Gå til innhold

Oslo Lufthavn til Oslo S på natten??

FrkPedersen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan komme seg fra Oslo Lufthavn (Gardermoen) til Oslo S på nattestid? Vi skal på ferie og lander 00:15 på Gardermoen, men det går ikke tog før i 5 tiden.. Taxi er uaktuelt da det er superdyrt.... Noen som har noen tips? Er ikke kjent i området:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det går en flybuss kl 01 :)

Anonymkode: f23b5...737

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seineste flytoget går 01:10, da har du en liten time på å komme deg fra ankomsthallen til togperrongen, det er plenty tid, med mindre du må gjennom et helvete med passkontroll og toll og gode greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minya skrev:

Seineste flytoget går 01:10, da har du en liten time på å komme deg fra ankomsthallen til togperrongen, det er plenty tid, med mindre du må gjennom et helvete med passkontroll og toll og gode greier.

det siste jeg finner går 00:50, bare 35 min etter vi har landet.. Skal hente koffert osv, så er redd det kan bli ganske knapt.. Er det ikke flytoget.no som er riktig side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, FrkPedersen skrev:

det siste jeg finner går 00:50, bare 35 min etter vi har landet.. Skal hente koffert osv, så er redd det kan bli ganske knapt.. Er det ikke flytoget.no som er riktig side?

Det stemmer at siste flytog går 01:10. Har du husket å velge stasjoner og tidspunkt på flytoget.no?

http://flytoget.no/route/search?from=GAR&to=OSL&date_formatted=2016-07-06&date=2016-07-06&time=00%3A00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste tog til Nationalteateret går 00:50.  

Annenhvert tog går bare til Oslo S. Så mens siste tog til Nationalteateret går 00:50, så går det et tog til Oslo Sentalbanestasjon kl 01:10.  Det er lett å bli forvirret av dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...