Gå til innhold

Betaling etter vellykket ONS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere jenter reagere dersom det lå en 500-lapp på nattbordet etter en vellykket ONS?

Anonymkode: 71fc4...962

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blitt litt sur. Det burde vært en tusenlapp eller mer.

Anonymkode: 077bb...210

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var vanlig. Ligger alltid igjen penger til angrepilla på mitt nattbord når jeg våkner etter ONS.

Anonymkode: 98c89...9d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At du gidder.  Da kan du like så godt betale profesjonelle.  Som er både flinkere og mindre styr. Ons i Norge har jeg kun hvis det er gratis.  kjøp av sex er til å med blitt ulovlig.  

Anonymkode: f4693...9a9

Skrevet

:hakeslepp:.. Jeg har aldri hatt en ONS men jeg tror det at hadde jeg fått penger så hadde jeg følt meg skikkelig skitten og blitt lei meg, fornærmet og sinna. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt stor pris på det!

Men skulle gjerne hatt mer penger, helst mer enn en prostituert. Siden de er litt mer rutinert på forholdsregler og sånt enn meg..kall det gjerne risikotillegg.

Anonymkode: b0bf1...444

AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener at jenta har ansvaret og skal betale for angrepillen dagen etterpå?

Anonymkode: 9af52...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva koster en angrepille?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster en angrepille?

224,-  på vitusapotek. Ja jeg googlet :P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fluffe skrev:

224,-  på vitusapotek. Ja jeg googlet :P

Da er det betydelig billigere med gummi :laugh:

Skrevet

Dette blir hypotetisk, men skulle noe sånt skje, ville jeg ha følt meg som en hore.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Dette blir hypotetisk, men skulle noe sånt skje, ville jeg ha følt meg som en hore.

Når følelsen stort sett er å være ubetalt hore, høres betalt hore helt akseptabelt ut:P

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når følelsen stort sett er å være ubetalt hore, høres betalt hore helt akseptabelt ut:P

Ser du på deg selv som ubetalt hore?

• Liker 6
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere mener at jenta har ansvaret og skal betale for angrepillen dagen etterpå?

Kanskje du synes jeg er helt fjern nå men er det ikke normalt å beskytte seg? Ville nå tenkt at det var enda viktigere å bruke kondom når en ikke en gang kjenner den en legger seg ned med. Med all den dritten av kjønnssykdommer som florerer rundt så må en være temmelig skrudd for å ikke bruke beskyttelse. Skulle kondomet ryke så ja, da kunne en delt på utgiftene med angrepille og evt andre medisiner og undersøkelser som måtte komme som følge av det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Forundret.. skrev:

:hakeslepp:.. Jeg har aldri hatt en ONS men jeg tror det at hadde jeg fått penger så hadde jeg følt meg skikkelig skitten og blitt lei meg, fornærmet og sinna. 

Nå er jo ONS skittent i utgangspunktet da. I 9 av 10 tilfeller faktisk enda mer skittent og usikkert enn kjøp av sex hos en norsk eskortejente som krever kondom og god hygiene. ONS i grisefylla ender som regel opp med svette kjønnsorganer i skjønn forening, uten kondom. I tillegg blir jo som regel ONS "kjøpt" av gutta gjennom gratisk mat/drink/taxi. Kjøp av sex vil si at man skaffer seg seksuell omgang gjennom vederlag eller tjenester, dette er ikke nødvendigvis cash. Så ja, ONS er i de aller fleste tilfeller det samme som prostitusjon.

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det et delt ansvar, men når gutten har forlatt området, uten å legge igjen navn og nummer, så blir det jo som regel opp til jenta å bestemme seg for om hun vil bli mor eller ikke.....

Anonymkode: 52e41...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Arabella skrev:

Ser du på deg selv som ubetalt hore?

Etter ONS? Ja, alltid. 

Risikoen, som regel dritt sex og den ekle, ekle kleine stemninga etterpå. Grøss. Hadde gladelig tatt en hel masse penger for det. Aldri fått noe som helst ut av, ONS som i nærheten veier opp for all dritten med sånt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo ONS skittent i utgangspunktet da. I 9 av 10 tilfeller faktisk enda mer skittent og usikkert enn kjøp av sex hos en norsk eskortejente som krever kondom og god hygiene. ONS i grisefylla ender som regel opp med svette kjønnsorganer i skjønn forening, uten kondom. I tillegg blir jo som regel ONS "kjøpt" av gutta gjennom gratisk mat/drink/taxi. Kjøp av sex vil si at man skaffer seg seksuell omgang gjennom vederlag eller tjenester, dette er ikke nødvendigvis cash. Så ja, ONS er i de aller fleste tilfeller det samme som prostitusjon.

Selvsagt er det et delt ansvar, men når gutten har forlatt området, uten å legge igjen navn og nummer, så blir det jo som regel opp til jenta å bestemme seg for om hun vil bli mor eller ikke.....

Jada jada... All sex er prostitusjon fra jentas side. Jenter kan aldri ha sex fordi de ønsker det, kun hvis det er kjøpt og betalt for med enten penger, tjenester, eller samvær :rolleyes: Alt er en byttehanel og alle kvinner er horer....

Anonymkode: 9e9b5...d5c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada... All sex er prostitusjon fra jentas side. Jenter kan aldri ha sex fordi de ønsker det, kun hvis det er kjøpt og betalt for med enten penger, tjenester, eller samvær :rolleyes: Alt er en byttehanel og alle kvinner er horer....

Anonymkode: 9e9b5...d5c

Hvis du ikke er i stand til å se at ONS er noe helt annet enn vanlig sex mellom to parter, så har du et problem. Hvor mange kan med hånden på hjertet si at de har hatt et "vellykket one night stand"? Jeg kan garantere deg svært få. De fleste kvinner vil garantert si at de ALDRI hadde gjort det i edru tilstand.

Men igjen ser vi den klassiske stråmannsargumentasjonen på KG. Vitner om at man går tom for argumenter når man tyr til slikt tull.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke er i stand til å se at ONS er noe helt annet enn vanlig sex mellom to parter, så har du et problem. Hvor mange kan med hånden på hjertet si at de har hatt et "vellykket one night stand"? Jeg kan garantere deg svært få. De fleste kvinner vil garantert si at de ALDRI hadde gjort det i edru tilstand.

Men igjen ser vi den klassiske stråmannsargumentasjonen på KG. Vitner om at man går tom for argumenter når man tyr til slikt tull.

HAr hatt vellykket ONS både full og edru.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syns 500 er litt for lite, men hadde kanskje syntes det var greit om jeg hadde fått 5000. 

Anonymkode: d11df...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...