AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hei, Noe nytt og snålt skjer her nå, og da googler man selvfølgelig og får vite at man har kreft. Så da spør jeg her isteden. Har eggeløsning om to dager, spotter litt brunt. Har ikke eggeløsningsutfloden ennå men vet den kommer snart. Har aldri spottet før, og lurer da selvfølgelig på om dette er døden eller om det er helt vanlig og noe alle opplever en eller annen gang. Anonymkode: 274ae...e76
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 For meg som har spottet i alle år, høres dette udramatisk ut. Litt pussig når noe blir annerledes, selvsagt, men hormoner endrer seg jo gjennom livet. Hadde ikke konkludert med kreft;) Anonymkode: 18298...502
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg som har spottet i alle år, høres dette udramatisk ut. Litt pussig når noe blir annerledes, selvsagt, men hormoner endrer seg jo gjennom livet. Hadde ikke konkludert med kreft;) Anonymkode: 18298...502 Alltid litt skummelt når nye ting plutselig oppstår. Det er ikke mye spotting, har ingen andre mystiske og nye plager. Hvis jeg ikke kjenner skikkelig hardt etter, da finner jeg nok noe. Takk for at du svarte, det hjalp litt på angsten her Anonymkode: 274ae...e76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå