AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Hvilken penisstørrelse skal til for at det begynner å bli ubehagelig/vondt og om det er tilfelle at dere hadde blitt tilpasset dette, ville den føltes bedre da enn en normal/gjennomsnittlig? Ps, svar individuelt og ikke generelt for jenter Anonymkode: eee45...125
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 En stor penis skal til for at det blir ubehagelig.. Det vil si over gjennomsnittet.. Er den lengre enn 15 cm og mannen peiser på så gjør det vondt, for da blir jeg bunnet.. Siden vaginaen min så klart ikke er 15 cm dyp. Tykkelse tilpasser jeg meg.. Skjønner ikke alt maset fra menn om å ha stor penis.. Stor pikk er et helvetes herk, vær glad om du har gjennomsnittlig størrelse.. Du kan kjøre på og knulle dama di så hardt du vil uten at hun får store smerter. det må jo være fantastisk? har pult både store og tykke pikker og små og korte, jeg foretrakk en som var relativt kort men tykk. tipper 15 cm-ish? Anonymkode: e6c48...78e 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Samboeren min sin er 15 cm lang og den treffer så vidt oppi der, så er ganske sikker på at lenger enn 15 ville vært ubehagelig. Anonymkode: 70ca2...790
Persephone Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Nå kan jeg ikke skryte på meg å ha prøvd så mange forskjellige størrelser at jeg er helt sikker på hvor grensa til for stor ligger. Men når typen penetrerer meg med beina mine opp over skuldrene hans ligger det på grensa til for mye. Han har 16 cm. Men det er jo mye morsommere ting å gjøre enn å peise på, så man kommer seg rundt det om det ikke er snakk om megasvær! Endret 7. juli 2016 av Persephone
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En stor penis skal til for at det blir ubehagelig.. Det vil si over gjennomsnittet.. Er den lengre enn 15 cm og mannen peiser på så gjør det vondt, for da blir jeg bunnet.. Siden vaginaen min så klart ikke er 15 cm dyp. Tykkelse tilpasser jeg meg.. Skjønner ikke alt maset fra menn om å ha stor penis.. Stor pikk er et helvetes herk, vær glad om du har gjennomsnittlig størrelse.. Du kan kjøre på og knulle dama di så hardt du vil uten at hun får store smerter. det må jo være fantastisk? har pult både store og tykke pikker og små og korte, jeg foretrakk en som var relativt kort men tykk. tipper 15 cm-ish? Anonymkode: e6c48...78e Du foretrakk en 15 cm i omkrets? Anonymkode: eee45...125
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min sin er 15 cm lang og den treffer så vidt oppi der, så er ganske sikker på at lenger enn 15 ville vært ubehagelig. Anonymkode: 70ca2...790 Tykkelse da? Anonymkode: eee45...125 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Har ingen aning. Enda ikke møtt noen som har bunnet meg (utenom når en har mensen og livmoren ligger lavere enn normalt). Anonymkode: a4634...8ab
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Rundt 15 cm og oppover blir det vondt. Spesielt om den er tynn i tillegg for da går den jo lettere inn. Har ingen interesse av å tilpasses slik, jeg klarer ikke slappe av når jeg har sex med en med lang (og evt tynn), for jeg vet at det vil kunne gjøre vondt. Du må huske at det er livmorhalsen det gjør vondt at penisen kommer borti. Skjeden tilpasser seg uansett. En livmorhals tilpasser seg ikke, men den endrer litt posisjon iløpet av syklusen. Anonymkode: 7b8fa...f1d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tykkelse da? Anonymkode: eee45...125 Kjære deg, en kvinnes vagina er laget for å føde barn. En for tykk penis finnes ikke, det eneste det står på er hvor "oppvarmet" kvinnen er. Anonymkode: e755d...4e3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Litt merkelig spørsmål. Selv jeg med mine 40+ sexpartnere kan ikke svare ordentlig på det. Har ikke hatt med meg målbånd på hver ons. Har målt pikken på to av mine mer seriøse forhold. Han ene hadde 23 cm! Aldri vært borti noe i nærheten verken før eller etter og all sex med penetrering var kipt. Aldri kunne han kjøre på og eneste stilling jeg tillot var misjonæren. Omkretsen har jeg aldri målt på noen av guttene/mennene, men aldri møtt noen som hadde for tykk. Mannen min har rundt 16 cm og er en av de litt større i min bok vil jeg tippe. Som AB svarer i svar #8, han når bunnen greit når vi tar misjonær med beina mine over skuldrene hans. Har en gang møtt noen som hadde for liten. Ingen anelse om cm, men va som lillefingeren på ei normal damehånd. Det var problematisk å få gjennomført samleie, men han tok det igjen på andre måter. Men enten er vi damene i tråden her veldig "heldige" eller så smører damen også på når det gjelder penisstørrelse, for her har alle mennene godt over gjennomsnittet, som ligger på 13 cm. Eller kanskje vi målet/tipper feil ☺️ Anonymkode: 3abe6...6d8
Inwe Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Hatt sex med en som er skikkelig svær, hvor stor er jeg usikker på, men såpass at jeg reagerte skikkelig da jeg så den. Han fortalte også at størrelsen hans til tider har vært et stort hinder. Funket helt fint så lenge han tok det rolig, han fikk derimot ikke ta meg bakfra eller legge beina over skuldrene mine. Han prøvde så vidt, det var uutholdelig vondt!
Jacuzzi Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, en kvinnes vagina er laget for å føde barn. En for tykk penis finnes ikke, det eneste det står på er hvor "oppvarmet" kvinnen er. Anonymkode: e755d...4e3 Ja, fødsler gjør jo ikke vondt i det hele tatt... Bare å kjøre på med glidemiddel, så schwupper krapylet rett ut. 2
DizzyRonson Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Så to desimeter og litt med en omkrets på ca 17-18 er kjipt altså:/
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Jeg har aldri målt penisen til en sexpartner og vi har heller aldri "diskutert" det. Jeg har derfor ingen anelse om hvor mange cm lengde eller dybde noen av dem har hatt, annet enn under middels, middels og over middels. Og selv da er det sett opp mot penisene jeg personlig har sett, ikke peniser generelt. Ergo sier det veldig lite. Er generelt litt skeptisk til jenter som snakker mye om dette og har mye spesifikk informasjon. De jeg kjenner som er slik, aka "size queens", er jenter med litt lav selvtillit som er lei av kroppsfokuset mot kvinner og forsøker å "ta igjen" ved å gjøre en big deal ut av penisstørrelse. De ser en gyllen mulighet til å hamre løs mot menns selvtillit, som ellers virker litt for god. Jeg har hatt sex med en mann som hadde så stor penis at det gjorde vondt. Så som konklusjon forekommer det ikke ofte. Men jeg vet heller ikke hvor cm-grensen går. Den gode nyheten er at det er svært lite å gjøre med egen penis annet enn å forsone seg med den, så mitt svar er litt mindre ubrukelig sett i lys av at det er en lite brukbar diskusjon. Anonymkode: 3b7b8...a44
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Over 15 så gjør det vondt om han peiser på bakfra. Vil heller ikke ha den for tykk, da sprenger det på. Foretrekker gjennomsnittet og ned. Både på lengde og tykkelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå