Gå til innhold

Bryllup i romjulen- do's and dont's

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎07‎.‎07‎.‎2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg må jobbe. Jeg fikk fri i påsken, mot at jeg jobber julen. Ikke populært å endre det nå

Anonymkode: 4be0f...68d

Er du invitert?

Anonymkode: 24781...1b9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke som jeg vet. Men det er irrelevant, det var et tilsvar til ei som mente det var lett å få fri

• Liker 1
Skrevet

For min del virker det å være gjest i romjulsbryllup helt topp. Jeg ville gjort alt jeg kunne for å stille som gjest i bryllup hos venner og familie, uansett når på året det var. Send ut invitasjonene tidlig som mange her sier.

• Liker 2
Skrevet

Vi gifta oss 28.des, og det var ingen som klaga på det. Køyr på, det blir heilt sikkert flott!!

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Fjaselina skrev:

Vi gifta oss 28.des, og det var ingen som klaga på det. Køyr på, det blir heilt sikkert flott!!

Tror du folk tør å klage til brudeparet? Vi prøvde å få ei venninne til å skjønne at mandag var en dum dag, men det endte bare med snakk bak ryggen hennes. 

• Liker 2
Skrevet
Den 7/6/2016 at 16.13, sirilin skrev:

Huihei.

Ble fridd til for noen dager siden og har allerede dato, kirke og lokale klart💁🏼😁😇 Bryllupet skal være 29.desember.

Når må invitasjonene være sendt ut?

Hva må jeg tenke ekstra på mtp både romjul og mørketid osv..

Hurrahurra, jeg er så glad☺️

Jeg ville satt veldig pris på romjulsbryllup.  Har mindre lyst til å bruke av min sommerferie til bryllup enn å ta et par dager fri i jula.  Jeg har liten familie og tilnærmet ingen faste tradisjoner i jula.

Invitasjon bør sendes asap!  Tenk på å få frem koselig lys og litt vinterstemning?  Garderobeløsning bør være tenkt på, slik at røykerne lett får av og på seg klærne?  For brudens del vil det jo være fornuftig med litt varmt å ha over kjolen og gode sko :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...