AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 For det første så er ikke dette mitt hus. Vi har nylig solgt huset vårt og er på leting etter nytt. Dette huset har vi sett på en stund nå, har vært på privatvisning, og har delte meninger. Det har vært visninger, men det har gått ikke bra. De akspeterer ikke bud på under prisantydning. Som sagt så har vi vært på privatvisning, og det er en del ting som trekker ned prisen. Huset MÅ males i år, det bør snekkres terrasse, det er ikke sentralstøvsuger, verken skorstein eller peis, kun varme i gulvet. Kjøkkenøy skjønner jeg ikke mening med, det er skapdører rundt hele, så ikke mulig å sitte der å spise feks, det er kun et vaskekum. Sånne ting får meg til å tenke at prisen er altfor høy. Men jeg er helt forelsket i huset. Elsker badene og rommene. Hva tenker dere? Kom med råd, ting jeg kanskje ikke har sett osv? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=73469904 Anonymkode: e7e3f...211
lillesky Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Jeg synes ikke de "problemene" du nevner er store problemer. Og heller ikke noe som gjør at jeg som selger ville gått ned i pris. Et hus må gjerne stå et år før det males. Sentalstøvsuger - smak og behag. Kun en vaskekum: virker som det er vanlig i nye hus, vi har ialefall bare en (vårt hus ble bygd i fjor). Vi måtte bygge terrasse, legge plen og gruslegge parkeringsplassen selv. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Takk for tipset. Der vil vi gjerne bo. Prisen er og helt ok. Anonymkode: 3b39a...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Syns det var et pent hus, men for meg er naboene for tett innpå. Når du ser ut gjennom vinduet på badet ser du jo rett inn til dem, og de sikkert rett inn til deg. Jeg er også allergisk mot down lights, noe jeg ser de ha brukt mye der. Ang. å bygge egen terrasse er det jo greit, da får dere også muligheten til å forme den akkurat slik som dere vil. En vaskekum på kjøkkenet er også til å overleve med, det er jo oppvaskmaskinen som tar mye av vasken i vår tid. Kjedelig at det ikke finnes senstralstøvsuger, men det er til å leve med. Støvsuging er fin oppgave for (kommende) barn. Kjøkkenøyen syns jeg så flott ut, fint med ekstra skapplass. Anonymkode: 27c57...711 2
kvinneguide Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Kjempefint hus, som jeg gjerne kunne tenkt meg å bo i. Prisen er lav, hvordan er beliggenheten?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Selve huset er pent, jeg reagerer ikke på manglende dobbeltvask eller fravær av peis. Derimot; - ingen utsikt, ser rett inn i naboen på alle kanter. Ingen skjerming mellom husene heller, alle ser hva du holder på med og omvendt. - store vinduer inn på badet er fullstendig bortkastet når alle kan se rett inn. Hadde det vært to mil åker og ingen naboer utenfor så greit nok, men slik det er nå, nei. - Inngangen til det ene soverommet er via et annet rom. Ser de har brukt det som walk in closet, men lite prakisk ved behov for å endre bruken av rommet. - ingeting som tar imot for sprut fra vask og komfyr på badet, hva skjuler veggen da tenker jeg. Anonymkode: 9bbc4...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 *vask og komfyr på kjøkkenet selvfølgelig, ikke badet. Anonymkode: 9bbc4...8dd
Gjest Lofilteret Skrevet 3. juli 2016 #8 Skrevet 3. juli 2016 Kjempefint hus som jeg godt kunne tenkt meg selv. Helt ok pris også. Det eneste minuset jeg ser er hvor "åpent" huset ligger i forhold til vei og naboer, men mye kan gjøres med beplantning.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 Helt Ok hus uten wow-faktor. Anonymkode: eaa60...18b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #10 Skrevet 3. juli 2016 Nøytralt pent hus som sikkert faller i smak hos mange. Enig i det med innsyn. Jeg hang meg opp i st det er parkett på det ene badet? Det burde jo vær flislagt? Men det kan man jo selvfølgelig fikse selv. Anonymkode: bff84...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #11 Skrevet 3. juli 2016 Huset er nybygd. Der er plass til garasje som selvsagt må bygges, og man skaper et hjem enkelt når man får inn personlige eiendeler. Opparbeiding av tomten/hagen etter eget ønske er og et pluss. Anonymkode: 3b39a...2b3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #12 Skrevet 3. juli 2016 Jeg synes det er fint og jeg kunne godt ha bodd der men jeg orker ikke å pendle lenger (er derfra). Anonymkode: ec78e...e6f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #13 Skrevet 3. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøytralt pent hus som sikkert faller i smak hos mange. Enig i det med innsyn. Jeg hang meg opp i st det er parkett på det ene badet? Det burde jo vær flislagt? Men det kan man jo selvfølgelig fikse selv. Anonymkode: bff84...cb4 Om du mener badet med de store vinduene står det både i annonsen og på bildeteksten at det har "italienske langfliser". Ikke at det sier meg ikke så enormt mye mer enn at det er lange fliser fra Italia, men det er i alle fall ikke parkett. Anonymkode: 1dffb...4fc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #15 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du mener badet med de store vinduene står det både i annonsen og på bildeteksten at det har "italienske langfliser". Ikke at det sier meg ikke så enormt mye mer enn at det er lange fliser fra Italia, men det er i alle fall ikke parkett. Anonymkode: 1dffb...4fc Åja 🙈 Anonymkode: bff84...cb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå