Gå til innhold

Er det rart man er skeptisk?

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet

Jeg har noen profiler ute på forskjellige datingsider, leter ikke fanatisk men mest for moro.

Men nå har jeg opplevd VELDIG mange ganger og av forskjellige menn at de skriver til meg og virker veldig hyggelige og spør om de rette tingene osv.

Så avslutter de med: Jeg er for øyeblikket i et forhold men søker en deilig frøken som deg selv til å bli min elskerinne/venninne da jeg søker litt spenning i hverdagen siden forholdet skranter. Kunne dette være av interesse for deg?

Altså, er du seriøs?

Er du helt kørka i hjernen eller? Er søren ikke rart man blir skeptisk og mistenksom syns jeg, med så mange creeps der ute!

FYSJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evig singel sier jeg bare.... :kjempesinna: Har mistet troen på ekteskap og kjærlighet.

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, Coronas skrev:

Evig singel sier jeg bare.... :kjempesinna: Har mistet troen på ekteskap og kjærlighet.

Nei kjenner jeg blir mer og mer motløs og sikker på at jeg blir å ende opp alene...

Skrevet

Er noen dårlige menn som ødelegger for de stakkars få som kanskje er både lojal og supergode :grine:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bra at noen tar dette opp, reagerer veldig på det selv. Etter og ha møtt en mann som bevisst "lurte meg" for egen vinning har jeg gitt opp. Vil aldri mer utsette meg for slike mennesker igjen, det er så mange falske mennesker, på nettdating er det helt vilt. Får haugevis av oppmerksmhet både fra kvinner og menn, men vet dere hva- de ønsker kun sex.

Som jeg ikke har verdi, det sårer meg fordi jeg har indre gode kvaiteter som stabilitet, intigritet og godhet, har pent utseende også-så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ALDRI er "god nok".

Vil ikke lete etter svar heller og får akseptere at jeg blir alene, mens andre har gode familier rundt seg. 

:icon_frown:

Anonymkode: c48a6...ece

• Liker 4
Gjest BethD
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at noen tar dette opp, reagerer veldig på det selv. Etter og ha møtt en mann som bevisst "lurte meg" for egen vinning har jeg gitt opp. Vil aldri mer utsette meg for slike mennesker igjen, det er så mange falske mennesker, på nettdating er det helt vilt. Får haugevis av oppmerksmhet både fra kvinner og menn, men vet dere hva- de ønsker kun sex.

Som jeg ikke har verdi, det sårer meg fordi jeg har indre gode kvaiteter som stabilitet, intigritet og godhet, har pent utseende også-så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ALDRI er "god nok".

Vil ikke lete etter svar heller og får akseptere at jeg blir alene, mens andre har gode familier rundt seg. 

:icon_frown:

:( 

DU har verdi og det vet du. 

Ikke la disse idiotiske drittsekkene ødelegge hva du syns om deg selv!
Hev deg over det å be dem dra til helvete!haha !

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, BethD skrev:

Så avslutter de med: Jeg er for øyeblikket i et forhold men søker en deilig frøken som deg selv til å bli min elskerinne/venninne da jeg søker litt spenning i hverdagen siden forholdet skranter. Kunne dette være av interesse for deg?

Den mannen som skrev dette, var han telefonselger av yrke?

Gjest BethD
Skrevet
Et øyeblikk siden, PseudonymBruker skrev:

Den mannen som skrev dette, var han telefonselger av yrke?

Haha nei, han jobbet faktisk i forsvaret!

Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Haha nei, han jobbet faktisk i forsvaret!

Og du er overrasket? Wow. 

Gjest BethD
Skrevet
13 minutter siden, Arcturus skrev:

Og du er overrasket? Wow. 

Skulle jeg ikke være det ?

Skrevet
Et øyeblikk siden, BethD skrev:

Skulle jeg ikke være det ?

Du har ikke vært i militæret hører jeg ;)

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, Arcturus skrev:

Du har ikke vært i militæret hører jeg ;)

Hehe nei, jeg har ikke det :) 

Og vet heller ikke noe om det så...

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating er fullt av grums, slik er det. Alle menn som er ute etter en affære vil registrere seg på nettsider, ergo vil representasjonen av menn generelt på nett være mindre god. 

Anonymkode: 6899a...768

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettdating er fullt av grums, slik er det. Alle menn som er ute etter en affære vil registrere seg på nettsider, ergo vil representasjonen av menn generelt på nett være mindre god. 

Anonymkode: 6899a...768

Ja når du sier det sånn så er det jo ganske logisk... har ikke tenkt på det på den måten før

AnonymBruker
Skrevet

Det er ufattelig mange gifte menn på slike sider. Og noen er ærlige om det, mens andre lyver glatt om sin sivile status. Jeg har full forståelse for at du er skeptisk. Det er jeg også. Og ønsker en mann å bli kjent med meg nå, så må han jobbe noe jævli hardt for å overbevise meg om at han er til å stole på. 

Dessverre ødelegger noen menn for alle de gode. Men akkurat nå føler jeg at det er en overvekt av utro rasshøl fremfor seriøse og gode menn. 

Anonymkode: abeb3...f16

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ufattelig mange gifte menn på slike sider. Og noen er ærlige om det, mens andre lyver glatt om sin sivile status. Jeg har full forståelse for at du er skeptisk. Det er jeg også. Og ønsker en mann å bli kjent med meg nå, så må han jobbe noe jævli hardt for å overbevise meg om at han er til å stole på. 

Dessverre ødelegger noen menn for alle de gode. Men akkurat nå føler jeg at det er en overvekt av utro rasshøl fremfor seriøse og gode menn. 

Anonymkode: abeb3...f16

THIS!

AnonymBruker
Skrevet

Mister helt troen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en på nettdating, alt klaffet, han var veldig sjarmerende, oppriktig interessert og vi innledet et forhold, så begynte han og pålegge meg egenskaper jeg ikke hadde, ble direkte ufin og slem ( jeg skjønte ingen verdens ting ) plutselig dumpet han meg ut av det blå, ingen forklaring annet enn at jeg ikke hadde vært tilgjengelig når det passet han der og da.

Så gikk det et halvt års tid, putselig tar han kontakt og sier han har tenkt masse på meg og er ivrig til og gjennoppta kontakten ( med ingen sure miner ) ... og der har du meg.. hva i all verden, klarer ikke snakke med fyren ennå, sist jeg hørte fra han var han rasende ( som jeg ikke forstod noe av ) og nå på igjen ( tror han )

ALDRI. Fristet meg å leke litt med han, la han smale sin egen ondskap, men jeg klarer det ikke.

Aldri mer nettdating.

Skrevet

Kjipt at du har opplevd å møte useriøse mannfolk på nett, men det finnes de som er oppriktig ærlige, trofaste og vil ingen andre vondt.

Ikke gi opp, det finnes noen for deg/dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...