CrazyChick90 Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Flere som har dager som er håpløse slik at dere gråter hele dagen? Jeg har nå holdt på i hele dag og det er sykt slitsomt. Klarer ikke å stoppe.:/
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 38 minutter siden, CrazyChick90 skrev: Flere som har dager som er håpløse slik at dere gråter hele dagen? Jeg har nå holdt på i hele dag og det er sykt slitsomt. Klarer ikke å stoppe.:/ Hva har skjedd da? Du gråter vel ikke hele dagen fordi den er håpløs? Og nei,jeg gråter nesten aldri,så har ikke opplevd det på mange år. Høres så trist ut.
tilriltunge Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Jeg hadde det slik for mange år siden. Gikk på videregående, og plutselig kom det en tung periode. Gikk greit når jeg var på skolen, men så snart jeg var alene (enten det var på doen, på vei hjem, eller hjemme) gråt jeg. Dette varte av og på i en uke. Når jeg ser tilbake nå var det mange ting som skjedde rundt meg og jeg var nok litt depressiv. Har du noen rundt deg du kan prate med om dette? <3
Gjest *Micki* Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Ikke nå lenger men hadde det mye før. Hva plager deg?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Jeg hadde en sånn periode for noen måneder siden, og da var jeg nok deprimert. Hver gang jeg kjørte bil gråt jeg. Jeg gråt på do også, og hver gang jeg var alene. I tillegg gråt jeg hver kveld i senga. Fryktelig slitsomt, men det gikk over etter noen uker. Bestilte legetime etter hvert, men rakk ikke å være hos legen før det plutselig gikk over en dag. Anonymkode: d1e61...c6b
CrazyChick90 Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2016 Jeg lider av angst og depresjon og har hatt det siden 2013, men er så drit lei av at det kommer uten grunn. Tåler ingenting lenger..tror kanskje at jeg tenker meg syk rett og slett.
Millimani Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, CrazyChick90 skrev: Jeg lider av angst og depresjon og har hatt det siden 2013, men er så drit lei av at det kommer uten grunn. Tåler ingenting lenger..tror kanskje at jeg tenker meg syk rett og slett. Få hjelp av lege og psykolog. Det er bedre enn KG hvor du ikke vet hva som ligger bak svarene du får
CrazyChick90 Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2016 27 minutter siden, Millimani skrev: Få hjelp av lege og psykolog. Det er bedre enn KG hvor du ikke vet hva som ligger bak svarene du får Hva mener du med KG?
Mari Y Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 6 timer siden, CrazyChick90 skrev: Flere som har dager som er håpløse slik at dere gråter hele dagen? Jeg har nå holdt på i hele dag og det er sykt slitsomt. Klarer ikke å stoppe.:/ Jeg hadde det slik i ungdomstiden. Kanskje ikke hele dagen, men lett var det ikke. Og det var mye gråting, ja. Jeg vet jo ikke om det er det riktige svaret, men kan jo være lurt å oppsøke fastlege ang dette. Ellers har man mentalhelse.no, der kan man komme i kontakt med andre som sliter, eller man har også Røde Kors, der det finnes noen programmer for folk som sliter med div ting, som kafé eller gåturer i grupper. Bare til forslag😃
Millimani Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 11 timer siden, CrazyChick90 skrev: Hva mener du med KG? Kvinneguiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå