Gå til innhold

Blir dette det samme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ta meg som et eksempel. 170 cm høy og 50 kg. Jeg er veldig slank, men ikke sykelig tynn. Har selvfølgelig ikke noe overflødig fett på kroppen, men bruker ikke minste strl. i jeans, og har ingen bein som stikker ut. Rører mye på meg, spiser til jeg blir mett og har hatt samme vekt i nærmere 10 år(siden jeg var i puberteten). Har ikke høyere forbrenning enn andre, og lav muskelmasse.

(Har man mer muskler vil de fleste med denne høyden/vekten se ganske undervektige ut, det er jeg klar over. Vet også at om man har kraftigere beinbygning(jeg er smalt bygd), ser man lettere undervektig ut på en slik lav vekt)

Men si man har lav muskelmasse og er spinkelt bygd som meg. Betyr det da at en kvinne på 160 cm kan veie 40 kg? Eller en kvinne på 150 cm kan veie 30 kg?? :fnise: 

Anonymkode: 5c532...5b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på mitt tynneste veide jeg 40, og var livstruende syk (er 160). Det er det eneste svaret jeg kan gi :)

Anonymkode: e84f6...966

Skrevet

Jeg veide 46 kilo (160 høy) og hadde da en veldig fysisk tung jobb pluss at jeg var syk (falt ut fra arbeidslivet like etter). Så nei, jeg tror ikke en person på 160 er frisk når den veier 40 kilo nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...