Gå til innhold

Plutselig mye rennende utflod?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg postet inne på prøvere-forumet, men dette er kanskje mer riktig sted. 

I natt opplevde jeg stadig å bli vekket av følelsen av at det rant utflod. I en slik mengde at jeg nok burde ha brukt truseinnlegg, men holdt meg til pysjamas. Men det var så mye at den ble våt. I morges så jeg at det var gult på farge. Da jeg tørket meg var det i tillegg ganske glatt/slimete. I dag har det ikke kommet mer. Trusen er tørr og alt er normalt. 

Hadde litt økt utflod som var gulaktig på farge i løpet av gårsdagen også, men ingenting som kunne måle seg med nattens frie flyt av utflod!

og nå er det over. 

Hva.....??? Noen andre som har opplevd dette?? Hva kan det ha vært??

Anonymkode: dae7d...a51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, kan du ha klamydia?

Anonymkode: 9d6fd...4d1

Skrevet

Kan være både klamydia og sopp. Har opplevd dette ved soppinnfeksjon

Skrevet

Det er helt vanlig med litt rennende utflod innimellom. Hvis du hadde hatt sex kvelden før kan det ha vært sædrester også.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har levd med samme partner i mange år, og kan rett og slett garantere at det ikke er klamydia. Sopp har jeg hatt før, men hadde ikke sånne symptomer da. Og er det ikke rart at det bare var slik en natt...?bhvis det er noe galt? Er ikke sånn i dag. 

Jeg også tenkte sædrester. Hadde sex lørdag morgen, så det kan vel komme ut litt både etter 1 og 2 dager. Men ikke i sånne enorme mengder som i natt, da...?! 

Vel, hadde sex i dag også, så blir spennende å se om det samme skjer natt til onsdag, haha;)

Anonymkode: dae7d...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...