Gå til innhold

Er jeg for kresen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år som trenger litt råd fra folk med gode erfaringer. Kan først og fremst fortelle at jeg har aldri hatt kjæreste og aldri hatt sex. Nettopp fordi jeg er litt kresen. Vennene mine sier at jeg kommer til å ende opp alene, hvis jeg ikke tar noen sjanser på noen. Har veldig lyst til å finne noen, men tar ikke hvem som helst heller. Har hatt mange sjanser til å ha sex, og har holdt på med en del gutter. Har ingen store forventninger om at drømmeprinsen skal komme ridende og at alt skal bli bankers med engang. Det jeg forventer er et lite "klikk" der kjemien inntreffer med engang. Jeg er ikke så veldig opptatt av at han skal være perfekt utseendemessig, men jeg forventer at vi skal passe godt nok sammen slik at jeg føler at ting er riktig. På alle andre jeg har møtt har magefølelsen min sagt nei, selv om jeg har gitt dem flere sjanser. Spørsmålet er da, venter jeg forgjeves? Er veldig usikker når det kommer til sex osv, vil helst være trygg på personen først. Føler også at klokken tikker og går.. (Vet jeg er enda ung, chill) De guttene jeg faktisk føler det klaffer med, gjør ikke det samme tilbake.. Ond sirkel.

Kjør løs med alle råd og erfaringer!!!!!!!!!!! :D

Anonymkode: 9300a...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessica

Syns det er bra å være kresen og ha standard jeg.  Du har ingenting å bekymre deg for. En dag vil du få det akkurat Som du vil, før det kan du bare slappe av og samle på erfaring 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 20 år som trenger litt råd fra folk med gode erfaringer. Kan først og fremst fortelle at jeg har aldri hatt kjæreste og aldri hatt sex. Nettopp fordi jeg er litt kresen. Vennene mine sier at jeg kommer til å ende opp alene, hvis jeg ikke tar noen sjanser på noen. Har veldig lyst til å finne noen, men tar ikke hvem som helst heller. Har hatt mange sjanser til å ha sex, og har holdt på med en del gutter. Har ingen store forventninger om at drømmeprinsen skal komme ridende og at alt skal bli bankers med engang. Det jeg forventer er et lite "klikk" der kjemien inntreffer med engang. Jeg er ikke så veldig opptatt av at han skal være perfekt utseendemessig, men jeg forventer at vi skal passe godt nok sammen slik at jeg føler at ting er riktig. På alle andre jeg har møtt har magefølelsen min sagt nei, selv om jeg har gitt dem flere sjanser. Spørsmålet er da, venter jeg forgjeves? Er veldig usikker når det kommer til sex osv, vil helst være trygg på personen først. Føler også at klokken tikker og går.. (Vet jeg er enda ung, chill) De guttene jeg faktisk føler det klaffer med, gjør ikke det samme tilbake.. Ond sirkel.

Kjør løs med alle råd og erfaringer!!!!!!!!!!! :D

Anonymkode: 9300a...c03

Nei, jeg trur ikke du er for kresen. Du har bare ikke møtt den rette enda. For noen kan det ta litt tid, mens andre treffer kjærligheten på barneskolen. Sånn er det bare.

Jeg synes jeg var veldig sein, og var sammen med en jeg ikke var forelsket i for å "bli ferdig med det". Noe jeg angret litt på når jeg traff han som nå er mannen min. Ikke det at det er noen stor greie i dag å ha hatt flere partnere, og kanskje hadde jeg lurt på det motsatte hvis jeg ikke hadde vært med fler. Ei venninne av meg den gangen sa at du er en sånn en som treffer blink når du først treffer. Og det var forøvrig ganske rett. 

Poenget er at han dukket opp når jeg ikke leita, og det sa ikke pang med en gang, men jeg merket at jeg savnet han når han ikke var der, Og så ble vi aldri lei hverandre når vi var sammen. 

Anonymkode: 47029...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å være kresen. Bare se på KG. Hvor mange tråder leser du ikke hver dag der kvinner klager over sine drittmannfolk? De har ikke vært mye kresne når de valgte en taper :P Det er frustrerende, men jeg tror at du sparer deg for mye dritt ved å velge menn med omhu.

Jeg er også kresen. Snill, søt og får mange komplimenter for utséendet. Jeg har "alltid" hatt det meste som trengs og derfor mange friere, men likevel var jeg 23 før jeg fikk min første kjæreste (og han har alt, så jeg valgte riktig). Hadde selvfølgelig flørtet med mange før, men det var bare for moro skyld. Var 17/18 første gang jeg hadde sex, men det var egentlig bare for å få det overstått. Og jeg angrer absolutt ikke. For meg er ikke sex så viktig. Det betyr liksom ikke noe.

Bare sørg for at du er sosial, så dukker nok kjærligheten opp for deg også ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det viktigste er å finne ut hva du vil ha. Det verste er å endelig bestemme seg, for så å ombestemme seg og frem og tilbake igjen. Velg en fyr du liker og vær fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...