Gå til innhold

Forstørret fotografbilde til dere selv?

Har dere bestilt/tenkt å bestille opp forstørrelser til dere selv?  

1. 1. Har dere bestilt/tenkt å bestille opp forstørrelser til dere selv?

• Ja
      20
    • Nei
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere bestilt/tenkt å bestille opp forstørrelse® av fotografbildene til dere selv? Hvor vanlig er dette - eller holder det lenge med albumet?

Til dere som har bestilt opp forstørrelser - hvor plasserer dere dem? Og hvilken størrelse har dere bestilt opp?

Ble veldig nysgjerrig på dette - selv har vi bestilt opp et "ego-bilde" på 50x50 cm :sjarmor: . Kommer til å henge det i stuen først, og om ti år :ler: henger det kanskje inne på soverommet eller kontoret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha album og bestille bilde til å ha på veggen et sted

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det blir noe stort bilde på oss, har ikke noe sted å ha det enda. Kanskje vi bestiller ett når vi en gang i fremtiden kjøper oss et større sted å bo.

Skrevet

Ja, for oss er det en selvfølge å ha et bryllupsbilde som er litt større enn vanlig størrelse på veggen. Vi har valgt et bilde som er litt utradisjonelt og morsomt, ikke et typisk "oppstilt" bilde.

Noen mener jo at det er så fælt å ha bilde av seg selv på veggen, men her i huset prøver vi å motarbeide den norske janteloven... Jeg ville likevel ikke hatt et voldsomt svært bilde oppe, ikke noe tapetsering, det går an å gjøre dette med stil... :wink: Selve bildet vårt er ca A4-størrelse, syns det er passe.

Vi skal forresten flytte nå, så jeg vet ikke helt hvor det kommer til å henge i det nye huset. Sikkert i gangen et sted.

Skrevet

Vårt bilde er A4 og henger litt synlig og mest ikke synlig i en krok i stua.

Jeg syns bildet er så flott, og klart at man skal ha bilde av seg selv på veggen hvis man har lyst :)

Skrevet

Ja, vi har bestilt. Vi har faktisk bestilt to! Det ene hentet vi i går. Det er ett fargebilde av oss, der hele bilde med ramme og passpartout er 40x50. Det henger over tv`en.

I tillegg har vi bestilt en montasje (loddrett) med 5 svart/hvitt bilder som skal henge i spisestuen.

Skrevet

Vi har bilde av oss selv, 40x50 cm, på stua.

Skrevet

Vi har et bilde på ca 30*40 (+ ramme) hengende over peisen.

Skrevet

Vi har ett bilde, tror det er 70*50, hengende i stuen. I tillegg har vi tre bilder i sort/hvitt (20*25) i en lang gang inn til soverommene...

Skrevet

Ja, vi har bilde av oss selv. Det er vel ca 80 høyt og 70 bredt.

Bildet er på lerret og ligner et maleri.

Vi står med ryggen til og ser fjesene våre i profil.

Bildet er tatt ute på en demning. Vi står på broen som er umalt (gammelt tre - grålig) og med vannet på den ene siden og "stupet" ned på den andre.

Fargene som er i bildet er bare fantastiske.

Jeg liker bildet kjempe godt og er ikke gått lei av å se oss.

Man ser det ikke ved første øyekast.

Skrevet

Vi har et på 30x30 hengende i stua, på samme veggen har vi vi også 1 års bilde av Vesla hengende. Det er på 30x25.

Skrevet

Vi kommer også til å ha bilde av oss selv på veggen! Skal bruke fame-fotografene og ta bilder som ikke virker "oppstilte" ( www.fame.no ). De foreslo bl.a. å sette fler små bilder i samme ramme, framfor å ha album med bilder i (blir vel et album også, vel :wink: ).

Skrevet

Ja, vi har bestilt forstørrelse. Tror det er 28*30 eller noe, husker ikke helt jeg. Det skal henge over tv`n i stua..

Skrevet

Vi har en forstørrelse i 30*40. Det er et sort-hvitt bilde, litt "kunstnerisk", og det er ikke så lett å se at det er oss på bildet om man ikke vet det.

Synes det er helt greit å ha bilde av seg selv på veggen, men for oss var det ikke naturlig å henge opp et tradisjonelt bryllupsbilde.

Skrevet

Nei, skal kun ha 13x18 i liten sort ramme. Har andre bilder av oss som er tatt hos fotograf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...