FrkPedersen Skrevet 3. juli 2016 #1 Del Skrevet 3. juli 2016 Noen som vet hvordan man kan komme seg fra Oslo Lufthavn (Gardermoen) til Oslo S på nattestid? Vi skal på ferie og lander 00:15 på Gardermoen, men det går ikke tog før i 5 tiden.. Taxi er uaktuelt da det er superdyrt.... Noen som har noen tips? Er ikke kjent i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkIA Skrevet 3. juli 2016 #2 Del Skrevet 3. juli 2016 Flybussen.no. Går en gang i timen fra OSL til Bussterminalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 3. juli 2016 #3 Del Skrevet 3. juli 2016 Flytoget går også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Del Skrevet 3. juli 2016 Det går en flybuss kl 01 Anonymkode: f23b5...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4. juli 2016 #5 Del Skrevet 4. juli 2016 Seineste flytoget går 01:10, da har du en liten time på å komme deg fra ankomsthallen til togperrongen, det er plenty tid, med mindre du må gjennom et helvete med passkontroll og toll og gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkPedersen Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2016 5 timer siden, Minya skrev: Seineste flytoget går 01:10, da har du en liten time på å komme deg fra ankomsthallen til togperrongen, det er plenty tid, med mindre du må gjennom et helvete med passkontroll og toll og gode greier. det siste jeg finner går 00:50, bare 35 min etter vi har landet.. Skal hente koffert osv, så er redd det kan bli ganske knapt.. Er det ikke flytoget.no som er riktig side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. juli 2016 #7 Del Skrevet 5. juli 2016 53 minutter siden, FrkPedersen skrev: det siste jeg finner går 00:50, bare 35 min etter vi har landet.. Skal hente koffert osv, så er redd det kan bli ganske knapt.. Er det ikke flytoget.no som er riktig side? Det stemmer at siste flytog går 01:10. Har du husket å velge stasjoner og tidspunkt på flytoget.no? http://flytoget.no/route/search?from=GAR&to=OSL&date_formatted=2016-07-06&date=2016-07-06&time=00%3A00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. juli 2016 #8 Del Skrevet 5. juli 2016 Siste tog til Nationalteateret går 00:50. Annenhvert tog går bare til Oslo S. Så mens siste tog til Nationalteateret går 00:50, så går det et tog til Oslo Sentalbanestasjon kl 01:10. Det er lett å bli forvirret av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå