AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Hei, Jeg er redd jeg har dritt meg skikkelig ut nå. Jeg har glemt å oppgi passasjerinformajson innen 72 timer før jeg reiser til USA. Har ordnet Esta for lenge siden, så det er i boks, men glemte rett og slett at det skulle fylles ut info på flybillettene også da jeg bestilte dem i aprli. Ser de skriver at man kan bli nektet ombordstigning om disse opplysningene ikke fylles inn i tide. Hvor stor er sjansen? Noen her som har blitt nektet innreise på det grunnlaget? Anonymkode: 89169...7c8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Jeg glemte det samme i fjor, oppdaget det sent kvelden før avreise og fikk helt noia. La det inn da ( var vel ca 12 timer før avreise), og det ordnet seg Det er flyselskapet som får/ er avhengig av infoen, så ring dem og forklar situasjonen og hør hva de sier! Jeg vil tro det går greit. Jeg fløy for øvrig med SAS, men vil ikke tro andre flyselskap har noen grunn til å være strengere. Anonymkode: ff2ca...e0e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Takk for svar! Ja, hadde litt noia i går, da jeg oppdaget det (ca. 36 timer før avreise), huff.... Det er SAS jeg reiser med jeg også. Jeg måtte kontakte dem etterpå i går ettersom jeg hele tiden fikk opp "feilmelding" om at jeg måtte legge inn passasjerinformasjon, også etter at jeg har lagt inn alt av passnr, adresse, navn osv., så jeg tenkte at det kanskje ikke hadde blitt registrert ordentlig. Men fikk høre at det var bare en sånn automatisk varselmelding, og han jeg snakket med fikk opp all info på skjermen han også. Så da håper jeg det er i orden. Anonymkode: 89169...7c8
Metfan Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Hei! Hvilken passasjerinformasjon snakker dere om? Jeg har ikke hørt noe om dette, og vi skal til Florida neste uke... Hvor fyller jeg ut dette?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Jeg var akkurat i USA. Ringte reisebyrået billetten var bestilt gjennom (jobbreise) for å spørre, og de sa at så lenge fødselsdato var registrert, gikk det greit. Sjekket inn på appen (KLM) 24 timer før avreise og la inn info om pass etc der. Kom meg på flyet og også inn i USA. Reiste til USA med Norwegian for to år siden, og da var det et sted hvor dette måtte fylles ut ungdom tid før avreise, det var derfor jeg reagerte... Anonymkode: 384d9...1aa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg var akkurat i USA. Ringte reisebyrået billetten var bestilt gjennom (jobbreise) for å spørre, og de sa at så lenge fødselsdato var registrert, gikk det greit. Sjekket inn på appen (KLM) 24 timer før avreise og la inn info om pass etc der. Kom meg på flyet og også inn i USA. Reiste til USA med Norwegian for to år siden, og da var det et sted hvor dette måtte fylles ut ungdom tid før avreise, det var derfor jeg reagerte... Anonymkode: 384d9...1aa Autocorrect! 😱 I god tid før avreise, ikke ungdom! Anonymkode: 384d9...1aa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 57 minutter siden, Metfan skrev: Hei! Hvilken passasjerinformasjon snakker dere om? Jeg har ikke hørt noe om dette, og vi skal til Florida neste uke... Hvor fyller jeg ut dette? Hos meg ligger det inne på bestillingen/reiseoversikten som viser flightnr, sted fra og til, tidspunkt osv. Reiser med SAS. Jeg reiste med Norwegian sist gang, og da tror jeg at jeg fikk en mail med påminnelse om dette også,hvis jeg husker riktig. Måtte gå inn på reiseoversikten og fylle det inn der også. Anonymkode: 89169...7c8
Metfan Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hos meg ligger det inne på bestillingen/reiseoversikten som viser flightnr, sted fra og til, tidspunkt osv. Reiser med SAS. Jeg reiste med Norwegian sist gang, og da tror jeg at jeg fikk en mail med påminnelse om dette også,hvis jeg husker riktig. Måtte gå inn på reiseoversikten og fylle det inn der også. Anonymkode: 89169...7c8 Hmm, okei... Vi reiser med British Airways. Får prøve å logge meg på og sjekke om jeg finner ut av det
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Det gikk forresten bra, null problemer. Puh! Anonymkode: 89169...7c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå