Gå til innhold

Tampong/sex, angst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg er i 20 årene og klarer ikke å bruke tampong. Faktisk klarer jeg ikke å putte noe som helst annet enn en penis (up there, og da også med mye glidemiddel), det knyter seg helt. Har blitt skrapt opp med negl en gang jeg ble fingra for mange år siden og jeg tror det er det som gjør det. 

Har prøvd tampong EN gang og da brukte jeg forferdelig lang tid på å mote meg opp for deretter å bare få den halvveis inn, blødde lite så den satte seg bomfast. Det gjorde jo da jævlig vondt å fjerne den! 

Herregud, finnes det NOEN som har vært borti lignende eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er lei av bind og vil ikke gå å føle på den følelsen hver gang jeg skal ha sex..! 

Redd jeg ikke får noen svar da jeg føler alle andre har det så lett på det planet.. 

Anonymkode: 63daa...b79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes også det var sinnsykt vondt de første gangene. Så bestemte jeg med for å prøve en gang etter orgasme og med hjelp av glidemiddel. Da gikk det av seg selv. Eter det har jeg ikke hatt så mange problemer med det.

Anonymkode: b26bf...ef4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ob eller tampax du har prøvd?

Min erfaring er at den gule tampaxen, den minste, er lettere å få til en ob. Den glir lettere inn og du slipper å plassere den inn med fingeren. Bare putt den inn, skyt oppi og trekk ut hylsteret. Kommer perfekt på plass. 

Anonymkode: c620a...8b2

Gjest summesumbi
Skrevet

Start med den minste og prøv. Kan hende du er veldig tørr?

Skrevet

Prøv ut forskjellige stillinger når du setter den inn, bruk først minste størrelsen av tampong, bruk glidemiddel rundt åpningen før du prøver/evt. vær litt fuktig med blod for at den skal gli lettere inn, slapp av og ikkje knip igjen nedentil, og prøv å få den inn i eit dytt i stede for å pine deg selv med å.bruke lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Sett det ene benet opp på do lokket,  da kommer du lettere til. Som uerfaren bruker smøre jeg ob'en full av vaselin før jeg puttet den inn ( når man er 14 er ikke glidemiddel så aktuelt å kjøpe). Den holdt ikke mye blod da så jeg øvde meg på slutten av perioden når det blødde lite.

Anonymkode: 9e457...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...