Gå til innhold

Ta sjansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ansatt i et prosjekt i et selskap. Prosjektet ender 1. mars.

Jeg har egentlig ikke lyst å jobbe her. Folkene er greie, men føler jeg er skapt for annet arbeid. Dessuten er det på en liten plass og jeg trives ikke her.

Sjefen min kom og spurte løst om jeg har tenkt noe videre. Det er store muligheter for at jeg får jobbe med et annet prosjekt eller en annen plass i bedriften (men neppe helt det jeg har lyst til å jobbe med). Men han må nok vite det litt på forhånd mtp planlegging.

Jeg vet ikke om jeg tør å si "nei, jeg går etter endt prosjekt" og tenk om jeg ikke får jobb? Det er allerede litt vanskelig. Samtidig så vil jeg vekk. Er så redd...

Anonymkode: 026f9...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Du har vel sikkert enda noen måneder å tenke på, så det er vel bare å ta tiden til hjelp, stresse ned og kanskje svaret kommer av seg selv?

I disse nedgangstider høres det ikke klokt ut å direkte takke nei til å fortsette i arbeid. Mange har jobber man er lei av, el. ikke har som "førstevalg", men så er det dessverre ingen menneskerett å få det heller. Personlig hadde jeg fortsatt, og kanskje sagt til sjefen at jeg var åpen for mange løsninger, om ikke annet for å holde døren åpen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...