Gå til innhold

Usikker på meg selv :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år. har hatt ETT ordentlig "langt" forhold (9 mnd var iallefall langt for meg skulle gjerne vart lenger). Vi har vært litt av og på i perioder, han kom tilbake til meg etter ett halvt år ca.. da hadde jeg som jeg liker å kalle det skrudd av alle følelser for å savne han og den smerten det påførte meg psykisk også fysisk :/ den ble for mye så det var å slutte å føle eller ta mitt eget liv. Noen synes nok det er patetisk å skulle ta sitt eget liv grunnet ett brudd. Til dere som mener det, jeg er forsåvidt enig men man føler hva man føler og jeg føler det å ha elsket noen så høyt er ganske spesielt. Og en annen ting er at det er mye fra fortiden min dere ikke vet om som gjorde/gjør meg så følsom og nærtagen. når det er sagt nå er det jeg som vil ha han tilbake men han har gitt meg opp virker det som :/ Jeg prøver desperat å holde fast i livet, finne meninger for å fortsette. Jeg jobber og trives på jobben greit nok. Har hatt ett par flørter siden det ble slutt med eksen min for over 1 år siden. Jeg trodde jeg begynte å få følelser for en på jobben men jeg tror jeg bare lurer meg selv til å tro det bare fordi jeg savner eksen min. Jeg føler meg fort brukt, men jeg lar meg jo bli brukt også da... eller jeg føler jeg kanskje gjør meg til ett lett "offer". Jeg er veldig åpen, utadvent (når jeg føler meg trygg på folk), prøver å være blid og positiv mot alle, pratsom og køddete... så vel jeg er bare så usikker på hva jeg bør gjøre :/ 

Anonymkode: 97dd5...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg virker det som du stresser med forhold. Det virker som du tror du må være i et forhold for å være lykkelig, men det går fint an å være lykkelig som singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 20 år, det er helt normalt å være usikker. Tenårene og begynnelsen av tjueårene er den perioden du endrer deg mest, der følelsene er som i en berg- og dalbane. Det blir bedre. Det er ingen som gjør den jobben å være deg, like bra som nettopp deg! Du er god nok, ikke glem det! :-)

Anonymkode: 33262...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Testosteron skrev:

For meg virker det som du stresser med forhold. Det virker som du tror du må være i et forhold for å være lykkelig, men det går fint an å være lykkelig som singel.

:) setter pris på svar, det stemmer nok det ... man må lære å elske seg selv for hvis man ikke verdsetter seg selv hvem vil? jeg vet helt ærlig ikke, jeg ønsker sterkt å være ønsket... følte nok på å være uønsket som barn, er mye mulig det er det som gjør meg så nærtagen :( 

Anonymkode: 97dd5...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Knirke skrev:

Du kan trygt vente med å stresse til du har rundet 30...

Ja kanskje det men det føles så umulig å kunne bli lykkelig nå så jeg vet ikke men takk for svar likevel :):) 

Anonymkode: 97dd5...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er 20 år, det er helt normalt å være usikker. Tenårene og begynnelsen av tjueårene er den perioden du endrer deg mest, der følelsene er som i en berg- og dalbane. Det blir bedre. Det er ingen som gjør den jobben å være deg, like bra som nettopp deg! Du er god nok, ikke glem det! :-)

Anonymkode: 33262...dd6

Awww tusen takk, ordene varmer :) jeg må nok bare jobbe med å bli fornøyd med meg selv og bygge opp selvtilliten :S 

Anonymkode: 97dd5...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...