Meg12 Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hei, har nå endelig fått mopedlappen og lurer da på hvilke av disse scooterene jeg burde kjøpe, står egt mellom Vespa primavera 50cc og Peugeot speedfight 4? Hvilke syntes dere og hvorfor?
Catharinasev Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Fikk selv mopedlappen for ikke så lenge siden. Jeg har da en Peugeot kisbee som jeg er veldig fornøyd med, og er lite feil med. Jeg har hørt at det er mye i veien med vespaer, og har ikke blitt anbefalt å kjøpe en og syns det er ganske dyre priser for de, når man kan få en bedre scooter for en mye bedre pris! Jeg har en venninne med Vespa Primavera som ho fikk startproblemer med, og det vet jeg er flere som har hatt med sin Vespa. Ho hadde da kjøpt sin Vespa splitter ny. Ikke nok med dette så går den veldig treigt.. Min Kisbee går fortere enn hennes, og den er ikke trimmet. Jeg vil si at Vespaen ser mye finere ut, men er mer problemer med og blir dyrere å reparere om det skal bli noe feil med den, siden det er vanskelig å få tak i deler til den. Ikke bruk så alt for mye penger på en moped, for den kommer du sikkert ikke til å ha så alt for lenge før du skal ha billappen! Så ville nok heller gått for den andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå