Gå til innhold

Drikker masse, ingen urin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når bør man begynne å bekymre seg hvis man drikker veldig mye, men ikke må på toalettet? (Er klar over at bare helsepersonell kan svare/gi råd, forumregler, men spør om personlige meninger.) 

Anonymkode: 0a7df...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde drukket masse en dag og ikke måttet gå på toalettet ville jeg dratt til legen neste dag.

• Liker 1
Skrevet

Eh... Maks 1 døgn? Etter det ville eg kontaktet lege. Det spørs vel kanskje litt på om man svetter mye i denne perioden.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når bør man begynne å bekymre seg hvis man drikker veldig mye, men ikke må på toalettet? (Er klar over at bare helsepersonell kan svare/gi råd, forumregler, men spør om personlige meninger.) 

Helspersonle  kan ikke svare som helsepersonell i dette underforumet, så her har du enten skrevet feil, eller misforstått reglene?

Uansett, drikker du uten å tisse noe særlig så er det på høy tid å komtakte lege/legevakt fordi du da enten ikke skiller ut urin eller har et annet problem. Du må og ha forskrekkelig vondt i magen? Eller svetter du ekstremt mye som om du oppholder deg i en badstue? 

Anonymkode: efea6...a2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mente, som reglene sier, at ingen kan svare som helsepersonell her inne, men bare hos lege osv. siden de ofte stenger tråder og skriver dette, men skrev litt fort. Litt over et døgn, 8 høye glass vann, en flaske, + men svært lite urin. Ingen smerte annet enn lett hodepine, men kvalme og tørste. Antar jeg venter over natten. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mente, som reglene sier, at ingen kan svare som helsepersonell her inne, men bare hos lege osv. siden de ofte stenger tråder og skriver dette, men skrev litt fort. Litt over et døgn, 8 høye glass vann, en flaske, + men svært lite urin. Ingen smerte annet enn lett hodepine, men kvalme og tørste. Antar jeg venter over natten. 

Jeg ville tatt en telefon til legevakta, så får de vurdere situasjonen og avgjøre om du skal komme nå eller ikke.

Anonymkode: 825d6...c1b

• Liker 2
Skrevet

Svetter du mye? Eller har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Har svettet endel, men etter en god stund, og ikke lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at du bør ta en telefon til legevakt/fastlege, men mest sannsynlig er det snakk om ødemer. Jeg samler jevnlig såpass mye vann at jeg kan gå en uke uten å tisse. Legen min ble litt urolig første gangen han fikk vite om det og sendte meg på ultralyd for å sjekke blæra og nyrene, men blæra var tom og nyrene velfungerende Jeg har bare såpass mye ødemer at vannet aldri når blæra.

Anonymkode: 1e7d2...67c

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor mye som er mye for deg. men drikker du store mengder og ikke går på do iløpet av en dag ville jeg tatt en tur til lege ja.

Anonymkode: bc7d2...7b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det sånn før mens. Men ring legen om dette er nytt for deg.

Anonymkode: 0705b...912

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bør ringe legen. Vet om en bekjent som hadde samme problemet og hun måtte være på sykehuset for å finne ut hvorfor hun hadde det slik. De tok også ut urinen hennes. Så ring!

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med deg, TS?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...