Gå til innhold

BI - ille?


secret92

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på 2. året på BI nå til høsten etter å ha gått ett år i utlandet. Jeg merker at jeg gruer meg litt, hvordan kommer det til å bli egentlig. Syntes det er vanskelig å få venner i utgangspunktet, hvordan blir det da i et allerede etablert miljø? Er BI-studentene like ille som det snakkes om eller det overdrevet? Jeg passer i hvertfall ikke den typiske BI studentens profil, så litt stresset er jeg.

Har dere noen tanker, tips eller erfaringer jeg kan dra nytte av? :=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes BI har et godt miljø med et ufortjent rykte. Er ganske stille og tilbaketrukken selv, sliter med å bli kjent med folk og har alltid hatt få, men nære venner. Grudde meg til studiestart, men for ingen grunn i det hele tatt. Den BI-studente stereotypien er bare tøys, BI består av så mye forskjellige folk og mange sosiale aktiviteter og foreninger. Jeg trives kjempe godt og har fått nye venner som jeg er så glad for å ha møtt :) 

Anonymkode: a59c5...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden du begynner rett på 2.året og gikk glipp av fadderuken, så har du nok rett i at folk allerede har etablert seg i grupper. Men jeg anbefaler deg å bare sette deg og prate med medstudentene dine i forelesninger. Dere har sikkert en klasseside på Facebook og en linjeforening som arrangerer sammenkomster. 

Anonymkode: a59c5...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...