AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Når man liker ei jente, kan man spørre om å få lov å kysse henne? Anonymkode: 4d54b...e4d
Gjest PseudonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Man spør ikke om lov. Man tolker damas signaler og kroppsspråk, og dersom de viser at hun liker deg (også fysisk) så går du for kysset. Endret 2. juli 2016 av PseudonymBruker
Sulosi Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Å spørre er å vise respekt. Hvis øyeblikket er der og du spør før før du kysser, helt topp. Å spørre uten at magien er der er avtennende. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Hvis du er 99% sikker kan det være helt sjukt søtt og noe som gjør at hun muligens kommer til å huske det i lang tid. ❤️ Anonymkode: 4bacc...c3b 2
Sulosi Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er 99% sikker kan det være helt sjukt søtt og noe som gjør at hun muligens kommer til å huske det i lang tid. ❤️ Anonymkode: 4bacc...c3b Å ja, sånt husker man ❤❤
Charmander Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når man liker ei jente, kan man spørre om å få lov å kysse henne? Anonymkode: 4d54b...e4d Det er ikke særlig mandig å spørre om noe sånt, hva enn jentene her inne sier så ikke hør på dette. Det er mulig de synes det er søtt når de sitter på rommet sitt i sine egne tanker, men de vil ha en mann og ingen mann spør om å "få et kyss". Det blir for dumt. Når timingen er rett kan jeg si noe sånt som: Vet du hva, du er så fin så jeg klarer ikke la være å kysse deg. Skal du spørre om noe så kan det være f. eks om du kan komme i munnen hennes etc. Sexuelle ting som ikke er helt "standard". Det er å vise respekt, å spørre om å kline er bare B E T A. Endret 3. juli 2016 av Charmander 1
Gjest marizz Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har opplevd å få spørsmål om det, og det endte med at jeg sa "nei" og det ble en ufattelig klein stillhet etterpå..... Jeg synes sånn bør komme automatisk og ikke under press.
paluksea Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 Ikke vær så usikker. Tør å spørre om et kyss og heller ta et nei. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #10 Skrevet 3. juli 2016 8 timer siden, Charmander skrev: Det er ikke særlig mandig å spørre om noe sånt, hva enn jentene her inne sier så ikke hør på dette. Det er mulig de synes det er søtt når de sitter på rommet sitt i sine egne tanker, men de vil ha en mann og ingen mann spør om å "få et kyss". Det blir for dumt. Når timingen er rett kan jeg si noe sånt som: Vet du hva, du er så fin så jeg klarer ikke la være å kysse deg. Skal du spørre om noe så kan det være f. eks om du kan komme i munnen hennes etc. Sexuelle ting som ikke er helt "standard". Det er å vise respekt, å spørre om å kline er bare B E T A. Man er ikke beta for det hahahha 😂 og TS snakket ikke om å kline, men et kyss. 2 helt forskjellige settingen. Om en man spørr, hvorfor skal dama ta det så jævlig negativt? Å sitte å forvente at mannen skal ta full styring er bare teit, dette er noe begge 2 skal ta initiativ til. Anonymkode: 07782...906
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #11 Skrevet 3. juli 2016 Han spurte meg smånervøs og forsiktig om han fikk lov til å kysse meg for 3 år tilbake, og jeg har vært forelsket siden <3 Anonymkode: c2c75...9af 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #12 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han spurte meg smånervøs og forsiktig om han fikk lov til å kysse meg for 3 år tilbake, og jeg har vært forelsket siden <3 Anonymkode: c2c75...9af :D Akkurat det du skriver her beviser at det ikke er noe galt i å spør om å få kysse ei jente man liker! TS (Btw, kjekk historie du delte der.. ) Anonymkode: 4d54b...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #13 Skrevet 3. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: :D Akkurat det du skriver her beviser at det ikke er noe galt i å spør om å få kysse ei jente man liker! TS (Btw, kjekk historie du delte der.. ) Anonymkode: 4d54b...e4d Overhodet ikke og spesielt ikke hvis hun faktisk liker deg også Lykke til! Anonymkode: c2c75...9af
Gjest Spiderman Skrevet 3. juli 2016 #14 Skrevet 3. juli 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: :D Akkurat det du skriver her beviser at det ikke er noe galt i å spør om å få kysse ei jente man liker! TS (Btw, kjekk historie du delte der.. ) Anonymkode: 4d54b...e4d Husk de magiske ordene
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #15 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, Plaskebrus skrev: Husk de magiske ordene Hvilke ord? =D Anonymkode: 4d54b...e4d
Gjest Spiderman Skrevet 3. juli 2016 #16 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvilke ord? =D Anonymkode: 4d54b...e4d Vær så snill
Charmander Skrevet 3. juli 2016 #17 Skrevet 3. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: :D Akkurat det du skriver her beviser at det ikke er noe galt i å spør om å få kysse ei jente man liker! TS (Btw, kjekk historie du delte der.. ) Anonymkode: 4d54b...e4d Det er greit nok, men de aller fleste kjærlighetshistorier er ikke en forbanna Disney film. De aller fleste jenter liker at mannen tar initiativ og tar styringen med slike ting som første kyss etc. 1
Gjest Belle âme Skrevet 3. juli 2016 #18 Skrevet 3. juli 2016 Åh herregud, ikkje spør om sånt. Det er så kleint
Kim91 Skrevet 3. juli 2016 #19 Skrevet 3. juli 2016 Synes at når menn spør om de kan kysse deg eller ha sex med deg så er det skikkelig turnoff. Handling foran ord! 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #20 Skrevet 3. juli 2016 21 timer siden, Charmander skrev: Det er ikke særlig mandig å spørre om noe sånt, hva enn jentene her inne sier så ikke hør på dette. Det er mulig de synes det er søtt når de sitter på rommet sitt i sine egne tanker, men de vil ha en mann og ingen mann spør om å "få et kyss". Det blir for dumt. Når timingen er rett kan jeg si noe sånt som: Vet du hva, du er så fin så jeg klarer ikke la være å kysse deg. Skal du spørre om noe så kan det være f. eks om du kan komme i munnen hennes etc. Sexuelle ting som ikke er helt "standard". Det er å vise respekt, å spørre om å kline er bare B E T A. Er det noe som er fullstendig uattraktivt er det en mann som ugyldiggjør meningene til kvinner helt uten videre. Jeg har opplevd at en mann har spurt meg om dette da det var stemning for det, og jeg satte pris på det. Jeg hadde overhodet ikke likt den kommentaren du foreslår så tidlig i datingstadiet. Anonymkode: 8bd26...8d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå