Gå til innhold

Brekke fingrene, eller...?

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!!

Og ja, du har helt rett. dette er ikke riktig måte å gjøre det på, men noen ganger kommer desperate tanker. Jeg vet bare at jeg trenger en sykemelding NÅ, og jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, what so ever! Vet ikke engang hvordan jeg skal klare å få tak i han n(fastlegen min) på kort varsel, for han har ingen sekretær, så man må sende sms tror jeg.

Men, du har rett i en ting til, jeg bør gå å legge meg nå. har i hele natt tenkt på hva jeg skal gjøre og syntes synd på meg selv. Litt omtanke fra deg var nok til jeg jeg braste ut i gråt. Hehe. Flaut, men sant og litt godt :)

God natt :)

Anonymkode: 483d5...f9f

Godt å høre, TS! Sov godt. :hug:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Tråden ryddes og stenges i henhold til forumets http://forum.kvinneguiden.no/guidelines/regler.

Sitat

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Selvmordstanker, selvmordsmetoder, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner.Se dette innlegget for utfyllende forklaring.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med legen din for å snakke om disse følelsene, trådstarter. Eventuelt kan du ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Tekola, admin.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...