AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Dersom man reiser til utlandet og har med p-piller, trenger man da å ha med sånn legeerklæring eller noe sånt? Har aldri hatt med før, men kom på at det burde man kanskje? Anonymkode: be629...b45
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Nei. Men ha det i originalemballasjen Anonymkode: e88de...e72
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har reist både jorda rundt og bodd lenge utenlands, har aldri hatt med noe legeeærklæring på p-piller. Men har passet på å ha pakken hvor det står at de er skrevet ut til meg, sånn tilfelle. Har aldri opplevd at de sjekker pillene jeg har hatt med meg heller, men det kan jo skje. Anonymkode: 26c78...5b8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Okej, takk for svar Leste bare om noen her inne som skrev ett eller annet med legemidler og reise og noe med dokumentasjon, men husket ikke helt hva det gjaldt, så kom til å tenke på dette. Anonymkode: be629...b45
Sulosi Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Jeg oppbevarer alle medisiner i orginalforpakningen når jeg drar ut. Har lagt alt lett tilgjengelig I bagasjen og vist frem i tolla. Med navn, fødselsdato og dosering på så har det blitt godtatt uten noe problem.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okej, takk for svar Leste bare om noen her inne som skrev ett eller annet med legemidler og reise og noe med dokumentasjon, men husket ikke helt hva det gjaldt, så kom til å tenke på dette. Anonymkode: be629...b45 Jeg har hatt med meg alt mulig av medisiner til utlandet. Hatt med p-piller, sterke smertestillende, vanlig smertestillende, kortison, kvalmestillende osv og har aldri hatt legeerklæring. Har dog hatt de i originalemballasje og i håndbagasjen som man skal, men de har aldri blitt sjekka. Anonymkode: e88de...e72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå