Gå til innhold

Et lite suge kontra sex problem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man som kvinne være for flink til å suge? Eller er jeg dårlig i senga kontra suge? 

Det har seg slik at 3 av mennene jeg har holdt på med, hvor en har vært i et langvarig forhold, har ønsket seg suging fremfor sex. Jeg er det man kan kalle en giver i sengen, altså at jeg suger stort sett hver eneste gang mannen ønsker. Jeg virkelig elsker å suge og synes det er gøy! I starten er det alltid slik at jeg suger/han slikker før sex, men så plutselig snur det om til at han bare ligger der og forventer suging uten at det skjer noe mer! Altså han virkelig bare ligger på ryggen og tar litt på rumpa eller puppene mine, men det er det! Jeg har tatt dette opp og alle sier at sexen er veldig veldig bra, men at det er noe spesielt med når jeg suger, det er så godt at de aldri får nok på en måte. 

Så mitt problem er da, hvordan i alle dager skal jeg klare å få snudd dette rundt? Ikke suge? Jeg vil jo gjerne ha sex eller kose meg litt jeg også… Har prøvd å forklare samtlige menn at jeg ikke har noe g-punkt i halsen og dermed ikke får så mye ut av å suge. Haha for et problem når jeg tenker meg om.. 

Anonymkode: e5d9e...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg på fyren å gjør deg ferdig. Så suger du etterpå..

Skrevet

Hva med å avslutte med å suge, litt som " belønning" for å ha gitt deg det du vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det her også, ganske så likt. Har gitt litt opp. Har sluttet å suge, han får ta initiativet til sex og da får det være uten suging et par ganger. 

Anonymkode: df8ff...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...