AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg skulle reist med hunden min i dag, jeg pleier å ta han med på toget, men har ingen som kan hente meg. Bussen går rett herfra og dit jeg skal. Men så leser jeg at bussjåførene kan nekte å ta med hunden. Pleier de å være vanskelig på dette? Anonymkode: b8589...063
Try2 Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Nei. Bare la den sitte stille mellom bena dine. evt der hvor de pleier å sitte med barnevogner. Dette går bra
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 2 timer siden, Try2 skrev: Nei. Bare la den sitte stille mellom bena dine. evt der hvor de pleier å sitte med barnevogner. Dette går bra Takk for svar 😊 Vet du om det koster noe å ha med hund, eller er det gratis som på toget? Jeg synes å huske jeg har lest en gang at man måtte kjøpe barnebillett til hunden, men nå kunne jeg ikke finne det igjen. Anonymkode: b8589...063
Try2 Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 betaling varierer. de fleste lar hunden bli med gratis, mens noen surpomper skal ha barnebilett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå