Gjest haze Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Er egentlig popcorntime ulovlig i Norge? Og dere som bruker det, bruker dere VPN tjenesten? Er så sykt usikker på om jeg tør å bruke popcorntime, og det er den eneste plassen uten 1000 adds hvor jeg kan se de siste sesongene pretty little liars
Gjest Hapi Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Hva er det man ser for seg at skal skje? Politiet på døra? Jeg har brukt det, og også andre gratis-sider som Putlocker f.ex., har ikke hatt noen problem med det.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Den 2.9.2016 at 20.53, Hapi skrev: Hva er det man ser for seg at skal skje? Politiet på døra? Jeg har brukt det, og også andre gratis-sider som Putlocker f.ex., har ikke hatt noen problem med det. Da stjeler du faktisk Anonymkode: ee647...bb0
Gjest Hapi Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da stjeler du faktisk Anonymkode: ee647...bb0 *Gisp*
herremann Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 I Norge loggfører de visstnok alle som bruker popcorn time. ville anbefalt deg å bruke en VPN eventuelt. må jo nevnes at det er vanskelig å knytte en IP-adresse direkte til deg, men ville vært helt sikker og brukt en VPN uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Rettighets-alliansen har tenkt å gå etter over 500 000 nordmenn http://www.dagbladet.no/2015/08/24/kultur/rettighetsalliansen/willy_johansen/filmer/40770567/ Anonymkode: 130d4...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Den 9/2/2016 at 20.53, Hapi skrev: Hva er det man ser for seg at skal skje? Politiet på døra? Jeg har brukt det, og også andre gratis-sider som Putlocker f.ex., har ikke hatt noen problem med det. Ikke ennå, nei. Men de store selskapene kan finne ut at de vil stille krav til alle som har sett på filmene og seriene deres ulovlig. Hvem vet hvor mye penger de vil kreve av deg fordi du stjal, det kommer vel an på hvor mye du har sett. Har hørt at å se på indiefilmer er mer "safe". Anonymkode: 85fc5...0cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå