Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe som er fullstendig uattraktivt er det en mann som ugyldiggjør meningene til kvinner helt uten videre. 

Jeg har opplevd at en mann har spurt meg om dette da det var stemning for det, og jeg satte pris på det. Jeg hadde overhodet ikke likt den kommentaren du foreslår så tidlig i datingstadiet. 

Anonymkode: 8bd26...8d4

Jeg misliker hvordan du trekker til konklusjoner som f. eks at det jeg har kommet med er "tidlig i datingstadiet". 

Leser du i det hele tatt før du svarer eller? Snakker om lite attraktivt så er vel nettopp en person som trekker til konklusjoner for å fremme sitt argument noe av de tingene jeg absolutt ikke ser etter i en kvinne. 🇹🇳

Endret av Charmander
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er nervøs og usikker på om jenta er 110% med på det, så syntes jeg det er greit å spørre, har også ikke spurt, da bare skjedde det.

Har bare hatt gode opplevelser ang å spørre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker jenta deg har hun vel ingen problem med å bli spurt!!

ts 

Anonymkode: 4d54b...e4d

Gjest Spiderman
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker jenta deg har hun vel ingen problem med å bli spurt!!

ts 

Nei.

Du tar likevel bort spontaniteten og spenningen med å velge den feige løsningen. Det går an å forsøke seg på et kyss uten å være respektløs. Alt du skal gjøre er å trekke deg tilbake hvis hun gir tegn om at hun ikke vil. 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Spurt en gang, og det gikk fint. Hun var ikke så lett å lese og jeg synes det er bedre å spørre enn å gå på en smell.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Minesveiper skrev:

Spurt en gang, og det gikk fint. Hun var ikke så lett å lese og jeg synes det er bedre å spørre enn å gå på en smell.

True!

• Liker 1
Skrevet
Den Saturday, July 02, 2016 at 1.38, AnonymBruker skrev:

Når man liker ei jente, kan man spørre om å få lov å kysse henne? :) 

NEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...