Gå til innhold

Nyoppusset bad, det renner langs veggene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det renner vann i striper. Flisene har et mønster som kanskje vil gjøre det logisk, men det renner vann også overfor døra og det drypper videre ned på dørstokken som også er nylagt.

De sier nå at det er noe med ventilasjonen og svetter tungt, men jeg har hatt badedøra åpen så det har vært godt med luft. Hva kan det være? Har de rett?

De skal visst ordne det. Jeg vet (var her og observerte) at de la flis på flis, men hadde aldri problemer med det før de begynte å pusse opp i alle leilighetene både oppe og nede

Er det bare en ventil om ikke er blitt åpnet? Når jeg hadde baderomsdøra åpen og det likevel rant vann?

De sier det og det, hva ellers kan det være?

Anonymkode: 5d9e2...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som problem med ventilasjon. Det skyldes ikke flis på flis. Har du en ventil på veggen eller i taket? Husk at badet også ventileres når døren er lukket.  Det skal være glippe mellom dør og terskelen som gjør at luften suges opp i ventilen. Er leiligheten ellers tett?  Naturlig ventilasjon med luftespalter i veggene, krever at disse står på gløtt slik at det er bevegelse i luften. 

Anonymkode: df42c...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...