Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er skikkelig keen på en fyr som er godt likt blant et par av jentene som kretser i den samme gjengen som oss. Det har aldri skjedd noe mellom oss, men han er veldig flørtete og vi meldes innimellom. Disse jentene prøver seg på han hele tiden, og virker veldig interessert i han. Traff han på fest for noen helger siden, og noen kalte han en lurepikk. Han sa at ikke gjør noe seksuelt med noen. Det skal sies at han liker godt å flørte, og at han er glad i oppmerksomheten. Jeg sa til han at jeg dater aldri flere gutter samtidig selv, så hvis det var en annen jente inni bildet nå så var jeg ikke interessert. Ønsker ikke å bli lurt på noe vis. Han er heller ikke typen som ligger rundt, og han sa at han ikke dater noen akkurat nå. Har veldig lyst å spør om å finne på noe med han, men synes det er kleint hvis det ikke er helt det han er ute etter. Vi har sovet sammen flere ganger uten at det har skjedd noen ting, og tenker at hvis det kun var sex han var ute etter så hadde det skjedd for lenge siden. Noen som kan gi meg noen gode råd?

Anonymkode: 3e5ed...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du selv liker konkurransen blant jente vennene dine mer enn du liker han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke akkurat sagt at vi er venninner, men mer bekjente. De er bare med oss innimellom, og det er fordi det er venner av han. 

Anonymkode: 3e5ed...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...