Gå til innhold

Liker ikke dybt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor jeg får vondt eller ikke direkte vondt som i smerte, men ubehag når han tar kukken dypt inn?? Skjønner ikke hvorfor, skal det ikke liksom være deilig, synes i særlig stillinger som doggy, hvor han kommer veldig langt inn bare er ubehagelig, hva gjør jeg feil?? Noe jeg kan gjøre for at det ikke er sånn??:icon_frown:

Anonymkode: 49581...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også vondt hvis pikken bunner, altså er litt lang. 

Spesielt om jeg har eggløsning ... 

Har flere veninner som opplever det samme .. 

AnonymBruker
Skrevet

Han treffer vel livmortappen da. Han får få seg en kortere penis. 

Anonymkode: c3bba...432

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke uvanlig. Så du må snakke med han og be han være litt forsiktig i de stillingene du får vondt. Det er ingen du gjør galt. 

Anonymkode: 5499b...841

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt det til han, ts?

Anonymkode: 84927...a95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også smerter oppe i magen når han bunner meg. Men jeg får det stort sett bare i misjonær, eller andre stillinger hvor jeg ligger på ryggen med beina opp. Trur faktisk ikke det et helt unormalt. Desverre

Anonymkode: c300c...858

Skrevet

Det er helt normalt! Noen synes det er deilig, andre synes det er særdeles ubehagelig, men det skader jo ikke å spørre gyn. neste gang du er på besøk..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er livmortappen han treffer og det kan være svært smertefullt. Be han være mer forsiktig og ikke støte så langt inn. :)

Skrevet

Be han om å være forsiktigere når han tar deg bakfra, hvis han ikke klarer å styre seg så får du be ham å stå i ro mens du gjør jobben. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...