AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #21 Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kommer du frem til denne poengsummen? hvis du vurderes etter 23/5 regelen så blir det sum av karakterene i de seks fagene delt på antall karakterer (9 tror jeg), ganget med 10. Du får ikke alderspoeng av å vente to år etter VGS på 23/5. Hvis du har 2 i ALLE fag, inkl studiekompetanse, og venter til du er 28 år, da vil du ha 28 poeng etter denne regelen. Men det var jo ikke det den andre personen skrev i det hele tatt Anonymkode: 5db28...b27 *Inkl studiekompetansefagene mente jeg å skrive. Altså de seks fagene som kreves for å få studiekompetanse etter 23/5 Anonymkode: 5db28...b27
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #22 Skrevet 26. juli 2017 Hmm. Hadde prøvd å søke med dokumentasjonen du har. Jeg trodde ikke jeg hadde det. Har ikke 5 års arbeidserfaring. Ikke i nærheten. Men tok de obligatoriske fagene på voksenopplæring, er 26 år. Og jaggu kom jeg ikke inn på høgskole. Har barn da, så det må gjort forskjellig ift arbeiderfaringen? Anonymkode: f3f92...171
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå