier en gang. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er allerede blitt laget, men siden bivirkningene er like ille som for p-piller for kvinner så har de ikke blitt noe av. Anonymkode: aeaf3...16d Hva heter den? Hvordan gikk det i de menneskelige studiene? Selvsagt hadde jeg brukt det. Vasagel er vel det mest lovende prosjektet nå, men det har ikke kommet seg til menneskelige tester ennå (gjort det bra i dyreforsøk da).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå