AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Noen her som har det og hva er symptomene hos dere? Anonymkode: a9579...033
Sugerøret Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Har nerveskade. Nevropatisk smerte. Oppleves som stikk,lyn /strøm ,kaldt vann som renner,elle at en metall stang som står og dirrer ..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Kårky skrev: Har nerveskade. Nevropatisk smerte. Oppleves som stikk,lyn /strøm ,kaldt vann som renner,elle at en metall stang som står og dirrer .. Hvor ligger din nerveskade? Jeg har også antageligvis det. Hendene og føttene sovner fort, samme problem hos deg? Anonymkode: a9579...033
Sugerøret Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 har det i S1 dvs rygg. Men har også karpaltunnelsyndrom,der fingrer og arm dovner bort . På enkelte steder på leggen,har jeg mindre følelse enn ellers. Det er en del av skaden.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 8 minutter siden, Kårky skrev: har det i S1 dvs rygg. Men har også karpaltunnelsyndrom,der fingrer og arm dovner bort . På enkelte steder på leggen,har jeg mindre følelse enn ellers. Det er en del av skaden. Har du vært hos nevroekspert, dette må ha behandling. Ellers kan det i verste fall føre til MS. Anonymkode: a9579...033
Sugerøret Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært hos nevroekspert, dette må ha behandling. Ellers kan det i verste fall føre til MS. Anonymkode: a9579...033 Det kan ikke føre til MS nei. Jeg har vært hos flere spesialister,min skade er etter et stor prolaps i ryggen.Så nerveskaden er permanent.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Kårky skrev: Det kan ikke føre til MS nei. Jeg har vært hos flere spesialister,min skade er etter et stor prolaps i ryggen.Så nerveskaden er permanent. Dette er relativt nytt for meg, så leste meg opp på nettet. Der sto det at nerveskader som ikke blir behandlet kan føre til MS. Jeg har time hos en annen spesialist snart, lurer på hva slags undersøkelser de gjør. Anonymkode: a9579...033
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er relativt nytt for meg, så leste meg opp på nettet. Der sto det at nerveskader som ikke blir behandlet kan føre til MS. Jeg har time hos en annen spesialist snart, lurer på hva slags undersøkelser de gjør. Anonymkode: a9579...033 Mannen har MS, det har jeg ikke hørt om. Hvor har du lest det? Anonymkode: 66619...b15
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er relativt nytt for meg, så leste meg opp på nettet. Der sto det at nerveskader som ikke blir behandlet kan føre til MS. Jeg har time hos en annen spesialist snart, lurer på hva slags undersøkelser de gjør. Anonymkode: a9579...033 Tror du skal snakke med legen din fremfor å lese på nettet. Fordi du her har kommet helt på ville veier. Nerveskader og MS er to vidt forskjellige saker. Det blir som å si at appelsiner og kålhode er samme sak. Anonymkode: f5ca7...105
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen har MS, det har jeg ikke hørt om. Hvor har du lest det? Anonymkode: 66619...b15 Lest om nevropati generelt. Hvordan fikk mannen din MS? Symptomer? Også synes jeg overlegen vagt at nerveskader kan komme til hjernen og forårsake MS. Anonymkode: a9579...033
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal snakke med legen din fremfor å lese på nettet. Fordi du her har kommet helt på ville veier. Nerveskader og MS er to vidt forskjellige saker. Det blir som å si at appelsiner og kålhode er samme sak. Anonymkode: f5ca7...105 Ja, har time snart. Men synes en overlege sa at nerveskader kan føre til MS, kanskje hun sa ME. Husker ikke helt. Anonymkode: a9579...033
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Den Tuesday, July 05, 2016 at 14.35, AnonymBruker skrev: Ja, har time snart. Men synes en overlege sa at nerveskader kan føre til MS, kanskje hun sa ME. Husker ikke helt. Anonymkode: a9579...033 Du er nok helt på villspor her, og. Anonymkode: f5ca7...105
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok helt på villspor her, og. Anonymkode: f5ca7...105 Haha, godt å høre. Synes det var en skremmende tanke. Anonymkode: a9579...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå