AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg skulle reist med hunden min i dag, jeg pleier å ta han med på toget, men har ingen som kan hente meg. Bussen går rett herfra og dit jeg skal. Men så leser jeg at bussjåførene kan nekte å ta med hunden. Pleier de å være vanskelig på dette? Anonymkode: b8589...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 7. juli 2016 #2 Del Skrevet 7. juli 2016 Nei. Bare la den sitte stille mellom bena dine. evt der hvor de pleier å sitte med barnevogner. Dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Del Skrevet 7. juli 2016 2 timer siden, Try2 skrev: Nei. Bare la den sitte stille mellom bena dine. evt der hvor de pleier å sitte med barnevogner. Dette går bra Takk for svar 😊 Vet du om det koster noe å ha med hund, eller er det gratis som på toget? Jeg synes å huske jeg har lest en gang at man måtte kjøpe barnebillett til hunden, men nå kunne jeg ikke finne det igjen. Anonymkode: b8589...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 betaling varierer. de fleste lar hunden bli med gratis, mens noen surpomper skal ha barnebilett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå