Gå til innhold

Er det rart man er skeptisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Ardenus skrev:

Kjipt at du har opplevd å møte useriøse mannfolk på nett, men det finnes de som er oppriktig ærlige, trofaste og vil ingen andre vondt.

Ikke gi opp, det finnes noen for deg/dere. :)

Tror jeg ingenting på lenger, de vil ha meg for kroppen min og utseendet mitt. 

Betyr ikke noe likevel, jeg er ferdig med menn.

Anonymkode: c48a6...ece

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettdating er fullt av grums, slik er det. Alle menn som er ute etter en affære vil registrere seg på nettsider, ergo vil representasjonen av menn generelt på nett være mindre god. 

Anonymkode: 6899a...768

Det er det samme med nettforum, om man tror det er representativt for hvilke mennesker som finnes der ute, tar man feil. Det finnes ikke så mange kranglefanter og frekke mennesker IRL.

Anonymkode: df59c...972

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ingenting på lenger, de vil ha meg for kroppen min og utseendet mitt. 

Betyr ikke noe likevel, jeg er ferdig med menn.

Har du aldri møtt noen som var interessert i DEG? Altså mer enn bare kropp og utseende ?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, BethD skrev:

Jeg har noen profiler ute på forskjellige datingsider, leter ikke fanatisk men mest for moro.

Men nå har jeg opplevd VELDIG mange ganger og av forskjellige menn at de skriver til meg og virker veldig hyggelige og spør om de rette tingene osv.

Så avslutter de med: Jeg er for øyeblikket i et forhold men søker en deilig frøken som deg selv til å bli min elskerinne/venninne da jeg søker litt spenning i hverdagen siden forholdet skranter. Kunne dette være av interesse for deg?

Altså, er du seriøs?

Er du helt kørka i hjernen eller? Er søren ikke rart man blir skeptisk og mistenksom syns jeg, med så mange creeps der ute!

FYSJ!

Hvis du er der mest for moro skyld, så er du kanskje ikke så selektiv med hvem du skriver med heller,og da møter man på mye rart. Jeg er veldig kresen på hvem jeg innleder kontakt med og har aldri opplevd noe annet enn normale folk.Dette har vært på Match og Møteplassen.

Anonymkode: 0889e...c03

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ardenus skrev:

Har du aldri møtt noen som var interessert i DEG? Altså mer enn bare kropp og utseende ?

Jo, tidligere- men i sender tid har jeg bare møtt de som blir veeldig betatt av utseendet/kropp- alt jeg gjør blir "feil" i deres øyne. ((Og det uansett hva jeg gjør ) virker som om det er om å gjøre og lure meg, se om de kan få meg- prøve og styre meg ( når det ikke går dumpe meg ) de kan også ta kontakt etter lang tid, alt skal liksom være som før og så lurer de på hvorfor jeg er blitt annerledes i relasjonen.

Skrevet

Uansett på hvilke sider så finnes det også forskjellige grunner til at menn OG kvinner er der. Det er skremmende og se utviklingen av alle mulighetene man har fått idag over nett... Jeg vet "gamledager" var sååå mye bedre når det gjelder det å være trygg på en partner, være trofast, gift, holde sammen og for å ikke snakke om å sette MER pris på hverandre.

Krysser fingrene for at jeg noengang møter en med samme tankegang som meg. HIHI.... Lykke til =)

AnonymBruker
Skrevet

Utviklingen er skremmende ja,som om de fleste lever ett "lykkelig" liv på NETT.

Tilgjengeligheten blir større, grensene utvaskes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...