Gå til innhold

Fastlege Tromsø?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen gode legekontor i Tromsø? Uten endeløs ventetid for å få seg en legetime? Og hyggelige, seriøse og gode leger? 

På forhånd, takk! 

Anonymkode: 6f80b...77b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fastlege på Sørbyen og er veldig fornøyd. Har hørt mye bra om Utsikten og Sentrum legekontor også. 

Kroken legekontor har jeg dårlig erfaring med, og Tromsdalen vil jeg heller ikke anbefale. 

Dette er jo bare mine erfaringer og meninger, andre kan jo ha helt motsatt oppfatning :) Jeg jobber i helsevesenet i Tromsø selv og har litt kjennskap til de forskjellige legekontorene og legene i forbindelse med jobb, i tillegg til at jeg har vært mye syk og i kontakt med helseapparatet. 

Anonymkode: 7da78...585

Skrevet

Ingvild Eliassen på utsikten legesenter e fantastisk. 

Skrevet

Sentrum Legekontor har jeg gode erfaringer med :)
Jeg traff egentlig aldri min fastlege, men de som var der var alltid hyggelige :)  (Til og med de som satt i skranken!)

AnonymBruker
Skrevet

Ingvild Eliassen på utsikten. Hun har hele familien og er utrolig dyktig. Veldig glad det er hun som er min fastlege.

Anonymkode: 92a2f...e77

AnonymBruker
Skrevet

Sørbyen legesenter:) Bare gode erfaringer med dem, hele familien har gått der i ni år.

Anonymkode: 2a9b8...680

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Sjekket Ingvild Eliassen og hun var selvfølgelig ikke ledig, så skjønner at hun er flink!:) Hvilken av legene på Sørbyen å Sentrum anbefales? :)

Anonymkode: 6f80b...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...