Gå til innhold

Ubarbert fitte på ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker?

Anonymkode: 041b3...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke. Barbert, trimmet eller viltvoksende er like bra :)    Faktisk er barbert, men ikke nybarbert, dvs. med nupper og korte stubber kanskje det minst lekre......

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Hvilken deal?

Ja, TS, hvilken deal? Det er ONS ikke forhold.

Anonymkode: 0188a...fe4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det blir nåkka knulling eller ikke.

TS

Skrevet

Hvorfor skulle litt hår stoppe knullinga? 

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker?

Jeg kan ikke tenke meg det.

Vi har alle ulike preferanser. Det er ikke alltid vi får alt vi vil ha, det er jo mennesker vi snakker om her. Syns kvinner skal være akkurat slik de har lyst til å være, barbert eller ei. 

AnonymBruker
Skrevet

Håret rundt fitta gir ekstra beskyttelse av huden. Noe som betyr at du kan være mer brutal i knullingen, enn om hun var totalt glattbarbert.

Anonymkode: 23734...373

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håret rundt fitta gir ekstra beskyttelse av huden. Noe som betyr at du kan være mer brutal i knullingen, enn om hun var totalt glattbarbert.

Så ubarberte kvinner er mer gira på røff sex mener du?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dealbreaker?

Du vet det er din kopp? Du styrer selv hva du vil og slutt å lev etter forventninger fra andre. Helt naturlig med hår og tåler ikke ONS det. Så slutt med ONS

Anonymkode: 897a7...95b

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du vet det er din kopp? Du styrer selv hva du vil og slutt å lev etter forventninger fra andre. Helt naturlig med hår og tåler ikke ONS det. Så slutt med ONS

Kropp*

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så ubarberte kvinner er mer gira på røff sex mener du?

Om de er mer gira vet jeg ikke, men definitivt mer motstandsdyktige til å tåle røff knulling. Du kan jo tenke deg selv. Et hardt 20 cm langt lem og 14 cm i omkrets, penetrerer en vagina med full kraft (90 kilo mann) med kanskje opptil 150 repetisjoner per/min i kanskje opptil 60 min. Klart slikt tærer hardt på huden rundt vagina. En fyldig busk vil derimot dempe slagene og hindre rifter og sår hud.

En hårete fitte er definitivt til det beste for en kvinnes helse. Men sørgelig nok ser det ut til at det visuelle har fått dominere totalt hvordan man ser på hårvekst.

Skrevet

Jeg syntes det er ekstra fint/kvinnelig med litt hår så for meg gjør det ingenting med mindre det er en enorm jungel ute av kontroll.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de er mer gira vet jeg ikke, men definitivt mer motstandsdyktige til å tåle røff knulling. Du kan jo tenke deg selv. Et hardt 20 cm langt lem og 14 cm i omkrets, penetrerer en vagina med full kraft (90 kilo mann) med kanskje opptil 150 repetisjoner per/min i kanskje opptil 60 min. Klart slikt tærer hardt på huden rundt vagina. En fyldig busk vil derimot dempe slagene og hindre rifter og sår hud.

En hårete fitte er definitivt til det beste for en kvinnes helse. Men sørgelig nok ser det ut til at det visuelle har fått dominere totalt hvordan man ser på hårvekst.

Skal si du er en liten duracellkanin...

Forøvrig har jeg personlig bare en stripe på midten, og hvis det noen sinne er ubehagelig på noe vis, så er det fordi de lugger i hårene, ikke fordi det klasker litt

Anonymkode: 4d7a3...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri gått ned på henne om hun hadde hatt hår, men hadde jo ikke vært dealbreaker, kan jo ha god sex uten oralsex også, selv om det er en av mine favoritter.

Anonymkode: c1e49...e55

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri gått ned på henne om hun hadde hatt hår, men hadde jo ikke vært dealbreaker, kan jo ha god sex uten oralsex også, selv om det er en av mine favoritter.

Anonymkode: c1e49...e55

Er en ons det er snakk om, hvem vil ha munnsex med noen som kan være full av sykdommer. Er kondom, tøm og røm. Tar store nok sjanser med sex om man ikke skal drikke av giftbegeret.

Anonymkode: 33dc4...517

Skrevet

Barbert eller ikke ubarbert. Bryr meg ikke. Damene som bestemmer over sin egen fitte. Like deilig begge deler. Fitte er fitte ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...