lineffs Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Hellu! Ser at det er (veldig) mange sex-relaterte/kroppsfikserte tråder her inne? Er det ingen av dere som er ute etter saklige debatter? Evt bare småprat, spørre om vanlige ting, eller noe i den duren? Hvorfor skal alt handle om kropp og utseende? Bare lurer
turnt_unicorn Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Hei! Det finnes mange forskjellige forum her inne, med forskjellige kategorier og temaer. Hva er du interessert å snakke om? Start gjerne en tråd selv
lineffs Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2016 Ja, det har jeg sett. Legger ikke skjul på noen ting her inne, virker det som Jeg bare skvatt litt til da jeg så hvor mye sånn prat det var her inne hehe. Det gjør meg ingenting altså, det er ikke det. Jeg snakker om det meste jeg altså, og har allerede startet en tråd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Symptom på et økende kroppsfiksert samfunn. Det er blitt så normalt at ingen merker det lenger. Det er selvsagt at man skal ha komplekser for tjukke legger eller se seg i speilet hver gang man er på et toalett. Utseende er det viktigste for å få seg kjæreste, og du er verdiløs og burde være deprimert om du er mindre pen. Det er slik det er blitt, og det er ingen som protesterer Anonymkode: a241b...def
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå